OLFSL Pit for Speed – Αγώνας 2ος (FXO,RB4,XRT@SO6)

25 04 2008

Αποτελέσματα της GVRteam

Pool 1: Tzive: 9ος, Nick-K: 15ος, tech (test driver): 18ος

Pool 2: BillyMos (test driver): 6ος, cbr929 (test driver): 8ος, JRIXM8: 10ος

Pool 3: Kolper (test driver): 9ος, Sosna: 10ος, Ghost (test driver): 14ος, Nasoss (test driver): 18ος, Makinen: DSC, Nick_Gr (test driver): DSC

Pool 4: mpakakas (test driver): 1ος, uhu: 3ος, Rhondia (test driver): 7ος

Pool 5: mits (test driver): 1ος, Varwn (test driver): 5ος

Pool 6: beast (test driver): 7ος, Steel (test driver): 10ος

Αναλυτικά αποτελέσματα και βαθμολογίες στο site του πρωταθλήματος

Η Κυριακή της 13ης Απριλίου έμελλε να είναι η μέρα του δεύτερου αγώνα του OLFSL – Pit for Speed. Όπως σωστά το έθεσε και ο migf1 της GVRt, θα μπορούσε να λέγεται και OLFSL – Deja Vu, αφού για μια ακόμη φορά επιλέχθηκε κάποια διαδρομή της South City. Και τι διαδρομή μάλιστα: η South City Chicane route, μια καινούρια πίστα που έκανε την εμφάνισή της μόλις πρόσφατα με το patch Y, πράγμα που σήμαινε πως θα ήταν άγνωστα εδάφη για την πλειοψηφία των οδηγών. Σε συνδυασμό με τα αυτοκίνητα της κλάσης TBO (δηλαδή τα FXO, XRT και RB4) που ώντας αυτοκίνητα δρόμου δε φημίζονται για την ευκινησία τους και τις δυνατότητές τους σε κλειστές πίστες, ένα ακόμα combo έτοιμο να πονοκεφαλιάσει διαγραφόταν στον ορίζοντα. Η GVRteam αυτή τη φορά κατέβαινε με ούτε λίγο ούτε πολύ 6 επίσημους οδηγούς και μια στρατιά 12 test drivers, γεμίζοντας τα grids με ελληνικά χρώματα και δείχνοντας με τον καλύτερο τρόπο το μέλλον του ελληνικού sim-racing.

Ποια αυτοκίνητα θα επιλέξουν τελικά οι οδηγοί της GVRt; Ποιο θα είναι το αποτέλεσμα μετά από 25 γύρους στο όριο; Η συνέχεια επί… της οθόνης🙂

Εν τέλει, σχεδόν όλοι οι οδηγοί επέλεξαν το FXO. Προσθιοκίνητο turbo, με σχεδόν 240 ίππους, εκμεταλλευόμενο το χαμηλό του βάρος απλά καταπίνει τα XRT και RB4, ειδικά με τους τροχούς υπό γωνία, οπότε αποτέλεσε και την εύκολη λύση στο γρίφο της επιλογής πίσω, εμπρός κίνησης ή τετρακίνησης. Μοναδικό του μειονέκτημα η ταλαιπωρία των εμπρός ελαστικών, κάτι λογικό σε μια κλειστή πίστα, πράγμα που σήμαινε πως όποιος θα συντηρούσε καλύτερα τα ελαστικά του κρατώντας ένα ήρεμο και προοδευτικό στυλ οδήγησης θα ανταμειβόταν. Ας δούμε τι συνέβη σε κάθε αγώνα αναλυτικότερα λοιπόν:

Pool 1:

Στον αγώνα αυτό τείνοντας να γίνουν συνήθεις ύποπτοι πλέον, αποκλειστικά και μόνο συμμετείχε το «νέο αίμα» της ομάδας. Tzive, Nick-K και tech πρωταγωνίστησαν για την ομάδα τους ανάμεσα σε οδηγούς-θρύλους της παγκόσμιας σκηνής του LFS, δίνοντας αν μη τι άλλο νέο νόημα στο «ο νέος είναι ωραίος». Ξεκινώντας από την 8η θέση μάλιστα, ο (test driver) tech είχε όλες τις προϋποθέσεις για μια καλή εμφάνιση που όμως του τη στέρησε ένα τετακέ ρίχνοντάς τον εν τέλει πρωτελευταίο στον τερματισμό. Παρόλα αυτά ο τερματισμός στο pool 1 είναι κατόρθωμα από μόνος του, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για οδηγό υπό δοκιμή και σε συνθήκες προσαρμογής. Την ίδια ώρα ο Tzive πετώντας από την τελευταία θέση της εκκίνησης όπου αδίκως βρέθηκε από λάθος των διοργανωτών, με πείσμα και αυτοσυγκέντρωση ανέβηκε μέχρι την 9η, ενώ ο Nick-K παρά την επεισοδιακή εκκίνηση που περιείχε και γι’αυτόν τετακέ και σύγκρουση, κατάφερε κι αυτός να προσφέρει βαθμούς από τη 15η θέση. Ας μην ξεχνάμε πως πρόκειται για το pool 1, και η GVRteam δείχνει πλέον να έχει σταθερή παρουσία εκεί, δίνοντας το καλύτερο δυνατό δείγμα γραφής για το μέλλον.

Δύο στα δύο τα pool 1 για τον Tzive, που δείχνει να εξελίσσεται σε οδηγό με βλέψεις βάθρου σε παγκόσμιο επίπεδο. Αν είχε ξεκινήσει κιόλας από την κανονική του θέση και όχι τελευταίος…

Μέσα στον πανικό ο Nick-K, κατάφερε τελικά να τερματίσει παρά την αναποδιά στον πρώτο κιόλας γύρο. Άλλωστε πρόκειται για τον έταιρο «νέο» και ωραίο που πάντα υπόσχεται τη διάκριση στο pool 1.

Pool 2

Στο pool 2 δεν μπορούμε παρά να αναφέρουμε τιμής ένεκεν τη συντριπτική νίκη του kaynd, που αποφάσισε για τους δικούς του λόγους να απέχει από την επίσημη αγωνιστική ομάδα της GVRteam και κατέβηκε στον αγώνα με λευκό αυτοκίνητο (γι’αυτό και δεν αναφέρεται στα αποτελέσματα). Του ευχόμαστε πάντα τέτοια και ευελπιστούμε να επιστρέψει στην ομάδα την οποία άλλωστε δημιούργησε, σύντομα. Από τα υπόλοιπα παιδιά που τρέξανε με τα γαλανόλευκα χρώματα, πρώτος και καλύτερος αξίζει να αναφερθεί ο JRIXM8 που αγχωμένος έκανε μεν λάθη, αλλά παλεύοντας αμύνθηκε τερματίζοντας τελικά 10ος. Την ίδια στιγμή, άλλοι δύο test drivers της ομάδας, οι BillyMos και cbr929, κάνανε το δικό τους αγώνα τερματίζοντας 6ος και 8ος αντίστοιχα. Ο μεν BillyMos δεν είχε καν προλάβει να δοκιμάσει το αυτοκίνητο σε 25γυρο συνεχόμενο οπότε και αντιμετώπισε αναμενόμενα πρόβλημα με την υπερθέρμανση των εμπρός ελαστικών μετά τη μέση του αγώνα, ενώ ο cbr929 παρότι ξεκίνησε τον αγώνα από την τελευταία θέση και υφίστατο συνεχή πίεση, ανταμείφθηκε αφού οδήγησε έξυπνα και με στρατηγική, προστατεύοντας το αυτοκίνητο και τα ελαστικά.

Συνεχίζει να δίνει το κάτι παραπάνω σε επίπεδο βαθμών ο JRIXM8, που παρά το άγχος και τα λάθη έδωσε απίστευτο θέαμα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, κρατώντας τους πάντες στις μύτες των ποδιών τους.

Pool 3

Με το Makinen και τον Sosna στο pool 3, αλλά και 4 test drivers το grid γέμισε ελληνικά χρώματα. Παρόλα αυτά πριν καν ξεκινήσει ο αγώνας ο Makinen σημειώνοντας πλέον ρεκόρ ατυχίας, δεν κατάφερε να εκκινήσει λόγω προβλημάτων με τον πάροχο ίντερνετ. Απογοήτευση παρόμοιου μεγέθους δοκίμασε κι ο test driver Nick_Gr, που λόγω του lag αποσυνδέθηκε πριν την εκκίνηση και έμεινε εκτός. Με 2 οδηγούς εκτός από το καλημέρα λοιπόν, ο Sosna έβαλε το κεφάλι κάτω και πέρασε πολύ κόσμο, παρά την απαγορευτική για προσπεράσματα φύση της πίστας, αλλά δεν απέφυγε το λάθος, οπότε και μετά την είσοδο στα πιτ για επισκευές έπεσε πάλι στο πίσω μέρος της κατάταξης. Πείσμα και ικανότητες τον έφθασαν τελικά μέχρι τη 10η θέση, που κατέκτησε με διαφορά εκατοστών του δευτερολέπτου σε μια μάχη άνευ προηγουμένου. Όσο για τους υπόλοιπους οδηγούς, ο Nassos εγκατέλειψε στον 11ο γύρο, ενώ ο Ghost είχε να αντιμετωπίσει τα χαμηλά καρέ ανά δευτερόλεπτο του αδύναμου υπολογιστή του, που τον περιόρισαν στην 14η θέση, ενώ τέλος ο Kolper στον πρώτο του αγώνα με τα χρώματα της ομάδας τα πήγε αρκετά καλά τερματίζοντας 9ος.

Μας έχει συνηθίσει σε δραματικές εμφανίσεις ο Sosna, κι ο αγώνας αυτός δεν αποτέλεσε εξαίρεση. Μάχη ρόδα με ρόδα μέχρι την καρώ σημαία.

Pool 4

Με 3 οδηγούς της GVRt εδώ (2 test drivers), και μάλιστα με τον περσινό «mister pool 1»-Uhu να ξεκινά από την πρώτη σειρά εκκίνησης (2η θέση), η νίκη ενάντια σε οδηγούς θεωρητικά κατώτερους και η κατάληψη του βάθρου από τις ελληνικές σημαίες φάνταζε εύκολη υπόθεση. Ποιος να το λεγε όμως, πως ο Uhu θα κυνηγούσε εν τέλει έναν έταιρο έλληνα για την πρώτη θέση, τον test driver mpakakas. Πίεσε, έκανε λάθη, πάλεψε για το πλεονέκτημα στη διαδικασία των pit stops, αλλά τελικά τερμάτισε τρίτος, με ανάμεικτα συναισθήματα αφού η πρώτη θέση ήταν αρκετά κοντά του. Παρόλα αυτά, το βάθρο γέμισε τελικά έλληνες, αλλά όχι με τη σειρά που θα περίμενε κανείς, δείχνοντας για άλλη μια φορά τη μαγεία του μηχανοκίνητου αθλητισμού (έστω και σε εξομοιωτή). Ο mpakakas λοιπόν, εκκινώντας από τη 16η θέση, έδωσε ρέστα δείχνοντας πως έπρεπε να τρέχει σε άλλο pool, και πέρασε τους πάντες και τα πάντα κερδίζοντας μια πανάξια νίκη. Μακάρι να υπάρξει και συνέχεια με ανάλογες εμφανίσεις από το νέο αίμα της ομάδας που πραγματικά υπόσχεται πάρα πολλά. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε και την προσπάθεια του test driver Rhondia, που πάλεψε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και έχοντας επαφές και λυσσαλέες μάχες με πολλά αυτοκίνητα τερμάτισε τελικά 7ος αποκομίζοντας εμπειρίες για το μέλλον.

Θα περίμενε κανείς υγιεινό περίπατο για τη νίκη από τον Uhu στο pool 4, αλλά οι αντίπαλοι αποδείχθηκαν σκληρότεροι απ’όσο θα περίμενε κανείς. Αυτό είναι άλλωστε μέρος της μαγείας των online δοκιμαστικών που εφαρμόστηκαν από φέτος.

Pool 5

Αξίζει να αναφέρουμε στο pool 5 τη νίκη του test driver mits, που εκκίνησε από την pole position, και δεν κοίταξε ποτέ πίσω, πετυχαίνοντας μια άνετη νίκη. Τέλος, ο Varwn, εκκινώντας αρκετά πίσω από τη 16η θέση, ούτε ο ίδιος δεν υπολόγιζε σε κάτι πολύ καλύτερο δηλώνοντας απαισιόδοξος πριν τον αγώνα. Οδήγησε όμως ώριμα και αλάνθαστα, και αναρριχήθηκε έτσι μέχρι την 5η θέση όπου και τερμάτισε, χάνοντας μάλιστα την 4η από μια οριακά νόμιμη επαφή άλλου οδηγού. Μακάρι να υπάρξει και συνέχεια λοιπόν.

Pool 6

Άλλοι 2 test drivers εδώ, εκκινώντας από τη 13η και 15η θέση αντίστοιχα οι beast και Steel, παρά την απειρία τους επιπλεύσανε στα βαθιά ενός παγκόσμιου πρωταθλήματος. Έτσι ο μεν beast επιδεικνύοντας μια σταθερή βελτίωση ανέβηκε 7ος, ενώ ο Steel κατάφερε να ανέβει στη 10η θέση. Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στα παιδιά μας κι εδώ λοιπόν.

Συμπερασματικά, ένας ιδιαίτερος αγώνας για την ομάδα μας, αφού ήταν η πρώτη φορά που είχαμε μαζί με τους επίσημους οδηγούς και τόσους test drivers, δείχνοντας με τον καλύτερο τρόπο το πόσο σωστά λειτουργούν οι δομές και η οργάνωση της ομάδας αφού προετοιμάζει άψογα και μεθοδικά τους οδηγούς της επόμενης μέρας. Το νέο αίμα στο προσκήνιο, και ήδη το πρωτάθλημα δείχνει να έχει πάρει φωτιά. Η GVRteam δείχνει πιο έτοιμη από ποτέ να ριχτεί στις φλόγες της μάχης για τη διάκριση. Μείνετε μαζί μας λοιπόν για τον επόμενο αγώνα στο Kyoto national, στις 4 Μαΐου. Μέχρι τότε, εις το επανιδείν.


Ενέργειες

Information

3 responses

26 04 2008
Tzive

Απίστευτη παρουσίαση…Respect !!!

30 04 2008
SteelGandalf

Έδωσες ρέστα φίλε μου!!!

Τέτοια reviews αγώνων μπορώ να τα διαβάζω επί ώρες.

Συγχαρητήρια!!!

30 04 2008
Jrixm8

Φοβερή παρουσίαση! Έχετε κάνει πολύ καλή δουλειά!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Αρέσει σε %d bloggers: