OLFSL Reverse Rumble – Αγώνας 4ος (XFR+UFR@FE4R)

16 04 2007

Αποτελέσματα της GVR

Pool-1: kaynd: DSC
Pool-2: migf1: 8ος, Vrachos: 9ος, Harogeo: DSC
Pool-3: istrios: 4ος, Makinen: 8ος, Jonas: DSC

Πλήρη αποτελέσματα και ατομικές βαθμολογίες.

Την Κυριακή 25 μαρτίου, πραγματοποιήθηκε και ο 4ος αγώνας του Original LFS League, του παγκόσμιου πρωταθλήματος στο οποίο συμμετέχει επίσημα η GVR.

Στον αγώνα αυτό κατεβάσαμε 7 οδηγούς και η σκληρή και σωστή δουλειά που έγινε στις 2 περασμένες βδομάδες φάνηκε από το ότι όλοι οι οδηγοί μας ήταν από το pool 3 και πάνω στην εκκίνηση. Τα προσθιοκίνητα με τα 100% μπλοκέ διαφορικά και τα πολλά ατμοσφαιρικά άλογα άλλους τους εξόργισαν ωθώντας τους στην υπομονή και άλλους τους ενθουσίασαν. Το σίγουρο είναι ότι όλοι ανεξαιρέτως περιμέναμε έναν αγώνα με πολλές τούμπες λόγω των ιδιόμορφων κερμπ της συγκεκριμένης πίστας, σε συνδυασμό με τα ελαφριά μικρά αγωνιστικά και τα σλικ που τα κάνανε να στρίβουν σαν go-kart. Εξασφαλισμένη αδρεναλίνη λοιπόν, διασκεδαστική ή όχι, και σίγουρα ένα combo που θα το θυμόμαστε για καιρό.

Ιδιαίτερο ευχαριστώ απευθύνουμε και στον skin-man μας JRIXM8 που δούλεψε υπερωρίες προκειμένου να έχει έτοιμα 2 υπέροχα χρώματα για τα XFR και τα UFR της GVR, που σίγουρα τράβηξαν τα βλέμματα όλων στον αγώνα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στον μηχανικό μας, kaynd, που παρά τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις, έστησε καταπληκτικά 2 διαφορετικά αυτοκίνητα μέσα σε 2 βδομάδες. Σίγουρα κάτι όχι εύκολο, όταν πολλοί δυσκολεύονται ακόμη και με 1 αυτοκίνητο και σίγουρα η GVR έδειξε το επίπεδο οργάνωσης και σύμπνοιας επαγγελματικής ομάδας ανταποκρινόμενη με το παραπάνω στις μεγάλες προκλήσεις του αγώνα αυτού.
Βέβαια το φάντασμα του ΟΤΕ και τα προβλήματα των DSL για άλλη μια φορά προκάλεσαν αγανάκτηση και στέρησαν από την ομάδα πολλούς βαθμούς, αλλά τουλάχιστο η κατάσταση ήταν καλύτερη από τον προηγούμενο αγώνα.

Ας δούμε όμως αναλυτικά σε κάθε pool τι δήλωσαν οι οδηγοί της GVR που έζησαν από πρώτο χέρι τις συγκινήσεις, τις χαρές και τις απογοητεύσεις του αγώνα στο Fern Bay.

—————————————-
Pool 1
—————————————-

Ο… μηχανικός kaynd «έδωσε ρέστα» στον αγώνα αυτό, καταφέρνοντας να πλασαριστεί στο πρώτο pool σημειώνοντας κορυφαίο χρόνο στα δοκιμαστικά, ανάμεσα στους κορυφαίους του κόσμου. Όμως ο… ΟΤΕ δεν ήταν με το μέρος του, στερώντας του την ελπίδα για ένα μεγάλο πανηγύρι στον τερματισμό. Αποσυνδέθηκε στον πρώτο γύρο, και δεν θέλησε να κάνει δηλώσεις, απολύτως κατανοητό υπολογίζοντας την απογοήτευση.

—————————————-
Pool 2
—————————————-

Τρεις οι οδηγοί μας στο δεύτερο pool, που κράτησαν ψηλά την ελληνική σημαία και μάζεψαν πολύτιμους βαθμούς. Ο αγώνας εξελίχθηκε αρκετά προβληματικός για όλους, με αποκορύφωμα την αποσύνδεση του Harogeo στον προτελευταίο γύρο, που όμως τουλάχιστο του απέφερε αρκετούς βαθμούς. Οι migf1 και Vrachos τερμάτισαν στις θέσεις 8 και 9 αντίστοιχα. Για να δούμε τι δήλωσαν οι ίδιοι:

migf1:
“Εκκίνησα 3ος, έχασα στην 1η στροφή μια θέση και λίγο πιο κάτω άλλη μια. Είμαι πια 5ος (με αδικαιολόγητο για την εμπειρία μου τρακ, μάλλον επειδή αυτό το κόμπο μόνο πίκρες μου πρσέφερε) αλλά OK, ακολουθώ τους μπροστινούς έχοντας μια κάποια διαφορά από τους υπόλοιπους πίσω. Στον 4ο γύρο μου έχουν ξεφύγει λίγο μπροστά οι Pickard και Rockabiliz, οι οποίοι συγρούονται στη μεγάλη σικείν (στην αρχή της ευθείας που καταλήγει στην αριστερή φουρκέτα, πριν τη γέφυρα). Στην έξοδο της σικείν βρίσκεται το αμάξι του Rockabilitz πάνω στη γραμμή περάσματος. Δεν προλαβαίνω και τον χτυπάω. Ο Pickard φεύγει μπροστά, με περνάνε και 3-4 άλλοι. Το F10 μου δείχνει πως δεν έχω ζημιές στην ανάρτηση, αλλά το αμάξι δεν πάει καθόλυ. Το παλεύω για ένα γύρο, αλλά δεν παλεύεται κι έχω φτιάξει τρενάκι πίσω μου. Στην τελευταία στροφή, πριν πάω για τα πιτς, με χτυπάει από πίσω ο Spritke, το οποίον καταδίωκε ένας άλλος. Βγαίνοντας από την τελευταία στροφή (μετά το χτύπημα) ψάχνω να βρω το φλας κι αρχίζω να στρίβω αριστερά για να πάω στα πιτς, όταν διαπιστώνω πως αυτός που καταδίωκε την Spritke είναι στα αριστερά μου κι επιχειρεί προσπέρασμα. Έχουμε λοιπόν μια επαφή, αλλά ευτυχώς ανώδυνη. Μετά το πιτ-στοπ αρχίζω να μαζέυω τον μπροστινό μου, τον περνάω σε κάποια φάση κι αρχίζω να μαζεύω τον επόμενο. Επί σχεδόν ένα γύρο είμαι κολλημένος πίσω του, ώσπου στον 12ο γύρο νομίζω (κάπου εκέι) χάνω την γραμμή μου και κοπανάω στον μαντρότοιχο! Πάει η ανάρτηση. Βγαίνω και στα χόρτα στην επόμενη, μιας και δεν είχα ανάρτηση. Ξαναμπαίνω πιτς κι επιστρέφω τελευταίος. Με κάτι disconnections άλλων τερμάτισα τελικά 8ος».

Harogeo:
«Εγώ ξεκινούσα από την 6η θέση στο pool2. Γρήγορα όμως λόγω έλλειψης συγκέντρωσης άρχισα να χάνω θέσεις. Αυτό συνεχίστηκε μέχρι τον 4ο γύρο όπου και σταμάτησα να ανησυχώ για το αν θα με «πετάξει» η σύνδεσή μου και συγκεντρώθηκα στον αγώνα.

Από εκεί και μετά ο αγώνας για μένα ήταν πραγματική απόλαυση καθώς μπορούσα να πιέσω και να ανακτήσω τις χαμένες θέσεις.Όπως και έγινε!Στον 15ο γύρο ήμουν ήδη 7ος και το μόνο που έμενε ήταν να τερματίσω τον αγώνα καθώς ούτε πίεζα, ούτε πιεζόμουν.

Και στον 19ο γύρο…ήρθε ο ΟΤΕ.(lag—>disconnection)

Ακόμη ένα άδοξο τέλος,3ος αγώνας από τους 4 που κάνω disconnect, σε ένα combo που πραγματικά μου άρεσε και άνετα το ξαναέτρεχα».

—————————————-
Pool 3
—————————————-

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο pool 3 για τη GVR, πάλι με 3 οδηγούς. Οι Jonas, istrios και ο rookie Makinen θα σήκωναν εδώ το βάρος της εκπροσώπησης της ομάδας. Δυστυχώς ο ταλαντούχος μεξικάνος της GVR Jonas εγκατέλειψε από έξοδο στο 10ο γύρο αλλά από κει και πέρα, παρά τα προβλήματα ο istrios εξασφάλισε την 4η θέση και ο Makinen την 8η, δίνοντας δείγμα γραφής για τη συνέχεια σε έναν αγώνα που μάλιστα διασκέδασε αρκετά. Αναλυτικότερα, οι οδηγοί δήλωσαν τα εξής:

istrios:
«Ξεκίνησα από την 6η θέση. Μετά από μια καθαρή εκκίνηση από όλους και χωρίς συγκρούσεις στην 1η στροφή περνάω χωρίς να χάσω κάποια θέση. Στη γέφυρα ο Jonas έχει lag κάνει στην άκρη για να περάσω 5ος. Στον 3ο γύρο ένα οδηγικό λάθος του LSR-tono μου δίνει την ευκαιρία να κάνω προσπέραση στην κλειστή στροφή μετά το S. Από εκεί και πέρα αφού μου φεύγει λίγο το άγχος και υπό την πίεση του [ZION]pit3k αναγκάστηκα να ανεβάσω ρυθμό και να πιέζω με τη σειρά μου τον S.COPE/SNEK, καταφέρnoντας τελικά να τον προσπεράσω αμέσως μετά το S. Τρίτη θέση και συνεχίζω σε απόσταση ασφαλείας από τους αντιπάλους μου τόσο μπροστά όσο και πίσω. Καθησυχάζω λίγο και αυτό μου στοιχίζει στον 7ο γύρο προσπέραση από τον [FF]M.Pesonen με UFR. Πέφτω πάλι στην 4η θέση υπό την ασφυκτική πίεση και πάλι του [ZION]pit3k, ενώ ακόμα διατηρώ την ψυχραιμία μου και μειώνω την απόσταση από τον 2ο και 3ο. Όλα αυτά μέχρι τον 7ο γύρο ώσπου ο προπορευόμενος Ant(uk) γυρίζει ανάποδα και περνάω και πάλι 3ος. Πίσω μου κολλημένος ο S.COPE/Falcon_PT να προσπαθεί να προσπεράσει χωρίς αποτέλεσμα. Στον 11ο γύρο ήταν σειρά μου να κάνω λάθος. Στο S πάτησα λίγο γρασίδι και γυρίζω ανάποδα δίνοντας την ευκαιρία στους S.COPE/Falcon_PT και [ZION]pit3k να προσπεράσουν και να πέσω πάλι στην 5η Θέση. Ευτυχώς είχα διαφορά 10 secs από τον XTReamer που βρισκόταν πίσω μου και δεν μου στοίχισε περισσότερο. Γρήγορη επαναφορά λοιπόν στην πίστα με συντηρητική οδήγηση, αφού δεν είχα περιθώρια για άλλα οδηγικά λάθη. Συνεχίστηκε ίδια κατάσταση μέχρι τον 15ο γύρο όταν ο [FF]M.Pesonen που βρισκόταν εκείνη τη στιγμή στη 2η θέση αποσυνδέεται και κερδίζω άλλη μία θέση. Συνέχισα την συντηρητική οδήγηση (αφού οι αντίπαλοι μου μπροστά είχαν αποκτήσει διαφορά 8,5 sec και πίσω μου 13,50 sec) έτσι ώστε να τερματίσω στη θέση που κατείχα (4η) εκείνη τη στιγμή. Πράγματι τα πράγματα κύλησαν κατά αυτό τον τρόπο μέχρι τον 20ο γύρο και με ανακούφιση είδα τη γραμμή τερματισμού».

Makinen:
«Ιδού λοιπόν και η δική μου εμπειρία από τον αγώνα στο Fern Bay Black reverse:
Πρώτος μου αγώνας με τα επίσημα πλέον χρώματα της GVR, και το φρεσκοβαμμένο 11 στις πόρτες του UFR να βαραίνει το φορτίο μου… Πρόσθετο άγχος το ότι ο teammate istrios ξεκινά ακριβώς μπροστά μου με το XFR του και ο φόβος για «ομαδική αυτοκτονία» είναι μεγάλος!


Σύνδεση λοιπόν, practice και ξανά το φάντασμα του ΟΤΕ και των κακών συνδέσεων αρχίζει να φαίνεται… Ενώ ακόμα δεν έχουν μπει και οι 17 που θα ξεκινήσουν, η γραμμή της σύνδεσής μου είναι αρκετά υψηλή. Με λούζει κρύος ιδρώτας αλλά βλέπω όλων τις γραμμές σε αντίστοιχο ύψος οπότε υποθέτω ότι φταίει ο σέρβερ. Ταξινόμηση για εκκίνηση, και τα χέρια μου τρέμουν από την αγωνία… Lag lap και αποσυνδέομαι από lag… Ο πανικός σε όλο του το μεγαλείο!

Συνδέομαι αμέσως στο σέρβερ ξανά για να προλάβω, και τους προλαβαίνω στη φάση που κάνουν join με τη σειρά. Με βάζουν τελευταίο αφού λαγκάρω, «for safety reasons» … Τουλάχιστο θα είμαι μακριά από τους δικούς μου Κανονικά εκκινούσα 7ος, με αρκετά XFR μπροστά που θα μπορούσα να περάσω… Τρώω λοιπόν άλλη μια κρυάδα μετά την αποσύνδεση, και πλέον αρχίζω να το παίρνω απόφαση ότι δε θα τρέξω.

Δεύτερο lag lap, μικρότερο αυτή τη φορά και όλα φαίνονται εντάξει. Για να δούμε… Εκκίνηση και στριμώχνεται το grid ολόκληρο στο πρώτο θανατηφόρο S. Ήδη βλέπω 1-2 αυτοκίνητα εκτός, και δε γλιτώνω κι εγώ και βγαίνω στο γρασίδι, χάνοντας τη φόρα μου αλλά τίποτα περισσότερο. Επαναφορά στην πίστα και η σύνδεση δείχνει να πέφτει. Τους χάνω όλους κατά διαστήματα αλλά επανέρχονται. Αποφασίζω να το παλέψω από την προτελευταία θέση όπου βρίσκομαι…
Πιέζω και 2 στροφές μπροστά μου γίνεται ο πανικός. Έξοδοι και συγκρούσεις, όσες δεν έγιναν στην πρώτη στροφή. Επωφελούμαι από τους τουμπαρισμένους και κατεστραμένους και ανεβαίνω σιγά σιγά. Περνάω την αριστερή στο «μαντρότοιχο» σχετικά χάλια, αλλά ακόμα πιο χάλια την έχει πάρει το γκρουπ μπροστά μου με αποτέλεσμα να τους φάω όλους μαζί κι αυτούς στην ευθεία. Εκεί παίρνω την εσωτερική από τον «Mroziu» που οδηγεί ένα λευκό XFR και βρίσκεται πλέον στην 10η θέση, στο S μετά την ευθεία. Εκεί αυτός ανοίγεται για το S και κλείνοντας πέφτει επάνω μου ενώ είμαστε δίπλα δίπλα στα φρένα. Αργότερα και έχοντας δει τα replays θα καταλάβω ότι μάλλον είναι δικό μου το λάθος που αυτός μετά έφυγε ευθεία και τούμπαρε, εγκαταλείποντας, γιατί ναι μεν ήμασταν δίπλα δίπλα, αλλά είχα έρθει με πολλή περισσότερη φόρα…

Το θέμα είναι ότι το lag που επικρατούσε γενικώς στον πρώτο γύρο εκείνη τη στιγμή δε μου επέτρεψε να υπολογίσω αποστάσεις σωστά ενώ και η ελαφρώς στραβή εμπρός αριστερή ανάρτηση από μια μικρή επαφή στην πρώτη στροφή (αυτή που με έβγαλε στα χόρτα) δεν άφηνε περιθώρια για διόρθωση στο φρενάρισμα… Εκείνη τη στιγμή πάντως δεν πήρα είδηση τίποτα και έβαλα το πόδι κάτω πεισμωμένος που είχα μείνει τόσο πίσω και τώρα κινδύνευα να αποσυνδεθώ. Συνεχίζω λοιπόν πλέον στην 9η θέση μέχρι και τον 3ο γύρο όπου η ατυχία μου συνεχίζεται. Βλέπω yellow flag και πολλούς σταματημένους στο χάρτη στη στροφή μετά τη γέφυρα στο τέλος του πρώτου split, και τα χάνω τελείως. Το ότι έχω βάλει το multiplayer car draw στα 80 μέτρα μπας και γλιτώσω λίγο λαγκ δε βοηθάει πολύ και τους βλέπω τελευταία στιγμή γυρισμένους κάθετα και το δρόμο κλειστό… Τα χάνω και βγαίνω υποστρέφοντας στα χόρτα και μετά τούμπα επάνω στο βράχο! Πλέον ο αγώνας δείχνει τελειωμένος, όμως τότε, τελειώνει και η ατυχία μου!
Ως εκ θαύματος το αυτοκίνητο ξανακάθεται στους τροχούς, με βαριά πληγωμένες αναρτήσεις (η μπροστά δεξιά έχει καταρρεύσει τελείως από την τούμπα) και βλέπω μέσα από τη στραβή οροφή μου την τύχη να μου χαμογελά! Χάνω όλες μου τις θέσεις, και μένω προτελευταίος (ο τελευταίος έχει κάνει πιτ στοπ και έχει μείνει πολύ πίσω) και σέρνομαι με το ζόρι μέχρι τα πιτ.

Επισκευές, 4ος γύρος πλέον και αλλάζω και λάστιχα μαζί αφού έχω χάσει τόσο χρόνο που δεν έχω ελπίδα για προσπέραση. Τουλάχιστο θα έχω φρέσκα λάστιχα σε μια πίστα που σε συνδυασμό με τα μπροστοκίνητα μικρά που οδηγάμε αποδεικνύεται λαστιχοφάγος!

Βγαίνω από τα πιτ προτελευταίος και με 3/4 του γύρου διαφορά από τον μπροστινό μου δεν έχω κανένα λόγο να πιέσω. Οι βαθμοί ακόμα και σε αυτή τη θέση, ώντας στο pool 3 είναι αρκετοί για την ομάδα και απλά πρέπει να τερματίσω. Όμως τα κερμπ του Fern Bay δεν έχουν πει την τελευταία τους λέξη και οι τούμπες και οι εγκαταλείψεις μπροστά δίνουν και παίρνουν. Χωρίς κάτι συγκλονιστικό από δω και πέρα, κάνω τους υπόλοιπους 16 γύρους σχετικά χαλαρά και σε απόλυτη μοναξιά. Κανείς πίσω (είμαι τελευταίος γιατί ακόμη και ο προηγούμενός μου έχει εγκαταλείψει) και κανείς μπροστά, απλά πρέπει να τερματίσω… Οι γύροι περνάνε αργά και βασανιστικά, προσπαθώ να μη χάσω την αυτοσυγκέντρωσή μου και έχω κάποια επώδυνη έξοδο. Μοναδική αλλαγή και «σκούντημα» για ξύπνημα συγχρόνως, μια παραλίγο τούμπα που σώζω τελευταία στιγμή οδηγώντας στις 2 ρόδες ως άλλος Terry Grant, και τα μηνύματα για εγκαταλείψεις των μπροστινών μου που εν τέλει με ανέβασαν στην 8η θέση(!)


Περνάω τελικά τη γραμμή του τερματισμού με απίστευτη ανακούφιση και νιώθω την απίστευτη χαρά που νιώθουν και οι αληθινοί οδηγοί που τερματίζουν σε οποιαδήποτε θέση! Και η 8η υπό αυτές τις συνθήκες δε μου φαίνεται καθόλου άσχημα. Είναι οι πρώτοι μου βαθμοί στο OLFSL και πραγματικά με το ζόρι συγκρατώ το πανηγύρι!!
Πέρασα δια πυρός και σιδήρου σ’αυτό τον αγώνα, αλλά ήταν μεγάλη εμπειρία και σίγουρα με βοηθάει στον επόμενο. Εις το επανιδείν λοιπόν, για ακόμα μεγαλύτερη συγκομιδή βαθμών από το team! Εν όψει σχεδόν ενός μηνός διάστημα μέχρι τον επόμενο αγώνα, και με τις διακοπές του πάσχα ανάμεσα, για την ώρα προβλέπεται ξεκούραση».


Ενέργειες

Information

2 responses

9 10 2007
nikos

Ποιό είναι το όνομα του επίσημου server!!??????????
Ευχαριστώ!

11 10 2007
migf1

Το OLFSL έχει 4-5 servers για τους επίσημους αγώνες τους οποίους ανοίγει την ημέρα των αγώνων. Περισσότερες πληροφορίες θα βρεις στο site του: http://www.lfs-league.com/

Σχολιάστε

