OLFSL Reverse Rumble – Αγώνας 6ος (RAC@KY2R)

21 05 2007

Αποτελέσματα της GVRteam

Pool-2: uhu: 10ος, Makinen: 12ος, Vrachos: 13ος, Harogeo: DSC
Pool-3: Sosna: 14ος
Pool-4: Sisman: 1ος, kkot: 10ος

Πλήρη αποτελέσματα και ατομικές βαθμολογίες

The Original LFS LeagueΤο τζετ λαγκ από το ταξίδι γύρω από τη μισή υδρόγειο είναι έντονο, αλλά όλοι νιώθουμε την ένταση μέχρι το κόκκαλο. Η GVR Team καταφθάνει στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, για να δώσει μάχη αυτή τη φορά στο Kyoto National Reverse στα πλαίσια του 6ου αγώνα του OLFSL. Race About 2005Το… όπλο μας γι’αυτό τον αγώνα, δεν είναι άλλο από το φινλανδικό roadster RaceAbout, ένα από τα αληθινά αυτοκίνητα του LFS. Και αυτή ακριβώς η απόλυτη εξομοίωση της πραγματικότητας είναι που του δωσε τη φήμη ενός από τα πλέον δύστροπα αυτοκίνητα, τουλάχιστον μπροστά στα υπόλοιπα μη-πραγματικά αυτοκίνητα του εξομοιωτή. Οι ιδιαίτερες τεχνικές του προδιαγραφές του RAC θα μετατρέψουν τον αγώνα σε άσκηση ακριβείας, καθότι κάθε μοίρα πλαγιολίσθησης κοστίζει σε χρόνο. Όχι, ούτε αυτός θα είναι εύκολος αγώνας, αλλά οι γενικότερα περιορισμένες συμμετοχές θα δώσουν στη GVR Team την ευκαιρία να ανέβει βαθμολογικά.

Ας δούμε αναλυτικότερα το περίεργο αυτό roadster και τις προκλήσεις που πρόσφερε στο μηχανικό μας, τον kaynd:

«Είναι παραδεκτό από όλους τους οδηγούς της παγκόσμιας κοινότητας του LFS ότι το RAC (raceabout 2005) είναι το πιο ιδιότροπο αυτοκίνητο σε αυτό τον εξομοιωτή. Πρόκειται για ένα κεντρομηχανο αυτοκίνητο με κατανομή βάρους 60% πίσω και μάλιστα χωρίς αντιστρεπτική ράβδο στον πίσω και βαρύτερο άξονα…Τι να σου κάνουν μετά τα διπλά ψαλιδιά όταν έχεις ένα αυτοκίνητο με τόσο έντονες μεταφορές βάρους προς όλες τις κατευθύνσεις… Σα να μην έφτανε αυτό, έχουμε να αντιμετωπίσουμε και το τεράστιο turbo lag του 2λιτρου κινητήρα.

O προσανατολισμός ήταν ξεκάθαρος… το αυτοκίνητο θα έπρεπε να γίνει όσο το δυνατόν πιο οδηγίσιμο για να επιτευχθούν αξιοπρεπείς χρόνοι. Ευτυχώς η Kyoto National είναι αρκετά επίπεδη πίστα αν και σε μερικά σημεία τα κερμπ είναι αισθητά ψηλά. Έτσι κατέληξα σε μια αρκετά σκληρή ανάρτηση για να περιορίσω όσο το δυνατόν περισσότερο τις μεταφορές βάρους. Παρόλα αυτά η απουσία της πίσω αντιστρεπτικής συνέχισε να είναι ιδιαίτερα αισθητή αφού το αυτοκίνητο κατά βάση ήταν πολύ υποστροφικό, αλλά σε μια αλλαγή κατεύθυνσης η ουρά έτεινε να συνεχίζει την πορεία της δίνοντας την εντύπωση της υπερστροφικής συμπεριφοράς.

Τελικά τεράστιο ρόλο έπαιξαν οι ρυθμίσεις bump και rebound των αποσβεστήρων καθώς ειδικά πίσω ήταν οι μόνοι που έλεγχαν τις μεταφορές βάρους. Επίσης σε αυτό το αυτοκίνητο υπήρχε ένα παράδοξο: ήταν πολύ σταθερότερο με αρκετές μοίρες toe out μπροστά και μηδενικό parallel steering (πλήρης εφαρμογή της γεωμετρίας Ackerman). Και οι δυο αυτές ρυθμίσεις κάνουν το αυτοκίνητο ασταθές στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, αλλά αυτό είναι έτσι κι αλλιώς απαγορευμένο δεδομένης της γενικότερης συμπεριφοράς του. Έτσι αυτές οι ρυθμίσεις βοήθησαν στη μείωση της υποστροφικής αίσθησης στις εισόδους των στροφών, κάτι που επιτρέπει στον οδηγό να κρίνει ταχύτερα πόσο τιμόνι χρειάζεται σε μια στροφή, αποφεύγοντας τις περιττές κινήσεις που θα μπορούσαν να προκαλέσουν αποσταθεροποίηση.

Τέλος τα ελαστικά δεν παρουσίασαν ιδιαίτερο πρόβλημα αντοχής, απλά ήταν εύκολη η υπερθέρμανση των πίσω μετά από λίγα γλιστρήματα. Αυτό έκανε πραγματικά εφιαλτικό το χειρισμό, αλλά με ένα μικρό συμβιβασμό στις γωνίες camber, το πρόβλημα μειώθηκε αισθητά».

Φαίνεται λοιπόν πως δε θα έχουν εύκολο έργο οι 7 οδηγοί της GVR Team που έφτασαν στη μακρυνή Ιαπωνία για να σηκώσουν ψηλά τη γαλανόλευκη. Για να δούμε τι έγινε και στο αγωνιστικό μέρος :

Όλα έδειχναν ότι το pool 2 θα ήταν υπόθεση της GVRteam. Και πώς να μην είναι, με 4 από τους 19 συμμετέχοντες να είναι δικοί μας! 4η θέση στην εκκίνηση για τον Harogeo, στην 5η δίπλα του ο Vrachos, ενώ αρκετές σειρές πίσω στην 15η και 16η περιμένουν οι Makinen και Uhu αντίστοιχα! Τελικά, για άλλη μια φορά το lag αποσυνέδεσε το Harogeo προκαλώντας απογοήτευση, ενώ και ο Vrachos με πολλά προβλήματα lag και συγκρούσεων έχασε αρκετές θέσεις. Οι Uhu και Makinen το πάλεψαν και τερμάτισαν τελικά ψηλότερα απ’ ότι ξεκίνησαν μεν, αλλά όχι όσο θα μπορούσαν δε. Ας δούμε τον αγώνα μέσα από τα μάτια των πρωταγωνιστών του:

—————————————
Pool 2
—————————————

Harogeo:

«Ο συγκεκριμένος αγώνας αποτελούσε, πριν την έναρξή του, έναν από τους χειρότερους εφιάλτες μου. Καθώς θα διαγωνιζόμασταν σε μια πίστα, την Kyoto Ring, που έχω ελάχιστα χιλιόμετρα και με ένα αυτοκίνητο, το RAC, το οποίο δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα μπορούσα να το οδηγήσω! Πόσο μάλλον και να εξοικιωθώ με τον συνδυασμό αυτών των 2!
Με αρκετές ώρες προπόνησης, και με ένα ακόμη εκπληκτικό setup από τον Kaynd, έφτασα να «γυρίζω» στην πίστα αρκετά γρήγορα και ως επιβράβευση των κόπων μου εκκινούσα από την 4η θέση στο pool2. Ειδικά τις τελευταίες μέρες,σε όλες τις προπονήσεις αλλά και στους αγώνες στον practice server του olfsl, «έπιανα» τον εαυτό μου πολύ συχνά με ένα χαμόγελο ικανοποίησης ζωγραφισμένο στο πρόσωπό μου. Και αυτό γιατί όχι μόνο πραγματοποιούσα «γρήγορους» αγώνες αλλά και γιατί σχεδόν σε κάθε έναν από αυτούς «άγγιζα» το προσωπικό μου ρεκόρ και κάποιες φορές το ξεπερνούσα!
Εκκίνηση λοιπόν και στο lag lap (που έχει καθιερωθεί πριν από κάθε αγώνα) όλα έδειχναν μια χαρά. Εκκίνηση του αγώνα και πριν την πρώτη στροφή κερδίζω 2 θέσεις και βρίσκομαι κολλημένος πίσω από τον πρώτο. Από εκείνο το σημείο και μετά αντιλαμβάνομαι ότι κατί δεν πάει καλά. Κοιτώντας τις μπάρες του lag στο κάτω μέρος της οθόνης διαπιστώνω πως τα δευτερόλεπτα που θα είμαι ακόμη συνδεδεμένος στον server είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός μου χεριού!
Χάνω την αυτοσυγκέντρωσή μου, αφού έπρεπε περισσότερο να κοιτάζω την μπάρα μου παρά να οδηγώ, και πέφτω στην τρίτη θέση. Στα αμέσως επόμενα δεύτερα η σύνδεσή μου έχει σημάδια ανάκαμψης και γεμίζω πάλι με αισιοδοξία. Κάτι το οποίο βέβαια κράτησε το πολύ 10secs γιατί μετά είδα το γνωστό σε πολλούς από εμάς «Lost connection to the server»
.
Ευχαριστώ ΟΤΕ που για τέταρτη φορά σε έξι αγώνες μου επιβεβαίωσες την αξιοπιστία σου και την ποιότητα των υπηρεσιών σου».

Vrachos:

«Μια συνοπτική περιγραφή του αγώνα μου, μιας και δεν ήταν o καλύτερος. Ξεκίνησα 5ος πίσω από τον harogeo και τα πράγματα πήγαν άσχημα από την αρχή, με το lag να κάνει την εμφάνισή του πριν ακόμα ξεκινήσουμε. Όλα τα αυτοκίνητα στην εκκίνηση δεν πήγαιναν ευθεία, αλλά ζιγκ-ζαγκ. Μερικά μάλιστα εξαφανίζονταν και επανεμφανίζονται μερικά μέτρα μακρύτερα. Στην πρώτη στροφή ενώ μπήκαμε όλοι καλά και είχα με τον harogeo μια μικρή αλλά ικανή απόσταση, κάνει το αμάξι του ένα ζίγκ και βρίσκεται μπροστά μου. Μην μπορώντας να τον αποφύγω και για να μην τον εκτοξεύσω λόγω lag το κόβω όλο αριστερά, τον ακουμπάω ελαφρώς και φέρνω τετακέ. Ένας από αυτούς που ακολουθούσαν (μπορεί και 2) μου δίνει μία και με στέλνει εκτός πίστας, με μικρές ευτυχώς ζημιές και τελευταίο.
Από εδώ και πέρα το μόνο που έκανα ήταν να οδηγώ σταθερά και όταν έφτανα κάποιον, λόγω των ζιγκ-ζαγκ καθόμουν πίσω του περιμένοντας να κάνει λάθος για να περάσω.
Περίπου στο μέσο του αγώνα φτάνω τον uhu ο οποίος με άφησε να περάσω και αμέσως μετά τον makinen. Από εκεί και πέρα ήταν ένας αγώνας που δεν έβλεπα την ώρα να τελειώσει και έκλεισε με μένα να κάνω λάθος στον 20ο γύρο και να χάνω την 9η θέση τερματίζοντας στη 13η».

Ο Harogeo στρίβει 3ος στην πρώτη στροφή του αγώνα λίγο πριν αποσυνδεθεί από lag, ενώ ο Vrachos πίσω έχει ήδη προβλήματα lag κι αυτός χάνοντας τις αποστάσεις, αλλά θα καταφέρει να τερματίσει τελικά 13ος.

 

Makinen:

«Για μένα έμελλε να είναι ο πρώτος μου αγώνας στο pool 2. Σε αντίθεση με την κοινή κακή γνώμη για το RAC, που οι υπόλοιποι σχεδόν το… φοβόνταν, εγώ το καταδιασκέδασα! Σύμφωνοι, δύσκολο, αλλά «αγνό» και ανόθευτο «driver’s car». Μακάρι κι άλλα αυτοκίνητα εκεί έξω να τα στήναν έτσι. Σχεδόν πανηγύριζα πριν καλά καλά ξεκινήσουμε λοιπόν, αφού το μόνο που ήθελα ήταν να τερματίσω και οι βαθμοί που θα απέφερα απ’οποιαδήποτε θέση του pool αυτού θα ήταν υπερ-αρκετοί. Ξεκινώντας, σε αντίθεση με τους team-mates μου δεν είχα μεγάλο πρόβλημα lag. Παρόλα αυτά, και έχοντας μάθει από τα παθήματα του προηγούμενου αγώνα, ξεκινάω πολύ ήρεμα και επιφυλακτικά, χάνοντας 2 θέσεις στην εκκίνηση. Από κει και πέρα είχα αρκετά προβλήματα με αυτοκίνητα που μετά από συγκρούσεις μένανε μέσα στην αγωνιστική γραμμή, και μην προλαβαίνοντας να αποφύγω 2 από αυτά απέκτησα μικρή ζημιά στις δεξιές αναρτήσεις ήδη από τον πρώτο γύρο, ενώ σε κάποια χαμηλή πτήση πάνω από τα κερμπ έκανα σημαντική ζημιά και στο εμπρός δεξί αμορτισέρ. Από κει και πέρα έκανα έναν πολύ καλό αγώνα, μένοντας ψύχραιμος και κάνοντας καλούς χρόνους επιπέδου hotlapping, προστατεύοντας όμως παράλληλα και τα λάστιχα που έτσι και παρασυρόσουν και ντρίφταρες για λίγο, υπερθαιρμενόταν με ολέθριο αντίκτυπο στην πρόσφυση. Κάποιες μάχες με τους δικούς μας Uhu και Vrachos με κράτησαν σε επιφυλακή, και συνολικά μπορώ να πω ότι τον διασκέδασα αρκετά τον αγώνα. Ο τερματισμός ήρθε ως επιβράβευση των απίστευτων χιλιομέτρων που κάλυψα στις δοκιμές και το RAC τελικά άρεσε σε όλους (σε μένα ακόμη περισσότερο). Το μόνο που μου έλειψε ήταν μια τιμονιέρα με περισσότερες μοίρες, καθώς οι 240 της Momo κάναν το φινλανδικό roadster πολύ απότομο και δύσκολο να βγάλει χρόνο. Από τον επόμενο αγώνα πλέον θα είμαι με G25 κι εγώ όμως🙂 ».

Makinen airborne

Πετώντας χαμηλά, ο Μάκινεν διασκέδασε τον αγώνα βγάζοντας παράλληλα καλό γυρολόγιο, αλλά περιορίστηκε εν τέλει στη 12η θέση.

Uhu:

«Λοιπόν μια σύντομη περιγραφή του αγώνα μου απο τη θέση του οδηγού. Εκκίνηση απο τη θέση 16 και από την αριστερή πλευρά της πίστας η οποία δίνει την εσωτερική στην 1η δύσκολη στροφή. Εκκινώ συντηρητικά όπως όλοι χωρίς αλλαγές λωρίδας και παρακινδυνευμένα κόλπα. Η δεξιά λωρίδα στριμώχνεται στο φρενάρισμα και μέχρι την αριστερή στροφή εχω περάσει χωρίς κόπο 2 αυτοκίνητα.
Μπροστά μου στη στροφή συμβαίνει ενας ψιλοπανικός (λογικά θα ήταν το ατύχημα του Vrachou.)
Επωφελούμαι αφού βρίσκω καθαρό δρόμο και προσπερνάω άλλα 7 αυτοκίνητα που είτε ενεπλάκησαν στο ατύχημα είτε ακολούθησαν πολύ συντηρητικό ρυθμό για να σωθούν.
Βρίσκομαι περιχαρής 7ος απο το 1ο μισό γύρο του αγώνα και μάλιστα βλέπω το Harogeo να διεκδικεί θέση στο βάρθρο κάτι που μου ανεβάζει περισσότερο το ηθικό.Στον 1o-2o γύρo κάποιος από τους μπροστινούς έχει έξοδο και σκαρφαλώνω έτσι ακόμα μια θέση. 6ος!!
Στη συνέχεια αρχίζουν τα δύσκολα.
Οι γρήγοροι που έμειναν στην αρχή πίσω αρχίζουν να ξεθαρρεύουν και να πιάνουν ρυθμό. Αντίθετα εγω απο ενθουσιασμό και απο πίεση δυσκολέυομαι να κάνω το 1:58 high…
Η πίεση ασφυκτική, προσπαθούν να με περάσουν απο παντού και δεν ξέρω πραγματικά απο που μου ρχονται. Αρχίζω μέσα σ’αυτή την πίεση να χάνω θέσεις. Κάποια στιγμή αφού βλέπω και τον Μάκινεν να πλησιάζει σοβαρεύομαι. Πιάνω έναν συμπαθητικό ρυθμό και και αρχίζω να πλησιάζω τον Hot.Zimmy που δεν φαινόταν να δικαιολογεί το πρώτο συνθετικό του nickname του. Και εκει που όλα πάνε καλά, (εχω ξεφύγει από τους πίσω και τον πιέζω) γυρνάει φαρδύς πλατύς και κόβει όλο τον δρόμο στην τελευταία φουρκέτα πριν το Oval κομμάτι.Σταματάω πάνω του και μας προσπερνάνε δύο ακόμα αυτοκίνητα.Ξεκινάει χωρίς να με αφήσει να περάσω αλλά μάλλον η ζημιά που προκλήθηκε απο την συγκρουσή μας ήταν ολέθρια για εκείνον γιατί έπεσε μόνος του στον τοίχο στο oval. Μετά απο αυτό ακολούθησαν πάλι μάχες με διαδοχικές ήττες αφού η ψυχραιμία μου πάλι με είχε εγκαταλήψει. Σε αυτό το σημείο ο Μάκινεν με έχει φτάσει. Προφανώς έχει περισσότερο κουράγιο σκέφτομαι και χωρίς δεύτερη σκέψη κάνω στην άκρη. Και στην επόμενη ευθεία κάνω το ίδιο για τον Vracho.
Κάποια στιγμή ο Vrachos περνάει και τον Μάκινεν. Ακολουθεί μετά απο λίγο λάθος του Μάκινεν στο σημείο που είχα το ατύχημα με τον Hot.Zimmy και έτσι τον περνάω. Με ακολουθεί και με πιέζει (πολύ καθαρά βέβαια δεν έχω να πω).
Εν τω μεταξύ ο Vrachos εχει μείνει ξανά πίσω λόγω εξόδου. Η συνέχεια με βρίσκει να χάνω μια θέση απο τον FEL (που μου κόρναρε σαν τρελός γιατί κάπου παραπλησιάσαμε και σε συνδυασμό με το lag τον αποσταθεροποίησα) και να κρατάω πίσω μου τον fluid (νομίζω) κρατώντας έτσι τελικά τη 10η θέση».

Επιδεικνύοντας ώριμη και σταθερή οδήγηση, ο uhu στον πρώτο του αγώνα με τα χρώματα της ομάδας, τερμάτισε ψηλότερα απ’όλους τους οδηγούς της GVR, στη 10η θέση του pool 2, δίνοντας δείγμα γραφής για τη συνέχεια.

Τέλος, πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στον έταιρο πρωτοεμφανιζόμενο με τα χρώματα της GVR, Sosna, που κατάφερε και μπήκε στο pool 3, τερματίζοντας μάλιστα στη 14η θέση, προσφέροντας πολύτιμους βαθμούς.

Υπόθεση… GVRteam και το pool 4, με τον Sisman να γράφει ιστορία ανεβαίνοντας στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, κάνοντάς μας υπερήφανους, ενώ στο ίδιο pool και ο kkot πρόσφερε βαθμούς, τερματίζοντας τον αγώνα 10ος.

Συνολικά ένας καταπληκτικός αγώνας για τη GVRteam, που είχε μόνο μία εγκατάλειψη στις 7 συμμετοχές, και μάλιστα σε αρκετά υψηλά pools. Η Ιαπωνία και τα roadster μας πάνε; Ίσως. Μακάρι να μας πάνε και τα θηριώδη GTR των 500 ίππων του επόμενου αγώνα. Μέχρι τότε, εις το επανειδείν και… μείνετε συντονισμένοι!


Ενέργειες

Information

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Αρέσει σε %d bloggers: