OLFSL Reverse Rumble – Αγώνας 3ος (FOX@AS2R)

14 03 2007

Αποτελέσματα της GVR

Pool-2: istrios: 8ος, migf1: 12ος, Jonas: 14ος, kaynd: DNF
Pool-3: Harogeo: DNF, Vrachos: DNF
Pool-4: kkot: 4ος
Pool-5: George Stergioulas (test driver): DNF
Pool-6: Sisman: 2oς

Πλήρη αποτελέσματα και ατομικές βαθμολογίες.

Ειδική μνεία αξίζει στον istrios που κρατάει ψηλά τη σημαία της GVR και της Ελλάδς, όντας ο πρώτος οδηγός μας στη γενική κατάταξη, 14ος στους 275, με 288.8 βαθμούς! Ακολουθεί ο kkot στην 38η θέση με 222.5 βαθμούς!
Μπράβο και στον Sisman που πέτυχε δεύτερο βάθρο σε δυο αγώνες!

(οι βαθμολογίες ομάδων και χωρών δεν έχουν ενημερεωθεί ακόμα στο OLFSL)


Την Κυριακή 11 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε ο 3ος αγώνας του παγκόσμιου πρωταθλήματος στο οποίο συμμετέχει ενεργά η GVR. Τα πράγματα σίγουρα δεν εξελίχθηκαν όπως τα περίμεναν οι αγωνιζόμενοι, καθώς από τους 9 οδηγούς τερμάτισαν μόλις οι 5. Πολλά λοιπόν τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν και ας δούμε αναλύτικα τι συνεβη σε κάθε pool και πως σχολίασαν τους αγώνες τους οι οδηγοί της GVRteam.

—————————————-
Pool 2
—————————————-

Στο δεύτερο pool η GVR είχε 4 οδηγούς: istrios, migf1, kaynd και Jonas που εκκινούσαν από τις θέσεις 1, 9, 12 και 13, αντίστοιχα. Οι kaynd και Jonas ενεπλάκησαν σε συγκρούσεις στην πρώτη κιόλας στροφή με αποτέλεσμα να χάσουν πολλές θέσεις. O kaynd είχε για ακόμη μια φορά προβλήματα με την σύνδεση του και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στον πρώτο γύρο. Οι Istrios, migf1 και Jonas συνέχισαν τον αγώνα τους παρά τις πολλές χαμένες θέσεις από τις συγκρούσεις. Τελικά τερμάτισαν στις θέσεις 8, 12 και 14.

istrios:
“Όσον αφορά τον αγώνα εκτός του ότι δεν βρεθήκαμε μερικοί από εμάς σε «καλή μέρα» είχαμε και τα παιχνίδια του ΟΤΕ. Αυτό που παρατήρησα πάντως είναι ότι για να κάνεις προσπέραση εκτός γραμμής πρέπει να έχεις και την εμπειρία να βάλεις το αμάξι ξανά στη γραμμή του (ειδικά στο S) χωρίς να προκαλέσεις ατύχημα ή να παρεμποδίσεις τον άλλο. Τρανταχτή είναι η περίπτωση του migf1 που κυριολεκτικά ο τύπος πήγε ευθεία στο S και παρακαλούσα να κάνει την προσπέραση γιατί έτσι κι αλλιώς στην αμέσως επόμενη θα βρισκόταν στα χορτάρια με την ταχύτητα που είχε.
Κάτι ανάλογο έγινε και σε μένα αλλά σε πολύ χαμηλότερο βαθμό αφού είχε περάσει σχεδόν όλο το αμάξωμα μπροστά και αν έριξα την ταχύτητα μου από τα 200-210 στα 165 και πάλι ο επιτιθέμενος δεν κατάφερε να ελέγξει το Fox στα φρένα, να του γυρίσει λίγο και να με βρει στη μπροστινή ρόδα και να χάσω 8 θέσεις.
Φυσικά έκανα μετά μόνος μου 2 χοντρά λάθη ενώ δεν μπορούσα να πάρω το S όπως είχαμε μάθει αν και έπαιρνα τις περισσότερες φορές τη σωστή γραμμή. Ίσως και να οφειλόταν στη «τραυματισμένη» μου αριστερά ανάρτηση.
Επίσης όσον αφορά την προσπέραση πάνω στο S. Εκεί μπορεί να γίνει στην ευθεία πριν ανοιχτεί κάποιος τέρμα δεξιά για να μπει στο S αν υπάρξει οδηγικό λάθος νωρίτερα του προπορευόμενου. Διαφορετικά και εγώ εκεί θα μπορούσα να προσπεράσω τον οποιοδήποτε αφού στην ουσία κόβω δρόμο. Αυτό δεν υποχρεώνει τον προπορευόμενο να κόψει και μάλιστα πολύ χαμηλά για να αφήσει να περάσω.
Παρακολουθήστε τη μάχη του cyber|prophet με τον R.Mooney που θεωρούνται πιο έμπειροι. Πάνω στο S ο R.Mooney κολλημένος κυριολεκτικά πίσω από τον cyber|prophet προσπαθεί να κάνει αυτό που περιγράφω παραπάνω βλέπει ότι αυτό δεν είναι εφικτό και ξαναπαίρνει τη γραμμή του για να επιχειρήσει τη προσπέραση σε άλλο σημείο. Παρακολούθησα όλο τον αγώνα του Pool 1 δεν έγινε ούτε επιχειρήθηκε προσπέραση υπό κανονικές συνθήκες σε εκείνο το σημείο.”

migf1:
“Σε ότι αφορά τον δικό μου αγώνα, στον 2ο γύρο ένας -Πορτογάλος νομίζω- επιχείρησε βλακωδώς να με προσπεράσει στο S και φυσικά με χτύπησε. Ξαναμπήκα στην πίστα προτελευταίος. Μετά από κάποια πιτ-στοπς αντιπάλων και μια προσπέραση που έκανα είχα ανέβει 11ος στον 13ο γύρο, αλλά πιέζοντας για την 10η θέση το έχασα μόνος μου στο S… χάνοντας ευτυχώς μια μόνο θέση. Στον 19ο γύρο διεκδίκησα ξανά την 11η θέση στην Κ1, κερδίζοντας στα φρένα έναν άλλο Πορτογάλο, αλλά πάνω που νόμιζα πως τον πέρασα επιτυχώς με ακούμπησε στον πίσω τροχό μου και με έστειλε στην αμμοπαγίδα της Κ1. Έμεινα εκεί κάνα λεπτό κι επέστρεψα στην πίστα ξανά προτελευταίος (13ος, γιατί μερικοί είχαν αποσυνδεθεί).
Άρχισα πάλι να πιέζω κι όταν άρχισα να βλέπω τον μπροστινό μου έκανα πάλι ένα οδηγικό λάθος, στην Κ1 αυτή τη φορά, με αποτέλεσμα να μου ανοίξει ξανά τη διαφορά. Σε εκείνο το σημείο ήμουν 12ος (μάλλον θα είχε αποσυνδεθεί κάποιος χωρίς να το καταλάβω) κι έμεινα εκεί μέχρι το τέλος του αγώνα. Στατιστικώς έκανα τον 3ο καλύτερο ταχύτερο γύρο, 1.01.19, το 5ο καλύτερο 1ο σπλιτ του αγώνα (27.48 ), το καλύτερο 2o σπλιτ του αγώνα (30.60) και τον καλύτερο εφικτό χρόνο, 1.01.08 (best possible lap).
http://flp.c0m.se/reports/olfsl_s2_reverse_rumble_-_round_3/stats/2007-03-12_15.17.34_results_race.html

Περιληπτικά: 12ος από 9ος, με 2 συγκρούσεις και 2 αβίαστα λάθη.”

kaynd:
“Γραμμή εκκίνησης… 12η θέση… πρώτο κόκκινο φανάρι… βιαστικά παταω (-) για να μπλοφάρω τα μηνύματα… δεύτερο κόκκινο φανάρι… τρίτο κόκκινο φανάρι… … … Πράσινο φανάρι!
Μέχρι την ταμπέλα των 100 μέτρων από την πρώτη στροφή ίσα-ίσα έχω πιάσει 195km/h και αφήνω το γκάζι πατώντας λίγο φρένο προσπαθώντας να επιβραδύνω με αρκετή απόσταση από τον μπροστινό μου αλλά ταυτόχρονα όχι τόσο νωρίς ώστε να πέσει ο άλλος πίσω μου και… χμμμ μάλλον φρέναρα πολύ. Αφήνω λίγο φρένο, πατάω ταυτόχρονα λίγο γκάζι για να συγχρονιστώ με την κίνηση και φτάσαμε στην πρώτη στροφή με περίπου 120 km/h, οπού για να χωρέσω καβάλησα όλο το δεξί πράσινο κερμπ που τελικά δεν ήταν κέρμπ αλλά το γρασίδι πριν από αυτό.
Και ενώ οι 2 πίσω και ο μπροστά δεξής τροχός είναι στο γρασίδι, ο μπροστά αριστερός βρίσκει πρόσφυση (αφού πάτησε στο κέρμπ) και πάει να δώσει στον κάθετο άξονα του μονοθεσίου μου ένα σπιν προς το την κίνηση των άλλων αριστερά μου. Δε ψαρώνω, διορθώνω αμέσως αλλά ο πίσω μου τροχός ακουμπάει ανεπαίσθητα στο αυτοκινήτου του GTR_PT που, ω του θαύματος, πηγαίνει μες τη μέση του δρόμου σαν να είναι μόνος του. Αλλά έτσι κι αλλιώς μικρό το κακό αφού η επαφή ήταν ανεπαίσθητη ακόμα και με την συνοδεία lag. «ουφφ» λέω από μέσα μου και εκείνη τη στιγμή τρώω μια κλωτσιά από πίσω λες και έπεσε κάποιος αφρενάριστος.
Η φορά της δύναμης που με χτύπησε δεν είχε καμιά σχέση με την επαφή μου με τον GTR_PT, που σημειωτέων ήταν τόσο μικρή που αυτόν ούτε καν τον μετατόπισε καθόλου.
Φυσικό κι επόμενο να καταλήξω με κατεστραμμένες στα κόκκινα τις δυο δεξιές μου αναρτήσεις, βαθειά στην ατμοπαγίδα αφού πρώτα πέρασα πάνω από τα κεφάλια δυο ανυποψίαστων οδηγών.

Βλέπω το replay και τελικά από πίσω μου δεν ήταν κανείς. Ποιος ξέρει με πόση καθυστέρηση ήρθε στο pc λόγω lag μου η αλλαγή της κινητικής κατάστασης κατά το φρενάρισμα του αυτοκινήτου από πίσω μου, που η μηχανή φυσικής με χτύπησε σα να μη φρέναρε καθόλου…”

—————————————-
Pool 3
—————————————-

Οι Vrachos και Harogeo ήταν οι δύο οδηγοί της GVR που βρέθηκαν στο 3ο pool. Δεύτερος στην εκκίνηση ο Harogeo και ακριβώς δίπλα του στην τρίτη θέση ο Vrachos. Προβληματική εκκίνηση και για τους δύο και κυρίως για τον Harogeo που έχασε 4 θέσεις στην πρώτη στροφή και τελικά εγκατέλειψε στον 2ο μόλις γύρο, από έξοδο στην πρώτη στροφή. Μετά από 17 γύρους στο ίδιο ακριβώς σημείο εκτός βρέθηκε και ο Vrachos καθώς προσπαθούσε να αποφύγει μια σύγκρουση.

—————————————-
Pool 4
—————————————-

Από την 10η θέση του τέταρτου pool εκκίνησε ο kkot, και μόλις στην πρώτη στροφή βρέθηκε στην τελευταία θέση, μετά από σύγκρουση. Ο οδηγός της GVR όμως δεν το έβαλε κάτω. Με γρήγορη οδήγηση και εκμεταλλευόμενος τις εξόδους και τις αποσυνδέσεις των υπολοίπων οδηγών τερμάτισε στην τέταρτη θέση!

kkot:
“Οσον αφορά το τελευταίο αγώνα ξεκινούσα 8ος στο Pool4 και στην πρώτη στροφή με ακούμπησε ο Αλεχ..κάτι και με έστειλε 17ο! . αποφεύγοντας στην συνέχεια τα πολλά λάθη και τα ακόμα περισσότερα τρακαρίσματα κατάφερα να φτάσω στην 4η θέση όπου έχασα στον 39 γύρο αλλά μόνο για μια στροφή γιατί μάλλον αυτός που με πέρασε χάρηκε τόσο πολύ που έκανε αμέσως τετακε!!
Δυστυχώς δεν έκανα τον αγώνα που μπορούσα, ειδικά στο πρώτο μισό έβγαζα πολύ κακούς χρόνους και μόνο σε κάποιο σημείο κάπου μεταξύ 30ου και 40ου γύρου κατάφερα να βρω ένα καλό ρυθμό αλλά και πάλι γύρισα στα μέτρια περάσματα.”

—————————————-
Pool 5
—————————————-

Πρώτη εμφάνιση στο OLFSL για τον George Stergioulas, ως test driver της GVR. Εκκίνηση από την 5η θέση και από την πρώτη στροφή αντιμετώπισε προβλήματα lag πέφτοντας σχεδόν αμέσως στην τελευταία θέση. Ο Γιώργος όμως δεν έδειχνε διατεθημένος να τα παρατήσει και συνέχισε κανονικά τον αγώνα του. Όμως πριν από τα μέσα του αγώνα η σύνδεση του δεν άντεξε και τον αποσυνέδεσε, δίνοντας έτσι άδοξο τέλος στον πρώτο του αγώνα.

George Stergioulas:
“Μια βδομάδα πριν τον αγώνα, έχω μόλις αγοράσει το S2 και έχω πέσει με τα μούτρα στην προπόνηση με την καινούρια μου ομάδα για να καλύψω τον χαμένο χρόνο. Η βοήθεια όλων είναι ανεκτίμητη. Εδώ είναι ευκαιρία να σας ευχαριστήσω παιδιά όλους για τη βοήθειά σας σε όλα τα θέματα, χωρίς εσάς θα έτρεχα στο τελευταίο pool με το ζόρι. Όμως ο migf1, ο kaynd, ο Harogeo ξενύχτησαν μαζί μου και το εκτιμώ αφάνταστα. Thanks guys !
With a little help from the friends που λένε και οι Beatles λοιπόν, καταφέρνω και κατατάσσομαι για εκκίνηση 5ος στο 5ο pool. Καθόλου άσχημα, και ξέρω πως αν είχα 2-3 μέρες ακόμα ίσως ανέβαινα και στο 4ο.
Πρώτος μου αγώνας, και το άγχος έχει φτάσει στα ύψη, τρέμω ολόκληρος. Η τρομάρα μου στο 10λεπτο practice δεν αφήνει πολλά περιθώρια να κυνηγήσω το χρόνο του hotlap, και ακολουθώντας και τη λογική, έχω αποφασίσει να τρέξω χαλαρά για να τερματίσω πάνω απ’όλα, και σίγουρα να μην προκαλέσω ατύχημα. Lag lap και όλα βαίνουν καλώς. Restart. Οι παλμοί χτυπάνε κόφτη μαζί με το στροφόμετρό μου. Κόκκινα, σβήνουν, φεύγουμε…
Έχω εκκινήσει τελικά 4ος γιατί κάποιος δεν εμφανίστηκε. Πλησιάζουμε την πρώτη στροφή και ανακαλύπτω ότι οι άλλοι γύρω μου δεν θα πηγαίνανε και τόσο ήρεμα όσο θα έπρεπε να για πρώτη στροφή. Αφήνω αρκετά νωρίς για να αποφύγω πιθανό μπάχαλο, αλλά… Μπροστά μου ορμάνε οι 3 πρώτοι και με περνάνε λόγω συντηρητικού φρεναρίσματος άλλοι 2 αν θυμάμαι καλά. Και στην κορφή της στροφής γίνεται ο πανικός που φοβόμουν. Ένας γυρίζει κάθετα στο δρόμο και μέσα στο ποτάμι αλλά και ένα πρώτο (γιατί μετά ακολουθεί το καλό) lag δεν μπορώ να κάνω τίποτα και πέφτω επάνω του και μετά βγαίνω στην αμμοπαγίδα προσπαθώντας να αποφύγω τα χειρότερα.
Μέχρι να ξαναβγώ στην άσφαλτο έχω πέσει 11ος και μια γρήγορη ματιά στην κατάσταση των αναρτήσεων φανερώνει μικρές ζημιές, που δεν ξέρω πώς θα επηρεάσουν το ζύγισμα του αυτοκινήτου. Ήδη με χτυπάει η πρώτη απογοήτευση… Πρώτος αγώνας και να πάει έτσι από την πρώτη στροφή;;; Κάνω ένα γύρο, αλλά η ζημιά στην ανάρτηση και (κακά τα ψέμματα) το απίστευτο άγχος να κάνω κάτι αξιοπρεπές με βγάζουν στο χόρτο στο S και γυρίζω τετακέ. Πέφτω πλέον τελευταίος και το παίρνω απόφαση, τουλάχιστο έχω 48 γύρους να κυνηγήσω τις μεγαλύτερες θέσεις χωρίς άγχος. Αλλά εδώ είναι που έρχεται ο αγαπημένος μας ΟΤΕ…
Μου το χαν πει τα υπόλοιπα παιδιά, αλλά δεν το είχα συναντήσει ποτέ μου. Όσο bandwidth και να χεις, στο LFS μετράει το packet rate σου. Και απ’ ότι φαίνεται ο πΟΤΕ επιβάλλει packet limiter όταν η κίνηση του δικτύου είναι μεγάλη, δηλαδή την Κυριακή το βράδυ που εγώ ο δόλιος είπα να τρέξω αγώνα μετά από μια εξαντλητική προετοιμασία… Τέλος 2ου γύρου και ξαφνικά τα αυτοκίνητα μπροστά μου παγώνουν και αμέσως αντικαθίστανται από το γνωστή (στους έλληνες) ένδειξη (LAG — seconds). Παγώνω. Όχι δεν είναι δυνατό, μη! Κι όμως, βλέπω τη γραμμή μου κάτω αριστερά να παλεύει να μείνει χαμηλά, αλλά να ανεβαίνει σιγά-σιγά, μετά κόκκινη… Τώρα λέω θα φάω και disconnect. Κι όμως, αυτό συνεχίζεται για άλλους 10 γύρους. Μέχρι το 12o γύρο τρέχω ουσιαστικά μόνος στην πίστα προσπερνώντας τα αόρατα σταματημένα αυτοκίνητα. Δεν έχω ιδέα τι γίνεται, το μόνο που ξέρω είναι ότι μία στο τόσο κατάφερνε η γραμμή και επανερχόταν στο πράσινο κ τους ξανάβλεπα μπροστά μου, μετά χανότανε πάλι… Στο 12ο γύρο δέχομαι τη χαριστική βολή και με πετάει εντελώς… Αυτά κι από μένα.
Ηθικό δίδαγμα: όση προπόνηση και να κάνω, ξέρω ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην τρέξω για τεχνικούς λόγους τελικά. Οπότε θα είμαι προετοιμασμένος για τα χειρότερα στον επόμενο αγώνα, και δε θα απογοητευτώ τόσο αν κάτι πάει στραβά. Όπως είπαν και οι υπόλοιποι, το εκλαμβάνουμε σαν τεχνικό πρόβλημα στο αυτοκίνητο και συμπληρώνουμε το ρεαλισμό”

—————————————-
Pool 6
—————————————-

Στο pool 6 βρέθηκε ο Sisman, εκκινώντας από την 8η θέση. Με σταθερή οδήγηση και χωρίς να ρισκάρει σε κανένα σημείο της πίστας, τερμάτισε στην 2η θέση. Δεύτερο βάθρο για τον Sisman σε δύο μόλις αγώνες!


Ενέργειες

Information

Σχολιάστε

