OLFSL Reverse Rumble – Αγώνας 5ος (FO8@AS4R)

8 05 2007

Αποτελέσματα της GVRteam

Pool-1: kaynd: DNF
Pool-2: Vrachos: 2ος, Harogeo: 10ος, istrios: DNF, kkot: DNF
Pool-3: Jonas: 16ος
Pool-4: Makinen: 6ος, Rhs: DNF

Πλήρη αποτελέσματα και ατομικές βαθμολογίες.

The Original LFS LeagueΚυρίες και κύριοι, καλώς ήλθατε στην κεντρική Αγγλία, σε μια από τις γρηγορότερες και προκλητικότερες πίστες του παγκοσμίου πρωταθλήματος OLFSL. Η Aston Historic Reverse θα είναι αυτή τη φορά το φόντο στη μάχη της GVRteam για την παγκόσμια αναγνώριση.

Formula V8Αντίστοιχη πρόκληση με την πίστα, θα μας προσφέρουν και τα μονοθέσια Formula V8. Με τους οκτακύλινδρους, ατμοσφαιρικούς κινητήρες να στριγγλίζουν, αποδίδοντας σχεδόν 460 μανιασμένους ίππους στις 9.000 στροφές, ο αγώνας αυτός προβλέπεται να είναι για γερά νεύρα. Νεύρα που σίγουρα θα δοκιμαστούν και στις βίαιες επιβραδύνσεις από τα 280 χλμ/ώρα, πάνω σε στροφές που χάνονται στους λόφους της Aston!

Οκτώ είναι συνολικά οι οδηγοί μας που αποφάσισαν να δεχθούν την πρόκληση των 3+ G που θα τινάζει πάνω τους επαναλαμβανόμενα η FO8 σε ορισμένα σημεία της πίστας, προκειμένου να κρατήσουν ψηλά τη γαλανόλευκη GVRteam!

Παρά την ανάπαυλα των διακοπών του Πάσχα, η προετοιμασία ήταν όπως πάντα επαγγελματικώς εντατική, με τον κάθε οδηγό να συμπληρώνει εκατοντάδες δοκιμαστικούς γύρους. Μερικοί είχαν πρόβλημα προσαρμογής στην αεροδυναμικά παραγόμενη πρόσφυση του μονοθεσίου, αλλά ο μηχανικός μας έκανε και πάλι το θαύμα του, ρυθμίζοντας το μονοθέσιο στα μέτρα του καθενός ξεχωριστά. Για πρώτη φορά θα είχαμε στη διάθεσή μας 2 διαφορετικά σετάπ, με αυτό με την την μαλακή γόμα (έβγαζαν οριακά τον αγώνα χωρίς αλλαγή) να επιφυλάσσει θρίλερ αγωνίας σε όσους το επέλεξαν, αφού τελικά τερματίσανε με… τα λινά !

Ας δούμε τι έχει να πει σχετικά ο μηχανικός μας, kaynd:

Setup Analysis«Σε κάθε setup ο στόχος μου είναι να πετύχω τον ιδανικό συνδυασμό ταχύτητας κι ευκολίας χειρισμού. Εδώ έχουμε μια αρκετά ομαλή ως προς το οδόστρωμα πίστα, οπότε η ανάρτηση μπορεί να έχει σκληρό χαρακτήρα. Αυτό βελτιώνει αρκετά τις αντιδράσεις στις υψηλές ταχύτητες.  Το γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος της πίστας καταλαμβάνεται από μεγάλες ευθείες και ανοιχτές καμπές σε αναγκάζει όμως να χρησιμοποιήσεις χαμηλές τιμές downforce για να πετύχεις τις απαιτούμενες υψηλές ταχύτητες. Αυτό φέρνει μια αντίθεση στο προσκήνιο που αφορά κυρίως τα αυτοκίνητα με downforce, γιατί ένα ευκολοδήγητο setup είναι το εντελώς αντίθετο από ένα γρήγορο.

Η ανάρτηση ρυθμίστηκε οριακά ουδέτερη, με μικρές τάσεις υπερστροφής για τα γρήγορα κομμάτια, ενώ αντίθετα το camber και οι πιέσεις ρθυμίστηκαν υποστροφικά για τα αργά κομμάτια της πίστας. Μικρός βαθμός εμπλοκής επιλέχθηκε και στο διαφορικό, για ευκολία στις εξόδους των αργών στροφών.

Σε γενικές γραμμές η Formula V8 είναι αρκετά εύκολη στη ρύθμιση, αφού η θεωρία περνά άμεσα στη πράξη και την αντιλαμβάνεσαι από τον πρώτο κιόλας γύρο, χωρίς τα μπερδέματα που συνήθως σου δημιουργεί το βάρος όταν στήνεις ενα αυτοκίνητο δρόμου. Η FO8 σου επιτρέπει λοιπόν να φτιάξεις σχετικά γρήγορα ένα ταχύ setup.

Όταν όμως μπαίνει στη μέση ο παράγοντας «φθορά ελαστικών», τότε αλλάζουν αρκετά τα δεδομένα. Τις τελευταίες ημέρες πριν τον αγώνα ανακάλυψα ότι ακόμα και με προσεγμένη οδήγηση τα λάστιχα έσκαγαν από τη φθορά στον 29o από τους 30 γύρους!!! Τελικά φτιάχτηκε και ένα setup με την αμέσως σκληρότερη γόμα το οποίο δόθηκε στους οδηγούς των οποίων η θέση στον αγώνα δεν θα απαιτούσε να πιέσουν παραπάνω και να ρισκάρουν ένα πιθανό κλατάρισμα»

Στα του αγώνα λοιπόν, ολόκληρη η GVRteam αντιμετώπισε μεγάλα προβλήματα και κυρίως ατυχίες που της στέρησαν πάρα πολλούς βαθμούς. Αποκορύφωμα η εγκατάλειψη από lag ,για άλλη μια φορά, του μηχανικού μας kaynd στο Pool 1. Ακολούθησαν οι 2 εγκαταλείψεις στο Pool 2, του istrios στην πρώτη κιόλας στροφή (feedback fail στο τιμόνι) και του kkot στο 10 γύρο (lag). Ακόμα και ο Harogeo με το ζόρι τερμάτισε, χάνοντας πάμπολλες θέσεις όταν στην πρώτη στροφή δέχθηκε χτύπημα από άλλον οδηγό και βγηκε… πετώντας εκτός πίστας και αναγκάστηκε να συρθεί για έναν ολόκληρο γύρο με σοβαρές ζημιές μέχρι τα pit.

Παρόλα αυτά, ο αγώνας του pool 2 έμελλε να μείνει στην ιστορία, χάρη στην καταπληκτική εμφάνιση του Vrachos! Σταθερά σε κορυφαίες θέσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, μας έκανε όλους υπερήφανους όταν, ουρλιάζοντας από αγωνία, τον παρακολουθούσαμε στην ζωντανή μετάδοση (live streaming) να τερματίζει δεύτερος με 2 εκατοστά του δευτερολέπτου διαφορά από τον 3ο, συμμετέχοτας στον μάλλον πιο συναρπαστικό τερματισμό του φετινού OLFSL.

Στο pool 3 ο Μεξικάνος «μας» Jonas κατάφερε να τερματίσει στη 16η θέση, προσφέροντας κι αυτός πολύτιμους βαθμούς!

—————————————-
Pool 2
—————————————-

Harogeo:

Logitech G25 wheel«Κανονικά ξεκινούσα 6ος αλλά μάλλον κάποιοι που είχαν δηλώσει συμμετοχή δεν έτρεξαν κι εκίννησα 4ος. Συνδεδεμένος λοιπόν με isdn και με το ένα μάτι συνέχεια στις μπάρες του lag ξεκινήσα το lag-lap. Με χαρά διαπιστώνω πως για ακόμη μια φορά η τεχνολογία της περασμένης δεκαετίας είναι πιο γρήγορη και σταθερή από τα σύγχρονα κουτόχορτα που μας πουλούν για «ευρυζωνικές» συνδέσεις.
Όλα καλά λοιπόν και το πράσινο φως της εκκίνησης σήμανε και την αρχή μιας σειράς αναπάντεχων γεγονότων!!
Στην πρώτη κιόλας ευθεία και ακριβώς στα φρένα της πρώτης στροφής, βλέπω τον istrios που εκκίνησε τρίτος, να κόβει υπερβολικά ταχύτητα και να τον προσπερνώ. Αμέσως στο μυαλό μου δημιουργούνται ερωτήματα για το τι συνέβη και αν τελικά δεν του έδωσα αρκετό χώρο για να στρίψει.
Στιγμιαία χάνω την αυτοσυγκέντρωση μου και περνά από το μυαλό μου η ιδέα να σταματήσω και να τον αφήσω να με ξαναπεράσει. Στα δέκατα δευτερολέπτου που γίνονται όλα αυτά, δεν βλέπω την έξοδο που είχε ο πρώτος και κατέληξε στην αμμοπαγίδα. Ο κύριος αυτός αποφάσισε να μην ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ καν το φρένο και να ξαναμπεί κατευθείαν στον αγώνα.
Ακριβώς την ώρα που βγαίνω από την στροφή και ενώ σκέφτομαι για το αν θα ήταν φρόνιμο να περιμένω τον Μιχάλη να με περάσει, βλέπω στα δεξιά μου ένα ιπτάμενο μονοθέσιο να έρχεται κατά πάνω μου! Χωρίς να προλάβω ούτε καν να…ανοιγοκλείσω τα μάτια μου, βρίσκομαι στον κυριολεκτικά αέρα και τελικά προσγειώνομαι εκτός πίστας. Πριν προλάβω να συνειδητοποιήσω τι ακριβώς είχε γίνει, ξεκίνησαν και πάλι οι σβούρες και τελικά κατέληξα στον απέναντι τοίχο.
Με κατεστραμμένες και τις 4 αναρτήσεις και με ένα όχημα που έμοιαζε σαν να το πάτησε ο… BIG FOOT, προσπάθησα και τελικά έφτασα στα pits. Την ώρα που γίνονταν οι επισκευές, είχα ήδη πατήσει Escape και ο κέρσορας του ποντικιού βρισκόταν πάνω στην επιλογή spectate. Εκείνη τη στιγμή πέρασαν από μπροστά μου ο κόπος, η προσπάθεια και οι αρκετές ώρες προπόνησης και αποφάσισα πως αν εγκατέλειπα θα ήταν πολύ άδικο και καθόλου αντιπροσωπευτικό της προσπάθειας που είχα κάνει. Αποφάσισα λοιπόν να συνεχίσω.
Ένα γύρο πίσω από τους υπόλοιπους, είχα ουσιαστικά να κάνω ένα αγώνα με κύριο στόχο μου να μην βγω εκτός πίστας και να «κρατήσω» τα λάστιχα σε καλή κατάσταση μέχρι το τέλος. Αυτό έγινε μέχρι τον 10ο γύρο περίπου όταν και είδα τον kkot να εγκαταλείπει λόγω….ΟΤΕ. Εκεί λοιπόν πείσμωσα και άρχισα να πιέζω περισσότερο το μονοθέσιό μου, γιατί έβλεπα τους οδηγούς της GVRteam να εγκαταλείπουν ο ένας μετά τον άλλον.
Κάτι τα disconnect από άλλους οδηγούς, κάτι τα ατυχήματα που είχαν, κάτι οι προσπεράσεις, με ανέβασαν στην 10η θέση. Στον 25ο γύρο όμως άρχισα να έχω αμφιβολίες για τα λάστιχά μου καθώς το δεξί μπροστινό είχε φαγωθεί περισσότερο (λόγω της… μορφολογίας του αυτοκινήτου μου στον πρώτο γύρο). Έτσι αποφάσισα και επισκέφθηκα τα πιτς για 2η φορά.
Ο αγώνας τελείωσε χωρίς τίποτα άλλο αξιόλογο για μένα. Δέκατη θέση λοιπόν σε ένα αγώνα που εκτός από οδηγούς είχε και… πληρωμένους δολοφόνους!
«

kkot:

Logitech G25 wheel«Μετά από ένα μήνα σχεδόν προπόνηση ήρθε η ώρα του αγώνα και τι αγώνα για εμένα: για πρώτη φορά στο 2ο pool στην 13 θέση! Μετά την τεράστια βοήθεια του kaynd, για να τρέξω με το γρήγορο set, είχα βάλει σαν στόχο τον τερματισμό. Πράσινα φώτα λοιπόν και το μόνο που με ένοιαζε ήταν να περάσω τα πρώτα S καθαρά. Δυστυχώς «πήρε» το μάτι μου τους 2 από τους 3 της ομάδας στην άκρη της πίστας, αλλά δεν υπήρχε χρόνος για σκέψεις… ήμουν στον στόχο και με το παραπάνω. Στον 6ο γύρο ο Hoschi κατάφερε να κάνει τετακε στο «κακό» S της πίστας και να μείνει κάθετα στον δρόμο. Λόγω μηδενικής ορατότητας τον εμβόλισα, ευτυχώς όμως με τέτοια γωνία που δεν έπαθα σχεδόν τίποτα.
Όλα πήγαιναν σύμφωνα με την στρατηγική μου, αφού φτάνοντας στον 9ο γύρο ήμουν 8ος, όμως τα προβλήματα lag ξεκίνησαν να κάνουν την εμφανισή τους. Παρόλο που δεν έβλεπα τίποτα παρέμεινα συνδεδεμένος με την ελπίδα να φτιάξουν τα πράγματα. Δυστυχώς πλέον το μόνο που δεν σκεφτόμουν ήταν ο αγώνας και η στρατηγική, με αποτέλεσμα στον 13ο γύρο να χάσω μια θέση από τον J.Silvo. Το πρόβλημα συνεχιζόταν πολύ έντονο και με τον φόβο μήπως προκαλέσω ατύχημα, σκεφτόμενος την ομάδα και μόνο αποφάσισα να κάνω δεξιά και να εγκαταλείψω.
Δεν φανταζόμουνα πως το να είσαι στην GVRteam έχει και αρνητικά, είναι η μοναδική στιγμή όσο καιρό είμαι μέλος αυτής της ομάδας που ευχόμουν να ήμουν ανεξάρτητος, να μην με νοιάζει η ομάδα, για να συνεχίσω τον αγώνα μέχρι το disconnect ή τον τερματισμό με όποιο τίμημα.
Δεν πειράζει, την επόμενη φορά (αν με αφήσει ο ΟΤΕς ).
Για άλλη μια φορά, ένα ευχαριστώ στον kaynd για το turn-by-turn guide (μπορείτε να το βρείτε στο fοrum) που εφτιαξε ειδικά για εμένα, έκανα ό,τι μπορούσα αλλά…
«

—————————————-
Pool 4
—————————————-

Με 2 οδηγούς μας στο 4ο pool ο αγώνας αναμενόταν με ενδιαφέρον. Εν τέλει, αποδείχθηκε αναπάντεχα επεισοδιακός, αφού χαρακτηρίστηκε από πληθώρα ατυχημάτων και εγκαταλείψεων! Για να δούμε τι έχει να δηλώσει ο Makinen που τα έζησε από…πρώτο χέρι.

Makinen:

Logitech Momo wheel«Αν και δε μπορώ να ισχυριστώ ότι έτρεξα για πρώτη φορά με μονοθέσιο (ξεκίνησα την πορεία μου στη GVRteam με FOX) μπορώ πλέον να είμαι σίγουρος ότι πρώτον: δε μου πάνε τα μονοθέσια και δεύτερον: δε θέλω να μου πάνε! Αλλά παραδέχομαι πλέον ότι μπορούν να προσφέρουν απίστευτες μάχες και μεγάλες συγκινήσεις.
Ναι, η γκρίνια ήταν αυτό που χαρακτήρισε για μένα την προετοιμασία για το συγκεκριμένο αγώνα. Το στυλ οδήγησής μου απλά ήταν ασύμβατο με τις γραμμές που ήθελε το μονοθέσιο. Ταλαιπώρησα και τον kaynd αφού προσπαθούσε ο άνθρωπος να στήσει για μένα ένα μονοθέσιο που… θα ντρίφταρε κιόλας! Εν τέλει, η θέση που κατέλαβα στο pool 4 μια χαρά μου φαίνεται, εν όψει όλων αυτών των προβλημάτων προσαρμογής που είχα.
Στον αγώνα εκκινούσα 14ος κανονικά αλλά ζήτησα να μπω τελευταίος, μιας και στο lag-lap δεν έβλεπα κανέναν και η μπάρα του ping μου ήταν συνεχώς στα κόκκινα. Προετοιμασμένος λοιπόν για το χειρότερο, παίρνω την τελευταία θέση και εύχομαι
τουλάχιστον να μην εγκαταλείψω. Είχα ήδη παρακολουθήσει το pool 2 και οι πάμπολλες εγκαταλείψεις εκεί με πίεζαν για συγκομιδή απαραίτητων βαθμών!
1, 2, 3 κόκκινα και… φύγαμε;;;; Ξεκινάω λοιπόν, ή μάλλον «ξεκινάω», αφού για να αποφύγω τον πανικό που πιθανό να προκαλούσα με το lag μου, βάζω 6η και επιταχύνω σα… νεκροφόρα. Τελικά αποδείχθηκε σοφή κίνηση όχι μόνο γιατί προστάτευσε τους υπολοίπους, αλλά και μένα τον ίδιον από τον ανέλπιστο πανικό της πρώτης στροφής. Κέρδισα έτσι μερικές θέσεις και συνέχισα. Δεύτερη στροφή, και πάλι ο χαμός, και περνάω μέσα από τα συντρίμμια… κύριος. Μ’αυτά και μ’αυτά, έχω ανέβει 6ος από τελευταίος ή κάπου εκεί και είμαι πλέον στη μεγάλη ευθεία, σανιδώνοντας το γκάζι γεμάτος αυτοπεποίθηση. Εγκαταλείψεις και έξοδοι μπροστά μου και σε μια φάση βλέπω τον πίνακα της κατάταξης να με δείχνει 3ο!!! Κατά καιρούς χάνω τους υπολοίπους (λόγω lag) και μάλιστα θα προκαλέσω και χάος στην έξοδο της φουρκέτας για την ευθεία, όπου επιταχύνοντας καλύτερα από τους μπροστινούς μου (που όμως δεν βλέπω, λόγω lag) τους πλησιάζω και κυριολεκτικά τους εμβολίζω, εκτοξεύοντάς τους δεξιά και αριστερά σαν κορίνες του bowling. Εγώ βέβαια αυτό το πήρα είδηση βλέποντας το replay μετά τον αγώνα, αφού ζωντανά δεν είχα δει κανέναν και δεν είχα επηρεαστεί και από κανέναν κατά τη σύγκρουση. Φαινομενικά ήμουν μόνος σε κείνο το σημείο της πίστας.
Βέβαια αυτό δεν ξέρω αν θα πείσει τον όχι-και-πολύ-χαρούμενο αγωνοδίκη, που έλαβε πλήθος παραπόνων για το συγκεκριμένο αγώνα, αλλά ακόμη δεν έχει εκδικαστεί η υπόθεσή μου, καθώς το lag αποτελεί τρύπα στους κανονισμούς του πρωταθλήματος (δεν μπορεί σαφώς να αποδοθεί ευθύνη σε κάποιον από τους εμπλεκομένους υπό συνθήκες lag). Για να δούμε τι θα γίνει!
Πίσω στον αγώνα! Τα σκληρά λάστιχα που είχα διαλέξει προκειμένου να εξασφαλίσω τον τερματισμό μετά το 10ο γύρο κρυώνουν υπερβολικά στις ευθείες, με αποτέλεσμα να έχω μια έξοδο μπροστά από το τέλος του pitlane, στην πρώτη σικέιν. Βγαίνω με τα 4 ντριφτάροντας και χτυπάω στον τοίχο. Αποτέλεσμα; Εκεί που ήμουν 4ος και ήρεμος χωρίς να απειλώ και να απειλούμαι, διαλύω τις αναρτήσεις στον τοίχο. Σέρνομαι έναν ολόκληρο γύρο και μπαίνω για pit stop. Χάνω μία θέση και πέφτω 5ος, αλλά και ο 6ος έχει κολλήσει στον… διαχύτη μου! Ακολουθούν οι 4-5 πιο αγωνιώδεις γύροι της ζωής μου, καθώς η μάχη είναι έντονη με τον καθένα μας να προσπερνά τον άλλο στο τέλος κάθε ευθείας! Μέχρι και επαφή είχαμε όταν γυρίζω τετακέ μπροστά του και για να με αποφύγει βγαίνει κι αυτός στα χόρτα, χάνοντας ακόμη περισσότερο χρόνο!
Τελικά με ξαναφτάνει και εγκαταλείπω ντροπιασμένος τη μάχη, προκειμένου να μη ρισκάρω έξοδο. Άλλωστε με το σετάπ αυτό σερνόμουν με 3 δεύτερα διαφορά από τον ταχύτερο γύρο του αγώνα και δεν είχε νόημα να παλεύω για μια θέση χαμένη. Έτσι και έγινε και
τουλάχιστον σιγούρεψα την 6η θέση, τερματίζοντας ήρεμα και άνετα, μαζεύοντας πολύτιμους βαθμούς για την ομάδα.
Εν τέλει, η ανάμνηση της αγωνίας πάνω στη μάχη μένει, αλλά παρά τους βαθμούς, συνολικά για μένα χαίρομαι που τέλειωσε αυτός ο αγώνας.
Τα λέμε σε 2 βδομάδες στην Ιαπωνία, με το πιο δύστροπο roadster του κόσμου!»

Αξίζει να σημειωθεί πως ο Makinen τελικά αθώωθηκε από τους αγωνοδίκες. λόγω ασάφειας των κανονισμών για περιπτώσεις που εμπλέκουν lag. Επίσης, οι βαθμολογίες και τα στατιστικά που παραθέτονται στην αρχή της δημοσίευσης, περιλαμβάνουν και τον επομενο (6ο) αγώνα, το race-report του οποίου δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα.


Ενέργειες

Information

2 responses

9 05 2007
istrios

Το καλύτερο race report που έχω διαβάσει ως τώρα.

13 05 2007
Jason

Oτι ειπε κ ο Μιχαλης!Πολυ παραστατικο κ »πορωτικο» race report!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Αρέσει σε %d bloggers: