OLFSL Reverse Rumble – Αγώνας 7ος (XRR+FXR@BL1R)

28 05 2007

Αποτελέσματα της GVRteam

Pool-2: migf1: 11ος
Pool-3: Vrachos: 7ος, uhu: 8ος, Jonas: 11ος, Harogeo: DNF
Pool-4: Sosna: 2ος, kkot: DNF, Rhs: DSC
Pool-5: Makinen: DNF

Πλήρη αποτελέσματα και ατομικές βαθμολογίες

The Original LFS League

Επιστροφή στην Ευρώπη για το OLFSL και τη GVR Team, σε μια από τις δημοφιλέστερες πίστες του LFS. Συνδυασμός «φωτιά» με τα υπερτροφοδοτούμενα GTR των 500 ίππων να αποτελούν το θέλγητρο για τεράστια συμμετοχή σ’αυτό τον αγώνα, ακόμα και από ευκαιριακούς συμμετέχοντες του OLFSL. Πράγμα που σημαίνει ακόμα μεγαλύτερος ανταγωνισμός για τη GVRteam.

gvr

Στον αγώνα αυτό μπορούσε ο κάθε οδηγός να επιλέξει ανάμεσα στο τετρακίνητο FXR ή το πισωκίνητο XRR. Η επιλογή αποτέλεσε αίνιγμα καθώς το καθένα είχε τα αδύνατα και τα δυνατά του σημεία, με αποτέλεσμα οι μάχες ανάμεσά τους να ξεπεράσουν κάθε προηγούμενο. Οι οδηγοί της GVRteam μοιράστηκαν ανάμεσα στη σιγουριά του τετρακίνητου και την απόλυτη ταχύτητα του πισωκίνητου. Το βεβαιο είναι πάντως πως και τα δύο ήταν για άλλη μια φορά υπέροχα με τα χρώματα της ομάδας. Με φόντο τα βρετανικά λειβάδια της Blackwood, η GVRteam θα έδινε μια από τις δυσκολότερες μάχες της στο φετινό OLFSL.

FXR (4wd) and XRR (rwd)

Αρκετά όμως με τα εισαγωγικά και πάμε στα αγωνιστικά δρώμενα, τα οποία έμελλε να είναι απρόβλεπτα ακόμα και για την πιο προχωρημένη φαντασία! Η συνέχεια αναμένεται να είναι για γερά νεύρα…

Για να δούμε τι έχει να πει ο μηχανικός μας, kaynd, για τα θηρία που θα οδηγούσαμε. Εκτός από τις συνηθισμένες ρυθμίσεις σε αναρτήσεις, μετάδοση και αεροδυναμική, η ιδιαιτερότητα φάνηκε να βρίσκεται στα ελαστικά. Ας τα πει ο ίδιος καλύτερα:

kaynd: «Τίποτε το παράξενο αυτή τη φορά, καθότι πρόκειται για καθαρόαιμα αγωνιστικά, απόλυτα ρυθμίσιμα. Η μόνη πρόκληση ήταν η χάραξη της πίστας που ανάγκαζε τους οδηγούς να φρενάρουν πάνω σε καμπές και όχι ευθείες, καταπονώντας απίστευτα τα ελαστικά, αν λάβουμε υπόψιν πως μιλάμε για αυτοκίνητα 490 ίππων και 1100 κιλών με πανίσχυρα φρένα. Έτσι πονοκέφαλο δημιούργησε το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα, αφού μειώνει δραματικά την αντοχή των ελαστικών, ειδικά όταν μιλάμε για αγώνα διάρκειας σχεδόν μιας ώρας χωρίς pit stop»
Εδώ αξίζει να σημειωθεί πως τελικά οι οδηγοί και των 2 αυτοκινήτων είχαν στη διάθεσή τους διαφορετικά σετάπ για δοκιμαστικά και αγώνα, συνολικά υπήρχαν δηλαδή 4 διαφορετικά σετ. Αυτό από μόνο του δείχνει την οργάνωση της GVR και το επίπεδο υποστήριξης που παρέχει στους οδηγούς της.

Ο ανταγωνισμός λοιπόν πολύ σκληρός, και οι 9 οδηγοί της GVRteam που αποφάσισαν να δαμάσουν τα 500 άλογα και θα έπαιρναν μέρος στον αγώνα δεν κατάφεραν να ανέβουν πάνω από το 2ο pool. Παρά τη σκληρή προετοιμασία, οι διαφορές μεταξύ των συμμετεχόντων στον αγώνα αυτό μετριούνταν σε εκατοστά του δευτερολέπτου, ενώ υπήρχαν και περιπτώσεις που χρειάστηκαν μετρήσεις χιλιοστών. Αυτό σήμαινε πως ένα δέκατο του δευτερολέπτου θα ήταν η διαφορά της pole position με τη μέση του grid στο κάθε pool. Ας δούμε αναλυτικά τι συνέβη σε κάθε pool.

—————————————
Pool 2
—————————————

Ο μοναδικός οδηγός της GVRteam εδώ στο pool 2, ο migf1, εκκινούσε 8ος με το FXR του. Δυστυχώς, παρά τη δυνατή εκκίνηση, το lag μεγιστοποίησε μια μικρή επαφή στην πρώτη στροφή με αποτέλεσμα να εκτοξευθεί στις μπαριέρες. Με αρκετή ζημιά στις αναρτήσεις η είσοδός του στα πιτς για επισκευές έγινε υποχρεωτική από το δεύτερο μόλις γύρο. Βγαίνοντας από τα πιτς ήταν ήδη ένα γύρο πίσω από τους υπόλοιπους. Επιδεικνύοντας υπομονή, πείσμα και αξιοζήλευτη σταθερότητα στην απόδοση, έβαλε το πόδι κάτω, καλύπτοντας τη διαφορά από τους προπορευόμενους, ενώ στον 35ο γύρο κατάφερε να προσπεράσει και τον Nunes. Eκμεταλλευόμενος λάθη κι εγκαταλείψεις των αντιπάλων του, αλλά και την αρχική στρατηγική του «no pit-stop» (ελαστικά δηλαδή για ολόκληρο τον αγώνα) τερμάτισε τελικά 11ος, δείχνοντας την κλάση του!

migf1
Απίστευτη ατυχία αλλά και καταπληκτική απόδοση από τον migf1. Εδώ έχει ήδη χτυπηθεί από το lag στην 1η στροφή και αρχίζει η ανεξελεγκτη πορεία του, που θα καταλήξει στον απέναντι (!) τοίχο.

migf1: «Μόνο από θαύμα δεν έγινε… πολύνεκρο στο σημείο του ατυχήματός μου στην πρώτη στροφή. Τα έδωσα όλα όμως στη συνέχεια, αλλά μου άφησε γλυκόπικρη γεύση αυτός ο αγώνας, αφού είχα το ρυθμό για τερματισμό στην 5άδα. Τελικά όμως τερμάτισα ψηλότερα απ’ότι περίμενα, όταν βγαίνοντας από τα πιτς τελευταίος στον 3ο γύρο ήμουν ένα γύρο πίσω από τους 5 πρώτους του αγώνα»

—————————————
Pool 3
—————————————

Το pool 3 ήταν πραγματικά συναρπαστικό, με πολλές ανατροπές στην κατάταξη. Εδώ η GVRteam είχε ούτε λίγο ούτε πολύ 4 οδηγούς, έτοιμους για το καλύτερο. Ο Harogeo με XRR από την 3η θέση της εκκίνησης θα είχε τον πρώτο λόγο για διεκδίκηση του βάθρου, αλλά κι εδώ οι μικροεπαφές στο στρίμωγμα της πρώτης στροφής, σε συνδυασμό με το lag, προκάλεσαν ένα τεράστιο ατύχημα που κατέστρεψε το αυτοκίνητό του. Πάλεψε, τσουλώντας με το ζόρι μέχρι τα πιτς, από τα οποία βγήκε 2 γύρους πίσω. Η κακή σύνδεση και το lag τού έδωσαν τη χαριστική βολή στον 19ο γύρο, όπου κι εγκατέλειψε άδοξα τον αγώνα.
Ο Vrachos, επίσης με XRR, εκκινώντας από την 7η θέση δε γλίτωσε ούτε αυτός το στρίμωγμα της πρώτης στροφής ολοκληρώνοντας την καταστροφική εκκίνηση για τη GVRteam. Ευτυχώς δεν υπέστη σοβαρές ζημιές αλλά ο εκνευρισμός του προκάλεσε αρκετά λάθη στη συνέχεια. Εν τέλει εκμεταλλευόμενος και λάθη των αντιπάλων του κατετάγη 7ος, στην ψηλότερη μάλιστα θέση για τη GVR στο pool αυτό.
Αντίθετα καλύτερα πήγε ο αγώνας για τον Uhu, που με το XRR του ξεκίνησε πολύ δυναμικά από την 14η θέση και ήδη από τους πρώτους γύρους σκαρφάλωσε στην 11η. Απίστευτα σταθερός στην απόδοσή του και πρακτικά αλάνθαστος, ανταμείφθηκε με την 8η θέση στον τερματισμό, δίνοντας κι αυτός με τη σειρά του βαθμούς στην ομάδα.
Τέλος ο Μεξικάνος οδηγός μας, ο Jonas, δεν μπόρεσε από την αρχή να προσαρμοστεί στο FXR του και δεν κατάφερε μέχρι το πέσιμο της καρώ σημαίας να βρει σταθερό ρυθμό, κάνοντας συνεχώς λάθη και παλεύοντας πραγματικά με το αυτοκίνητο. Αυτό μεταφράστηκε σε μεγάλη φθορά ελαστικών, με αποκορύφωμα το κλατάρισμα του μπροστά δεξιού 3 γύρους πριν το τέλος του αγώνα, που του κόστισε και τη σίγουρη 7η θέση. Τελικά τερμάτισε 11ος.

vrachos
Όχι δεν είναι WRC, αλλά ο Vrachos μαινόμενος, που έχει βάλει το πόδι στο πάτωμα κυνηγώντας το χαμένο χρόνο από τις ατυχίες του πρώτου γύρου.

Vrachos: «Τον αγώνα μου τον καθόρισε ο εμβολισμός από τον [PM]=Ant= στην πρώτη δεξιά της εκκίνησης. Είχα μια έξοδο στον 4ο γύρο αφού είχε αλλάξει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου μετά το χτύπημα. Η 7η θέση είναι καλή για ένα τόσο άσχημο ξεκίνημα»

uhu
Η μικρή αυτή πτήση πάνω από τα κερμπ θα είναι και η μοναδική φορά που ο uhu θα παρεκτραπεί από τη σταθερότατη πορεία του, και μάλιστα χωρίς περαιτέρω συνέπειες. Πολύ καλός αγώνας, και ωριμότητα προς μίμηση επιβραβεύθηκαν με την 8η θέση.

uhu: «Με το σετάπ του kaynd είχα την εντύπωση πως μπορούσα να κάνω το γύρο της ευρώπης χωρίς να τουμπάρω. Πολύ καλό! Δε νομίζω πως θα μπορούσα να πάω καλύτερα»

jonas
Ο Jonas πάλεψε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα με το αυτοκίνητο, καθώς δεν κατάφερε ποτέ να βρει το ρυθμό του. Τα πολλά γλιστρήματα προκάλεσαν το κλατάρισμα 3 γύρους πριν το τέλος.

harogeo
Πολύ κρίμα για μια ακόμη εγκατάλειψη από lag για τον Harogeo, που δεν παρέδωσε τα όπλα παρά την καταστροφική γι’αυτόν εκκίνηση. Μακάρι να αλλάξει σύντομα η κατάσταση με τις συνδέσεις αφού οδηγός και ομάδα χάνουν πολύτιμους βαθμούς.

Harogeo: «Τουλάχιστο αυτή τη φορά πρόλαβα να βγω μόνος μου από τον αγώνα»

—————————————
Pool 4
—————————————

Στο pool 4, με 3 οδηγούς σε αρκετά καλές θέσεις στην εκκίνηση, η GVRteam είχε κάθε λόγο να ελπίζει σε κάτι καλό. Πριν καλά-καλά ξεκινήσει ο αγώνας, στο lag lap, ο Rhs αποσυνδέεται και εγκαταλείπει. Ο αγώνας ξεκίνησε τελικά με τον kkot να φεύγει μουδιασμένα, αλλά να διατηρεί την πρώτη θέση που είχε στην εκκίνηση παρά το σπινάρισμα του πισωκίνητου XRR. Ο sosna από την 7η θέση έχει προσπεράσει ό,τι κινείται στην πίστα, εκμεταλλευόμενος την τετρακίνηση του FXR που του χαρίζει 2 θέσεις στα πρώτα κιόλας μέτρα επιτάχυνσης. Σε συνδυασμό με εξόδους των μπροστινών του, κολλάει πίσω από τον kkot μόλις στην 3η στροφή του αγώνα! Εκεί που όλα όμως δείχνουν 1-2 για τη GVRteam, ο sosna υποστρέφει προσπαθώντας να αποφύγει το αυτοκίνητο του kkot στα φρένα και βγαίνει εκτός πίστας. Ένα γύρο μετά ο kkot εγκαταλείπει από lag, αλλά και χαμηλά fps όπως παραπονέθηκε αργότερα. Μοναδικός διεκδικητής πλέον στον αγώνα ο sosna, προσπαθεί να ανατρέψει την τραγωδία της GVRteam και το καταφέρνει! Στον 9ο γύρο, μετά από φρενήρη αλλά χωρίς λάθη οδήγηση, ξαναπαίρνει τη δεύτερη θέση, την οποία και διατηρεί ελέγχοντας απλώς τους αντιπάλους του. Βάθρο λοιπόν στο pool 4, αλλά με πολλές εγκαταλείψεις που εν τέλει δημιουργούν ανάμικτα συναισθήματα.

kkot
Το πάλεψε ο kkot, αλλά το lag μαζί με τα χαμηλά frame rates έδωσαν άδοξο τέλος σε μια υποφαινόμενη νίκη. Εδώ, η GVRteam σε ένα προσωρινό (δυστυχώς) 1-2 στις πρώτες στροφές του αγώνα.

sosna
Εδώ κέρδισε ξανά τη δεύτερη θέση ο sosna, κάνοντας ένα ωραίο προσπέρασμα και στη συνέχεια έκανε αγώνα τακτικής ελέγχοντας το ρυθμό των αντιπάλων. Βάθρο για τη GVR, και πολύτιμοι βαθμοί η ανταμοιβή για τη σταθερότητά του.

sosna: «Στις δοκιμές δυσκολεύτηκα αρχικά να προσαρμοστώ, και δοκίμασα απογοητεύσεις τη μία μετά την άλλη καθώς δεν έβρισκα σετ που να μου ταιριάζει. Τελικά το βρήκα την παρασκευή πριν τον αγώνα. Μέσα στον αγώνα τώρα, αγχώθηκα που ο 3ος μείωνε τη διαφορά μέχρι τον 30-35 γύρο αλλά από κει και μετά ξύπνησα και τερμάτισα με συνολικό χρόνο ανταγωνιστικό και για μεγαλύτερο pool! Το θετικό είναι ότι χάρηκα τα μέγιστα τους 500 ίππους και ελπίζω σε εξίσου καλή συνέχεια! Πολλά ευχαριστώ στο migf1 και τον kaynd αφού τα σετάπ τους με βοήθησαν στην επίτευξη του αποτελέσματος»

—————————————
Pool 5
—————————————

Τέλος, στο pool 5 συμμετείχε ο Makinen, εκκινώντας από την 3η θέση. Ένα λάθος και μια σωρεία ατυχιών ήταν αρκετά για να καταστρέψουν τις ελπίδες μας για διάκριση εδώ. Μέσα σε μια στρατιά από τετρακίνητα FXR, το XRR του έχασε με το άναμμα των πράσινων φώτων της εκκίνησης 2 θέσεις. Η καταπληκτική όμως τήρηση αποστάσεων και η προσεκτική οδήγηση απ’όλους τους οδηγούς, ελαχιστοποιήσαν τα προβλήματα της πρώτης στροφής (που είχαν εμφανιστεί αρκετά έντονα σε μεγαλύτερα pools). Ο καθαρός αγώνας είναι κάτι που χαρακτήρισε την οδήγηση του Makinen, ο οποίος κέρδισε γρήγορα πίσω τις χαμένες θέσεις από τα FXR και μέχρι τη 2η θέση προσπέρασε καθαρά τους πάντες και τα πάντα! Ένα πιτ στοπ του προπορευόμενου, στον 7ο γύρο, φέρνει το Makinen στην πρώτη θέση. Η πίεση μεγάλη και ένας μόλις γύρος είναι αρκετός για το λάθος. Ο πίσω τροχός του πατάει χόρτο στην έξοδο της παρατεταμένης αριστερής που βγάζει στην πίσω ευθεία του 8ου γύρου και το τετακέ του χαρίζει θέσεις σε αρκετούς αντιπάλους που ακολουθούσαν. Μερικούς γύρους αργότερα ο Logitech Profiler αλλάζει την περιστοφή της G25 από 540 σε 720 μοίρες, με αποτέλεσμα να χάσει κι άλλες θέσεις από συνεχόμενες εξόδους. Το αυτοκίνητο απλά δεν έστριβε πλέον αρκετά. Μέσα σε όλα αυτά έρχεται κι ένα ατύχημα στα φρένα για τη chicane μετά την ευθεία του 19ου γύρου. Ώντας δίπλα-δίπλα με ένα FXR στο τέλος της ευθείας θα καθυστερήσει το φρενάρισμά του για να κρατήσει τη θέση του αλλά η επερχόμενη επαφή τους θα τον οδηγήσει στις… μπαριέρες και την εγκατάλειψη. Ακόμα ένα άδοξο τέλος και σ’αυτό το pool για την GVRteam.

makinen
Με μια… στρατιά FXR να τον καταδιώκουν, ο Makinen είχε τη νίκη στα χέρια του μέχρι τον 8ο γύρο, όπου δυστυχώς έκανε λάθος, ενώ μεγαλύτερη ατυχία ακολούθησε μετά, με πρόβλημα στο λογισμικό του τιμονιού του, και ολοκλήρωση του ρεσιτάλ ατυχίας με έξοδο που απέβηκε μοιραία για το XRR του.

Συμπερασματικά, ήταν ένας εφιαλτικός αγώνας για τη GVRteam. Ευτυχώς, κάποια καλά αποτελέσματα έσωσαν τα προσχήματα και την κράτησαν στο παιχνίδι των κορυφαίων ομάδων στη βαθμολογία, ενώ και στο πρωτάθλημα των εθνών η Ελλάδα διατηρεί την 4η θέση.

Με το καλοκαίρι να είναι επισήμως εδώ, ο επόμενος αγώνας θα διεξαχθεί στη σκονισμένη Fern Bay, στις 3 Ιουνίου, σε ένα εντελώς διαφορετικό combo: RallyCross με UF1! Αναμένεται καλοκαιρινή διασκέδαση στη Jamaica, για αυτό μείνετε συντονισμένοι!


Ενέργειες

Information

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Αρέσει σε %d bloggers: