OLFSL Reverse Rumble – Αγώνας 10ος (LX4@SO4R)

8 10 2007

Αποτελέσματα της GVRteam

Pool-1: Uhu: 12ος
Pool-2: Makinen: 12ος, Jonas: DNF
Pool-3: Vrachos: DNF

Πλήρη αποτελέσματα και ατομικές βαθμολογίες

The Original LFS LeagueΤο ημερολόγιο δείχνει Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου. Μετά την ανάπαυλα του καλοκαιριού και τις απαραίτητες διακοπές για ανθρώπους και μηχανές, οι κινητήρες ξαναπαίρνουν μπρος και τα λάστιχα στριγγλίζουν στους δρόμους της πόλης πασχίζοντας για πρόσφυση, καθώς το παγκόσμιο πρωτάθλημα του Live for Speed, το OLFSL, επιστρέφει με έναν πολύ δυνατό αγώνα σε μια ιδιαίτερη πίστα, τη South City Long reverse. Οδηγώντας στο όριο τα υπερ-ελαφρά LX4, άλλοι το διασκέδασαν και άλλοι είδαν τις… μπαριέρες από κοντά, αφού εδώ το παραμικρό λάθος οδηγεί στην εγκατάλειψη. Οι αμμοπαγίδες και οι χώροι διαφυγής είναι άγνωστες έννοιες στη South City, και οδηγώντας ένα ελαφρύ καθαρόαιμο πισωκίνητο εδώ θα ξεχωρίσει τους περιστασιακούς από τους επαγγελματίες οδηγούς. Η GVRteam θα παλέψει με τον ισχυρό ανταγωνισμό και τη δυσκολία του combo με 4 οδηγούς, αλλά και με ολόκληρη την ομάδα υποστήριξης από πίσω.

GVRteam practice

Οι μπαριέρες της South City δε συγχωρούν λάθη, κι αυτό το καταλάβανε καλά οι οδηγοί της ομάδας αφού βάλανε εκατοντάδες χιλιόμετρα προπονήσεων και γύρων για να ανταπεξέλθουν σε ένα από τα πιο τρομακτικά combos του πρωταθλήματος.

GVRteam practice

Το LX4, τιμωρώντας τον ατζαμή και άτσαλο οδηγό αποδεικνύεται παιχνίδι για… μεγάλα παιδιά, και σίγουρα ο αγώνας θα είναι συναρπαστικός! Κάθε στροφή κρύβει ξεχωριστό κίνδυνο. Θα τα καταφέρει η GVRteam;

Ας δούμε τι έχει να πει σχετικά ο αρχιμηχανικός της ομάδας, Kaynd, που για ακόμη μια φορά δημιούργησε, αφού μετά από εκατοντάδες γύρους δοκιμών παρουσίασε πολλές εξελίξεις διαφορετικών σετ, κάνοντας ένα δυσκολοοδήγητο αυτοκίνητο φιλικό και γρήγορο και μάλιστα σε μια πίστα που έχει ασυμβίβαστα μεταξύ τους κλειστά και ανοιχτά κομμάτια, διατηρώντας παράλληλα τα λάστιχα για όλους τους γύρους του αγώνα. Δύσκολη δουλειά και σίγουρα όχι κάτι που θα κατάφερνε ο καθένας:

kaynd: «Τα LX (παρόμοια με τα πραγματικά Lotus Seven σχεδιασμού Caterham) θεωρούνται από τα δυσκολότερα οχήματα στο LFS παρόλο που δεν έχουν κάτι το αντισυμβατικό όπως άνιση κατανομή βάρους ή μειωμένες δυνατότητες ρύθμισης της ανάρτησης. Το χαμηλό βάρος σε συνδυασμό με την καλή κατανομή επιτρέπει πολύ γρήγορες αντιδράσεις οι οποίες όμως προδίδουν εύκολα τους λάθος χειρισμούς. Κύριο πρόβλημα αποτελούν τα 3,5 κιλά ανά ίππο σε ένα όχημα με νορμάλ λάστιχα δρόμου οπότε ο οδηγός θα πρέπει να είναι ιδιαιτέρα προσεκτικός κατά την επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής.

Όσο αφορά την πίστα, δυσκολίες δημιουργούν οι αρκετές ανωμαλίες στο οδόστρωμα που ειδικά στις καμπές αποσταθεροποιούν το ελαφρύ LX με την πρώτη ευκαιρία. Η λύση είναι αρκετά μαλακές αναρτήσεις με χαμηλά επίπεδα απόσβεσης και μεγάλες διαδρομές που επιτρέπουν στους τροχούς να ακολουθούν το ανάγλυφο του δρόμου όσο το δυνατόν περισσότερο. Επίσης η ποικιλία στροφών προκαλεί μεγάλο πονοκέφαλο στο στήσιμο αφού απαιτείται ένας συνδυασμός ενός ασταθούς setup που θα επιτρέπει γρήγορα περάσματα από τις κλειστές στροφές και ενός σταθερού που θα επιτρέπει πιο εύκολα περάσματα από τις γρήγορες ανοιχτές καμπές. Με τη λύση να μη βρίσκεται κάπου στη μέση αυτό αποτελεί δύσκολη απόφαση και απαιτεί πολλές δοκιμές.»

Οι ενδείξεις θα ήταν ενθαρρυντικές για ένα τόσο δύσκολο σαββατοκύριακο, για να δούμε τι συνέβη τελικά στον κάθε αγώνα ξεχωριστά:

—————————————
Pool 1
—————————————

Στη μεγάλη κατηγορία λοιπόν η GVRteam, με τον Uhu να σηκώνει ψηλά τα ελληνικά χρώματα εκκινώντας από την τέταρτη σειρά του starting grid. Ο αγώνας θα ήταν όπως άλλωστε αναμενόταν υψηλού επιπέδου με ελάχιστα ατυχήματα και πολύ πολύ γρήγορους γύρους από τα μεγαλύτερα ονόματα του πρωταθλήματος. Μετά το σβήσιμο των φώτων της εκκίνησης, στην πρώτη δεξιά φουρκέτα ο Uhu αναγκάζεται να αποφύγει ένα ατύχημα και χάνει μια θέση. Από κει και πέρα πάλεψε να κρατήσει τη θέση του, αλλά με αρκετές μικροεπαφές με τις μπαριέρες και οδήγηση με πολύ ντριφτ υπερθερμαίνει τα πίσω ελαστικά, και παλεύει να κρατήσει το αυτοκίνητο στις εξόδους, ώσπου στον 7ο γύρο χτυπάει υπερστρέφοντας στην μπαριέρα, στην έξοδο της πρώτης δεξιάς μετά τη γέφυρα και πέφτει πλέον στη 14η θέση. Από κει και πέρα βάζει το πόδι κάτω, ψύχει σταδιακά τα ελαστικά του οδηγώντας πλέον στρωτά, και κερδίζει 2 θέσεις από εξόδους των μπροστινών οδηγών. Εν τέλει, προσπάθησε να πιέσει, αλλά δεν κατάφερε να απειλήσει περισσότερους αντιπάλους, εξασφαλίζοντας όμως τον τερματισμό στη 12η θέση του πρώτου pool, κάτι που αξίζει πολλά συγχαρητήρια αλλά και πολλούς βαθμούς για την ομάδα μας.

Uhu fighting in pool 1, South City

Ο Uhu προσπάθησε, αλλά δεν κατάφερε να βρει τελικά το ρυθμό του σε ένα combo που του άρεσε, αλλά και φοβόταν συγχρόνως. Έσωσε όμως τα προσχήματα τερματίζοντας και αποδίδοντας βαθμούς.

Uhu: «Παρά την σχεδόν δίμηνη ενασχόλησή μου με το κόμπο ήμουν απαισιόδοξος. (…) Στον αγώνα, λίγο η ένταση, λίγο το ελληνικό φιλότιμο με συνέφεραν. Αν και έχασα μια θέση στην αναμπουμπούλα της εκκίνησης ήμουν σίγουρος πως θα ανέβω αφού ο Veter μπροστά παράπαιε. (…) Ο Kamikas μου κόψε 1″ το γύρο τουλάχιστον και με έφτασε σε κατάσταση αμόκ στην προσπάθεια μου να τον περάσω. Κρίμα γιατί αν δεν είχα το ατύχημα θα είχα ωραίες μάχες με τον falcon για την 7η θέση. Πιστεύω πως τον είχα σε χρόνους. Στη σταθερότητα όμως με κέρδισε. Θα τον ξαναπετύχω που θα μου πάει…»

—————————————
Pool 2
—————————————

Στο pool 2 η GVRteam είχε το πιο πολύ ενδιαφέρον για την Κυριακή αυτή αφού εδώ συμμετείχαν 2 οδηγοί της, ο Jonas και ο Makinen, εκκινώντας στην 6η και 8η θέση αντίστοιχα. Κανείς δεν περίμενε το πώς εξελίχθηκε ο αγώνας τελικά, αποδεικνύοντας το πόσο θεαματικό είναι το OLFSL, και κρατώντας όλους τους συμμετέχοντες αλλά και τους θεατές σε αναμένα κάρβουνα. Εδώ η εκκίνηση ήταν για γερά νεύρα, καθώς ο Makinen βούτηξε στα φρένα τελευταία στιγμή για την πρώτη στροφή με πολύ θεαματικό τρόπο, κερδίζοντας θέσεις, αλλά για πολύ λίγο όπως θα αποδεικνυόνταν σύντομα. Ο Jonas από την άλλη διάλεξε πιο συντηρητική προσέγγιση, που του κόστισε μεν 2 θέσεις ήδη με το πέρας του πρώτου γύρου ρίχνοντάς τον στην 8η, αλλά χωρίς περαιτέρω συνέπειες. Την ίδια στιγμή ο Makinen, έχοντας μπει στον αγώνα κυριολεκτικά «με τις πάντες», θα υπερβάλει πατώντας το κράσπεδο στο εσωτερικό μιας αριστερής στο ανηφορικό κομμάτι, φεύγοντας στις 2 ρόδες για τον απέναντι τοίχο. Ευτυχώς δε θα τουμπάρει, αλλά η σούζα που σηκώθηκε το LX4 του, θα τον αφήσει με τους μπροστινούς τροχούς να κάθονται στα bump stops, και χωρίς καθόλου αμορτισέρ και με τα αλάρμ αναμένα, θα συρθεί ως τα pit για επισκευές. Κι ακόμα δεν έχει τελειώσει ο πρώτος γύρος! 2ος γύρος και ο Jonas χτυπιέται από τον IvRT~Codename, χάνοντας 2 θέσεις. Από τη 10η πλέον αλλά ευτυχώς χωρίς ζημιές στο αυτοκίνητο από την επαφή, στον 8ο γύρο ανεβαίνει 9ος από έξοδο του προπορευόμενου SpeedCore.Bessa. Οι επόμενοι γύροι θα είναι συναρπαστικοί με τη λυσσαλέα μάχη με τον RRT.Atta, που παλεύει να κρατήσει το πληγωμένο του αυτοκίνητο στο δρόμο να χάνει τελικά τον έλεγχο γυρνώντας κάθετα στο δρόμο στο πιο στενό σημείο της πίστας. Ο Jonas δεν προλαβαίνει να τον αποφύγει πέφτοντας πάνω του, αλλά χάνει πάμπολλες θέσεις προκειμένου να μη ρισκάρει ατύχημα με τους πίσω οδηγούς που έρχονται με ταχύτητα προς το σημείο του ατυχήματος. Συνεχίζει τελικά τον αγώνα 12ος. Την ίδια ώρα ο Makinen που μετά το pit stop στον πρώτο γύρο είχε πέσει τελευταίος, έβαλε το πόδι κάτω, και πλέον έχει ανέβει θέσεις καλύπτοντας συνεχώς τη διαφορά του μισού γύρου με τους προπορευόμενους. Δυστυχώς όμως στον 13ο γύρο ο Jonas θα κάνει το λάθος, χάνοντας το αυτοκίνητο στην πιο επικίνδυνη καμπή για ατύχημα, την πρώτη flat-out αριστερή, και θα χτυπήσει τις μπαριέρες με 200 χιλιόμετρα την ώρα, πράγμα που θα τον εκτοξεύσει καταστρέφοντας το αυτοκίνητό του και τις ελπίδες του για κάτι καλύτερο. Ενώ ο Jonas αποσύρει το αναποδογυρισμένο και κατεστραμένο LX4 μένει μόνο ο Makinen που πρέπει να τερματίσει πάσει θυσία. Κυνηγά τον Mroziu για αρκετούς γύρους, που τον καθυστερεί ελαφρώς και καταφέρνει τελικά να τον περάσει στον 18ο γύρο από τους 25 και να ανέβει 13ος. Μετά και την εγκατάλειψη του SpeedCore.MadMax θα πάρει τελικά τη 12η θέση όπου και θα τερματίσει ολοκληρώνοντας έναν αγώνα με ανάμικτα συναισθήματα για τη GVRteam.

Makinen in maximum attack!

Μπήκε δυνατά στον αγώνα ο Makinen, ντριφτάροντας προς την 6η θέση ήδη από την πρώτη στροφή. Κρίμα που η συνέχεια δεν ήταν αντίστοιχη, αλλά τελικά ήταν και ο μόνος που τερμάτισε στο 2ο pool δίνοντας βαθμούς.

Makinen: «Είχα απίστευτο άγχος στις πρώτες στροφές, γιατί ήμουν σίγουρος πως θα γίνει μεγάλο ατύχημα με 18 αυτοκίνητα σε τόσο στενή πίστα με κρύα ελαστικά. Τελικά το πλήρωσα κάνοντας το λάθος μόνος μου. Κρίμα γιατί θα πάλευα ίσως και για θέση στο βάθρο. Πάντως το διασκέδασα το combo και χαίρομαι που τερμάτισα»

Jonas showing how it's done

Ο Jonas αποφάσισε εξαρχής να οδηγήσει συντηρητικά προκειμένου να τερματίσει. Τα αποτελέσματα όμως δεν δικαίωσαν τις επιλογές του.

Jonas: «Η πίστα ήταν περίπλοκη κι έπρεπε να οδηγήσω πολύ προσεκτικά καθώς ένα μικρό λαθάκι θα ήταν επικίνδυνο. Ήμουν άτυχος, μπήκα στο γρήγορο S εκτός γραμμής και τούμπαρα. Ελπίζω να τερματίσω στον επόμενο αγώνα»

—————————————
Pool 3
—————————————

Στο pool 3 συμμετείχε τέλος ο Vrachos. Εκκίνηση από την 4η θέση, και 5η θέση μετά την πρώτη στροφή αλλά ήδη 2 στροφές πριν το τέλος του πρώτου γύρου ο Vrachos ανεβαίνει τρίτος μετά από ατύχημα που είχαν οι 2 προπορευόμενοι οδηγοί. Δικαιώνοντας τη φήμη του οδηγού που αντέχει την πίεση, στον 5ο γύρο και μετά από φρενήρη οδήγηση ανεβαίνει στη δεύτερη θέση! Δυστυχώς όμως οι ζητωκραυγές των θεατών για το Vracho δε θα κρατήσουν πολύ, αφού 4 γύρους μετά και ενώ είναι ακόμα δεύτερος, κάνει λάθος στο ίδιο σημείο με τον Jonas και τουμπάρει στο flat-out S, που αποδείχθηκε «καρμανιόλα» για πολλούς οδηγούς τελικά…

Vrachos leading the way

Μας έκανε όλους να πεταχτούμε από τις θέσεις μας ανεβαίνοντας γρήγορα τρίτος και μετά δεύτερος ο Vrachos, αλλά δεν απέφυγε το λάθος στο χειρότερο σημείο της πίστας που δε συγχωρεί τίποτε, εγκαταλείποντας.

Vrachos: «Η μικρή ενασχόληση με το συγκεκριμένο κόμπο σε συνδιασμό με την κακή φυσική κατάσταση (…) συνετέλεσαν σε λάθος στην 1η στροφή του 9ου γύρου με αποτέλεσμα να δω τον κόσμο ανάποδα.»

Ολοκληρώνεται έτσι ένας αγώνας με ανάμικτα συναισθήματα για τη GVRteam αφού εγκατέλειψαν 2 από τους 4 οδηγούς μας. Επόμενος αγώνας, στις 14 οκτωβρίου, για μια ακόμη φορά στη Fern Bay. Μείνετε συντονισμένοι όμως, γιατί η περιπέτεια της GVRteam στο παγκόσμιο πρωτάθλημα συνεχίζεται!


Ενέργειες

Information

Σχολιάστε