Tips & Tricks για το LFS

15 05 2006

Σε αυτο το άρθρο έχουμε μαζεψει διαφορα tips από σκορπια posts που εχουν γίνει στο forum του PC TECHNOLOGY. Δεν έχουν καποια ιδιαίτερη συνοχή αλλά περιέχουν μερικές πολυ ενδιαφερουσες πληροφοριες και κολπα για τον αγαπημένο μας εξομοιωτή.

Από τον migf1

Νομίζω θα είχε ενδιαφέρον ένα ξεχωριστό θέμα για οδηγικές συμβουλές ή όποιες άλλες συμβουλές για το LFS, από παλαιότερους προς νεότερους, μιας και βλέπω πως ο προσομοιωτής έχει αρχίσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον αρκετών Ελλήνων.Μπορούμε να δημοσιεύουμε συμβουλές για στησίματα, ταχύτητες περασμάτων από στροφές και οτιδήποτε άλλο μπορεί να μας βελτιώσει οδηγικά στο ΛΦΣ, σε οποιαδήποτε πίστα με οποιοδήποτε αυτοκίνητο.

Ξεκιναω με 2,3 πράγματα που έχω παρατηρήσει πως βοηθούν αρκετά στη μείωση του χρόνου περιφοράς της Blackwood με το XRT.

1. Οποιοδήποτε γλίστρημα, κοστίζει σε χρόνο. Πράγμα που σημαίνει πως πρέπει να περνάμε τις στροφές στη μέγιστη δυνατή ταχύτητα που ΔΕΝ προκαλεί γλίστρημα.

2. Στη πρώτη σικέιν, αμέσως μετά την πρώτη στροφή της πίστας, βοθηάει ΠΟΛΥ ένα στιγμιαίο άφημα του γκαζιού αμέσως μετά το πέρασμα από το μέσον της σικέιν, για να αποφύγουμε το ανεπιθύμητο γλίστρημα.

3. Στη δεξιά στροφή μετά τη μεγάλη ευθεία, φρενάρουμε αμέσως μετά τα <st1:metricconverter w:st=»on» ProductID=»150 μέτρα»>150 μέτρα</st1:metricconverter> (ίσως ΛΙΙΙΓΟ αργότερα), κλείνοντας νωρίς τη γραμμή μας προς τη στροφή, κατεβάζοντας από 5η σε 3η. Η ιδανική ταχύτητα περάσματος από την κορυφή της στροφής, χωρίς γλίστρημα, θεωρείται οτιδήποτε μεταξύ 100 και 110 χλμ/ώρα (105 χλμ/ώρα είναι ένα αξιοπρεπέστατο έως κορυφαίο πέρασμα).

4, Στην επόμενη δεξιά, ιδανικά, περνάμε από την κορυφή της με πάνω από 110 χλμ/ώρα, ενώ στην αριστερή που ακολουθεί βγαίνουμε ΕΞΩ απο τα δεξιά κερμπς με σταθερό τιμόνι, στοχεύοντας να περάσουμε τη γραμμή του 2ου σπλιτ με περισσότερα από 135 χλμ/ώρα.

5. Στην επόμεη δεξιά, φρενάρουμε γύρω στα <st1:metricconverter w:st=»on» ProductID=»75 μέτρα»>75 μέτρα</st1:metricconverter>, κατεβάζοντας από 4η σε 3η και περνάμε την κορυφή με περισσότερα από 100-105 χλμ/ώρα.

6. Για την τελευταία στροφή, συνήθως έχουμε βγει πάλι ΕΞΩ από τα κερμπς που προηγούνται της στροφής, κλεινουμε πάλι νωρίς της γραμμή μας προς την κορυφή της, κι αν περνώντας την (την κορυφή) φτάσουμε στα απέναντι κερμπς με ταχύτητα μεγαλύτερη των 110 χλμ/ώρα (αυξανόμενα φυσικά) είμαστε πολύ ικανοποιημένοι.

ΥΓ1. Όλα τα παραπάνω είναι με βάση το σέταπ του Φροστ. Αν γίνουν όλα τέλεια, ο τελικός χρόνος πρέπει να βγαίνει κάτω από 1.26!

Aπό τον Νexis

Πατώντας το F9 την στιγμή που τρέχουμε ώς γνωστόν μάς δείχνει την θερμοκρασία στα λάστιχα.
Αυτό που ίσως νά μήν είναι γνωστό σε όλους είναι το ότι δείχνουν την θερμοκρασία μόνο στο συγκεκριμένο σημείο του που γίνεται η μέτρηση και όχι την θερμοκρασία σε όλο το λάστιχο συνολικά. Το σημείο αυτό είναι τό πάνω σημείο στο λάστιχο και όχι το σημείο που πατάει στο έδαφος που νόμιζα μέχρι πρόσφατα.
Αυτό σημαίνει πολλά.
Το πιό ενδιαφέρον είναι ότι άν οδηγάει κανείς στρωτά χωρίς μπλοκαρίσματα τότε καθώς κυλάει το αμάξι η ένδειξη μοιάζει να μήν αλάζει, είναι δηλαδή ομοιόμορφη η θερμοκρασία σέ όλο το λάστιχο.
Άν οδηγάει μπλοκάροντας τα φρένα και γενικά οδηγώντας όχι στρωτά δημιουργεί τοπικές υπερθερμάνσεις και παραμορφώσεις στα λάστιχα (πατούρα) και καθώς κυλάει το αμάξι η ένδειξη που βλέπουμε είναι σαν κάτι να αναβοσβήνει πολύ γρήγορα κόκκινο.
Αυτό είναι το σημείο που το λάστιχο έχει κάνει την πατούρα και κάθε φορά που περνάει απο τον μετρητή κοκκινίζει λόγω τής υπερβολικής θερμοκρασίας σε αυτό το σημείο. Το λάστιχο τότε δέν συμπεριφέρεται σωστά δημιουργώντας ταλαντώσεις και σε περίπτωση που έχουμε τσαρουχώσει τα φρένα πάρα πολύ άσχημα σε κάποιο σημείο και έχουμε ισιώσει τελείως το λάστιχο τότε η ταλάντωση είναι εμφανής και οπτικά(τουλάχιστον στις χαμηλές ταχύτητες).
Όποιος παρακολουθεί F1 σίγουρα θα έχει ακούσει τις παρενέργειες του μπλοκαρίσματος καθώς οι σχολιαστές δέν χάνουν ευκαιρία να το αναλύουν κάθε φορά.

Και ΝΑΙ το LFS ίσως είναι και ο μοναδικός εξομοιωτής που το κάνει ΚΑΙ ΑΥΤΟ…!!!

Από τον migf1

Tα απολύτως στοιχειώδη για τα setups αυτοκινήτων:

1. Αν έχετε υπερστροφή, αυξήστε τις μοίρες στο downforce της πίσω αεροτομής (βελτιώνει το κράτημα του κώλου, εις βάρος της φθοράς ελαστικών).

2. Αν έχετε υποστροφή, αυξήστε τις μοίρες στο downforce της εμπρός αεροτομής (βελτιώνει το κράτημα της μούρης, εις βάρος της τελικης ταχύτητας και της φθοράς των πίσω ελαστικών).

3. Αν μειώσετε πολύ το φτερό εμπρός ή πίσω (λίγες μοίρες downforce) με αποτέλεσμα να γλιστράτε πολύ, και δεν θέλετε να ξανανεβάσετε τις μοίρες (ενδεχομένως γιατί προτιμάτε μεγαλύτερη τελική και λιγότερη φθορά ελαστικών) δοκιμάστε να αυξήσετε λίγο το αρνητικό κάμπερ των εμπρός ή των πίσω τροχών (εις βάρος όμως της ομοιόμορφης φθοράς τους).

4. Σε κλειστές πίστες, τύπου South City, προτιμάμε καλό κράτημα (πολύ φτερό). Σε ανοιχτές πίστες, τύπου Westhill, προτιμάμε καλή τελική (λίγο φτερό).

Από τον migf1

Oι αγώνες σε οποιονδήποτε S1 και S2 σερβερ καταγράφονται στο
LFS World. Κανετε κανονικά login με το username και το password που έχετε δημιουργήσει στο site του lfs κι απο κει και πέρα μπορείτε να δείτε τα στατιστικά (αγώνες, νίκες, βάθρα, χιλιόμετρα, κλπ, κλπ) για οποιονδήποτε S2 Lisenced, είτε συγκεντρωτικά είτε ξεχωριστά, για οποιαδήποτε πίστα και με οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Μπορείτε επίσης να ορίσετε buddies, για να σας ειδοποιεί πότε εκαι ποιοι είναι online, να στέλνετε μηνύματα, sms κι ένα κάρο άλλα πράγματα.


Ενέργειες

Information

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Αρέσει σε %d bloggers: