OLFSL Reverse Rumble – Αγώνας 11ος (XRT@FE2R)

30 10 2007

Αποτελέσματα της GVRteam

Pool-1: Uhu: 13ος, Jonas: DNSH
Pool-2: Sosna: 3ος, Harogeo: 8ος, Makinen: 12ος, Vrachos:14ος

Πλήρη αποτελέσματα και ατομικές βαθμολογίες

Άλλη μια Κυριακή αγώνα για τη GVRteam στο OLFSL, 14 οκτωβρίου, κι αυτή τη φορά το φόντο στη μάχη για το παγκόσμιο θα είναι το καταπράσινο τοπίο γύρω από την «παιδική χαρά» της Jamaica. Επιστροφή για τρίτη και τελευταία φορά στην πίστα με τα τεράστια κερμπ, το τροπικό τοπίο με τις παραλίες και τους φοίνικες. Οι εφιαλτικές μνήμες του μαρτίου με τα UFR και τα XFR αναποδογυρισμένα σε κάθε στροφή επιστρέφουν, έστω κι αν τώρα οδηγάμε το πολύ μεγαλύτερο και βαρύτερο XRT. Τα κερμπ αυτά ήταν, είναι και θα είναι το σήμα κατατεθέν της πίστας αυτής, απειλώντας να αναποδογυρίσουν οποιοδήποτε αυτοκίνητο τα προκαλέσει με λάθος τρόπο!

fighting gravity on Fern Bay kerbs

Κυρίες και κύριοι, καλώς ήλθατε στο Fern Bay, στη διαδρομή Green reverse. Οι δύο τροχοί στον αέρα είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος οδήγησης εδώ, και τα λάθη μοιραία για τον αγώνα. Ας ετοιμαστούμε για έναν ακόμη αγώνα με θέαμα, αγωνία και έντονα συναισθήματα.

Όπως πάντα, ο Kaynd ο μηχανικός μας, δούλεψε υπερωρίες καταλήγοντας σε ένα στήσιμο που θα επέτρεπε στο XRT να αντιμετωπίσει τις ιδιαιτερότητες της πίστας, παραμένοντας συγχρόνως φιλικό και εύκολο για τους οδηγούς μας. Ας δούμε τι έχει να πει ο ίδιος:

Kaynd:«Εδώ το πρόβλημα είναι οι ιδιοτροπίες της πίστας και όχι του αυτοκινήτου. Το XRT απλά είναι ένα βαρύ, σε σχέση με τα καθαρόαιμα αγωνιστικά, αυτοκίνητο δρόμου και αυτό δυσκόλεψε πολύ την προσαρμογή των οδηγών μετά το ελαφρύ και ευέλικτο LX.

Η πίστα είναι γεμάτη ανωμαλίες και παράξενα κομμένες στροφές αφού ουσιαστικά αποτελείται από άλλα κομμάτια μιας μεγαλύτερης πίστας στο Fern bay και ουσιαστικά οι αγωνιστικές γραμμές πολλές φορές περνούν πάνω από τα κερμπ. Αυτό θέτει σε μεγάλη δοκιμασία την ανάρτηση που πρέπει να έχει την κατάλληλη διαδρομή και να είναι αρκετά μαλακή για να απορροφήσει τις ανωμαλίες και μετά να επαναφέρει το αυτοκίνητο σε ισορροπία όσο το δυνατόν συντομότερα. Τα λάστιχα δεν προβληματίζουν με την αντοχή τους αφού η περίπου μια ώρα αγώνα σπάνια αρκεί για να εξαντλήσει εντελώς τη γόμα των ελαστικών δρόμου, αλλά οι θερμοκρασίες θα παραμείνουν αρκετά ψηλά για όλη τη διάρκεια του αγώνα λόγω της δύσκολης χάραξης της πίστας.»

Όπως φαίνεται λοιπόν, η πίστα ήταν ο κυριότερος παράγοντας που θα καθόριζε τα αποτελέσματα. Όποιος μπορούσε να εξοικειωθεί ευκολότερα με την περίεργη αυτή χάραξη, θα έπαιρνε και τη διάκριση. Αξίζει να σημειωθεί ότι και οι 6 οδηγοί της GVRteam που κατέβηκαν στον αγώνα, κατατάχθηκαν στα 2 πρώτα pools, με τους 2 απ’αυτούς να είναι στο πρώτο. Εν τέλει όμως, ο μεξικάνος Jonas δεν κατάφερε να τρέξει, οπότε μείνανε οι υπόλοιποι 5 που θα παλεύανε με τους κορυφαίους οδηγούς του κόσμου. Ας δούμε το πώς εξελίχθηκαν οι αγώνες των οδηγών μας.

—————————————
Pool 1
—————————————

Αρχίζοντας να του γίνεται συνήθεια η κατάταξη στο κορυφαίο pool 1, ο Uhu για άλλη μια φορά ήταν έτοιμος να μας βγάλει… ασπροπρόσωπους. Εκκινώντας 14ος, οδήγησε με στρατηγική που θα του εξασφάλιζε τον τερματισμό. Θυσίασε μία θέση προκειμένου να μείνει ασφαλής μέσα στον αγώνα μετά τον πρώτο γύρο, και προσπάθησε να πιέσει στη συνέχεια, αλλά χωρίς επιτυχία. Στον 7ο γύρο μετά από ατύχημα του SpeedCore.Bessa ανεβαίνει μία θέση, όπως συνέβη και με τον RRT.Fox. Από τη 13η θέση πλέον, μετά από έναν απροβλημάτιστο αγώνα τερμάτισε δίνοντας πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα μας αλλά και στο κύπελλο των εθνών. Δείχνοντας την οδηγική του ωριμότητα, θυσίασε την αδρεναλίνη των παράτολμων προσπεράσεων για να εξασφαλίσει το σίγουρο τερματισμό. Πολλά συγχαρητήρια λοιπόν στον Uhu που μετά και από αυτό τον αγώνα φιγουράρει δεύτερος από τους οδηγούς της GVRteam στη βαθμολογία οδηγών του OLFSL.

 

Uhu

Ακολουθώντας την οδό της εξασφάλισης των βαθμών, ο Uhu οδήγησε για να τερματίσει. Όπως αποδεικνύεται, αποφάσισε πολύ σωστά.

Uhu:«Ζόρικος αγώνας. Απο τους πιο κουραστικούς ως τώρα. Ίσως να έφταιγε η κούραση, ισως οι μπύρες; Τρίτο συνεχόμενο pool 1 ευχαριστημένος είμαι αν και δεν ευχαριστήθηκα κάποια μάχη μέσα στον αγώνα.»

—————————————
Pool 2
—————————————

Ο αγώνας του pool 2 είχε και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη GVRteam αυτή την κυριακή. Ούτε λίγο ούτε πολύ, 4 οδηγοί της ομάδας θα συμμετείχαν. Αυτό που θα ακολουθούσε όμως δεν το φανταζόταν κανείς.

Ο Sosna είχε τον πρώτο λόγο για διάκριση, εκκινώντας από την 7η θέση. Έχοντας δουλέψει σκληρά στις προπονήσεις, και με ένα φρενάρισμα για σεμινάριο, βουτάει στην Κ1 κερδίζοντας την 4η θέση. Την ίδια στιγμή εκμεταλλευόμενος το κενό «βουτάει» χωρίς αύριο και ο Harogeo πίσω του, και προσπερνώντας τους πάντες και τα πάντα μέχρι το δεύτερο γύρο ανεβαίνει 5ος. Στον 4ο γύρο στην έξοδο της τελευταίας στροφής πριν την ευθεία των πιτ ο Sosna κάνει το λάθος γλιστρώντας ελαφρά στα χόρτα και ο Harogeo παίρνει τη σκυτάλη της 4ης θέσης. Ο θεσσαλονικιός κυνηγά τον SpeedCore.MADMAX ανελέητα, με τον Sosna κολλημένο πίσω του. Στον όγδοο γύρο είναι η σειρά του Harogeo να γλιστρήσει στο ίδιο σημείο αφήνοντας το κυνήγι στον Sosna. Ακολουθεί λυσσαλέα μάχη καθώς ο Sosna γεμίζει τους καθρέφτες του πορτογάλου MADMAX, μέχρι που κάνει την κίνηση στο 13ο γύρο και τον προσπερνά! Ο Sosna είναι πλέον τρίτος, και ανεβάζει ρυθμό ελέγχοντας τον αγώνα ανενόχλητος. Τα πράγματα δεν είναι το ίδιο καλά για τον Harogeo που χάνει θέσεις αρχικά από τον Vincent de Sade και μετά από τον [XFR]Xenoa, μη θέλοντας να ρισκάρει μια εγκατάλειψη. Έβδομος πλέον ο Harogeo συνεχίζει μέχρι τον 21ο γύρο οπότε και θα δεχτεί ένα αμφιλεγόμενο χτύπημα από τον Bondster, που θα τον στείλει στις διαφημιστικές πινακίδες της Κ1 και με ελαφρώς πληγωμένες αναρτήσεις συνεχίζει 8ος. Παλεύει με το πληγωμένο του XRT ηρωικά μέχρι τον 33ο γύρο οπότε και χάνει τον έλεγχο χτυπώντας στον γνωστό «μαντρότοιχο» της Fern Bay. Το αυτοκίνητο είναι πλέον ουσιαστικά χωρίς αναρτήσεις και ο Harogeo παίρνει την απόφαση να μη χάσει άλλες θέσεις με ένα χρονοβόρο pit-stop επισκευών αλλά να παλέψει για το αδύνατο για 2 γύρους ακόμα ως τον τερματισμό. Την ίδια στιγμή ο Sosna έχει πει «άντε γεια» και ίπταται προς τον τερματισμό στο πρώτο βάθρο της GVR μετά από πολύ καιρό! Ο Harogeo θα καταφέρει να οδηγήσει το διαλυμένο XRT τερματίζοντας τελικά 8ος, έχοντας κρατήσει ηρωικά τη θέση του!

Για τους άλλους 2 οδηγούς της GVRteam όμως τα πράγματα δεν θα εξελισσόταν τόσο ομαλά. Ο Makinen εξαρχής δήλωνε απαισιόδοξος καθώς το αυτοκίνητο ποτέ δεν του ταίριαξε, ενώ κι ο Vrachos δήλωνε κουρασμένος από το OLFSL γενικότερα. Θα είχαν δύσκολο έργο για 35 γύρους υπομονής. Ο Makinen ως συνήθως «βούτηξε» στα φρένα της πρώτης στροφής κερδίζοντας 2 θέσεις από τη 14η που ξεκίνησε, ενώ ο Vrachos από τη 10η αναγκάζεται να κόψει προκειμένου να μην προκαλέσει ομαδικό χαρακίρι πέφτοντας στον προπορευόμενο Harogeo. Ο Makinen χτυπιέται στην έξοδο της K1 από τον [PM]Ant και το τετακέ που ακολουθεί θα του κοστίσει όλες τις θέσεις. Ο Vrachos εντωμεταξύ αρχίζει να χάνει θέσεις καθώς δείχνει να δυσκολεύεται με το αυτοκίνητό του και δε θέλει να ρισκάρει επαφή με άλλο οδηγό. Ακολουθεί σωρεία λαθών του Vrachou που θα τον ρίξουν τελευταίο πολλές φορές και θα τον αναγκάσουν να μπει στα πιτ για επισκευές. Επιστρέφοντας στο Makinen. έχει ανέβει 11ος εκμεταλλευόμενος λάθη και ατυχήματα των προπορευόμενων αλλά δε θα αποφύγει κι αυτός το λάθος στον περίφημο πλέον «μαντρότοιχο» που τελικά κόστισε σε πολλούς οδηγούς. Το τετακέ ευτυχώς δε θα προκαλέσει καραμπόλα. Πιτ στοπ για επισκευές μετά από δεύτερο χτύπημα εκεί και για το Makinen και πλέον η προσοχή δίνεται στην ασφαλή προσπέραση των πρώτων οδηγών που τον ντουμπλάρουν (μπλε σημαία). Τον ίδιο επαγγελματισμό υπό καθεστώς μπλε σημαίας θα δείξει και ο Vrachos, που ταλαιπωρήθηκε απίστευτα με απανωτά λάθη και ατυχήματα. Εν τέλει ο Makinen τερμάτισε 12ος, και ο Vrachos 14oς, ολοκληρώνοντας ένα μέτριο γι’αυτούς αγώνα αλλά θρίαμβο για τη GVRteam!

Sosna

Ανέβηκε στο βάθρο ο Sosna, και σίγουρα το άξιζε. Εκμεταλλεύτηκε περισσότερο απ’όλους το στρίμωγμα της πρώτης στροφής, και οδήγησε σταθερά και αλάθητα κερδίζοντας με το σπαθί του την 3η θέση.

Sosna:«Καλός αγώνας βαθμολογικά για την ομάδα. Τερμάτισα τρίτος μετά από πολύ προσεκτικό αγώνα, τα φρένα δούλεψαν για τα καλά. Χάρηκα πάρα πολύ τη συνεννόηση που είχα με τον Harogeo αφού δε διακινδυνεύσαμε επαφή ούτε μια στιγμή παρότι ήμασταν πολύ κοντά στην αρχή. Τα λάστιχα παρά την πίεση δεν μάσησαν και μπορούσα να πιέσω μέχρι το τέλος δίνοντας τα εύσημα στο Κριτόλαο για το setup που με την σταθερότητά του με βοήθησε για έναν καθαρό αγώνα!»

Harogeo

Πραγματικά κρίμα για τον Harogeo, αφού η 8η θέση δεν είναι αντιπροσωπευτική της προσπάθειάς του. Οι ατυχίες όμως είναι μέσα στο παιχνίδι. Άλλωστε ο τερματισμός επετεύχθη με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.

Harogeo:«Με ελάχιστες ώρες προπόνησης και με τον χρόνο που είχα σηκώσει την πρώτη μέρα (…) μπήκα 9ος στο pool2. Στην αρχή εκμεταλλευόμενος το γενικό μπάχαλο και τα ατυχήματα ανέβηκα 5ος ,πίσω από το Νάσο. Μετά άρχισαν κάτι frame drops (που μάλλον οφείλονταν στο MSN) έχασα τη συγκέντρωση μου και σιγά σιγά έπεσα στην 7η θέση. Εκεί ήρθε ένα παλικάρι, φρέναρε πάνω μου, κατέστρεψε το αυτοκίνητό μου, και συνέχισε ακάθεκτος (…)»

Makinen

Ο Makinen εξαρχής δεν τα πήγε καλά με το XRT. Προσπάθησε να παλέψει αλλά τα λάθη γρήγορα τον έριξαν στο πίσω μέρος του grid, απ’όπου και απλώς προσπάθησε να τερματίσει. Αξιοσημείωτη η συμπεριφορά του υπό καθεστώς μπλε σημαίας αφού προσπάθησε να μην καθυστερήσει κανέναν.

Makinen: «Έχοντας προλάβει στο παρά πέντε κυριολεκτικά να μπω σπίτι, ξεκινώντας τον αγώνα τα γόνατά μου έτρεμαν από το τρέξιμο που έριξα για να προλάβω με αποτέλεσμα να οδηγώ όσο χειρότερα έχω οδηγήσει στη ζωή μου από τότε που ξεκίνησα το LFS, και μέχρι τουλάχιστο τη μέση του αγώνα όπου και χαλάρωσα. Λίγο το ότι ήμουν ακόμη λαχανιασμένος όταν ξεκινήσαμε, λίγο γενικώς το combo που το χα απροπόνητο, μου φάνηκε ότι ο αγώνας τέλειωσε σε ντε-τε, ούτε που κατάλαβα για πότε αρχίσαμε και τερματίσαμε. Ίσως άρχισα να παλιώνω και στο OLFSL, δεν ξέρω. Άσχημος αγώνας για μένα, χαίρομαι που τερμάτισα»

Vrachos

Ο Vrachos δεν έδειξε να το διασκεδάζει ιδιαίτερα, κάνοντας αγγαρεία για 35 γύρους. Σωρεία λαθών προκάλεσαν ζημιές στο αυτοκίνητό του από νωρίς, και απλά πάλεψε για τον τερματισμό που τελικά κατάφερε. Επέδειξε όμως fair play για σεμινάριο, αφού βγήκε εκτός πίστας με αυτοθυσία πολλές φορές προκειμένου να μην ανακόψει οδηγούς που τον ντουμπλάρανε.

Ήταν η πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό, που όχι μόνο πήραμε βάθρο, αλλά τερματίσανε και όλοι οι οδηγοί που συμμετείχαν στον αγώνα σε όλα τα pools. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλα τα παιδιά που τερματίσανε παρά τις αντιξοότητες και τη δύσκολη πίστα και φυσικά στο μηχανικό μας Kaynd που έστησε για άλλη μια φορά τα αυτοκίνητα υπεράνω κριτικής. Η GVRteam φεύγει με το μέγιστο των βαθμών στις βαλίτσες της από τη Jamaica, για το πανηγυρικό φινάλε του OLFSL, στην Aston North reverse. Η ομάδα δεν θα ησυχάσει ούτε στιγμή, με τις δοκιμές και τις εντατικές προπονήσεις να ξεκινούν αμέσως και τα FZR να παίρνουν μπροστά. Μείνετε μαζί μας για τη συναρπαστική αυλαία στην πρώτη ελληνική προσπάθεια στο OLFSL!


Ενέργειες

Information

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Αρέσει σε %d bloggers: