Εξελίξεις στα θέματα του φόρουμ

2 09 2006

Κακά νέα, το διέγραψαν το falcon1.5gigs.com.

Όλα όσα είχε το site (δικά μου αρχεία, posts κλπ) χάθηκαν.

Οπότε τώρα θα ξεκινήσουμε φόρουμ σε άλλο host.

Αυτή τη στιγμή έχω 2 καλές προτάσεις, μία του Αντώνη και μία από ένα άλλο παληκάρι που γνώρισα μέσω του lfs.

Θα κοιτάξω και τις δύο περιπτώσεις και θα διαλέξω την πιό βολική😉

Αυτό τον καιρό έχω προβλήματα με το σκληρό δίσκο του pc μου (και κολλάει κάθε τρεις και λίγο) και έχω και την εξεταστική, οπότε δε μπορώ να πώ πότε θα ασχοληθώ με το φόρουμ .

Αυτά…


Ενέργειες

Information

Σχολιάστε

