OLFSL Pit for Speed – Αγώνας 4ος (F08@KY2)

18 08 2008

Δύο μόλις εβδομάδες μετά από την πρώτη ελληνική νίκη σε παγκόσμιο επίπεδο, η οργάνωση του OLFSL παρέμεινε στην Kyoto Ring National αντικαθιστώντας το FBM με το σαφώς δυνατότερο και δυσκολότερο F08! Δύσκολο το έργο των οδηγών καθώς τα 2 μονοθεσία είναι αρκετά διαφορετικά μεταξύ τους στον τρόπο που πρέπει να οδηγηθούν, με μεγαλύτερη διαφορά την ιπποδύναμη τους. Στην πλάτη των οδηγών, λοιπόν αυτή την φορά, ζει ένα θηρίο με 450 άλογα, που περιμένουν ένα χάδι στο γκάζι για να ξεχυθούν λυσσασμένα στην άσφαλτο! Ο αγώνας, θα διαρκέσει 35 γύρους με τις τελικές να ξεπερνάνε τα 280 km/h, την αδρεναλίνη στα ύψη και το πάθος για διάκριση περισσότερο από ποτέ! Η GVR με τα επίσημα και μη μέλη της, είχε 3 οδηγούς στο pool 1, 8 στο pool 2 , 2 στο pool 3, και από 1 στα pool 3, 4 και 5.


Pool 1

Ο αγώνας στο pool των ισχυρών σημαδεύτηκε από μια σειρά συγκρούσεων στην Κ1! Ο Vincent de Sade είχε μια επαφή με τον Rocabiliz η οποία οδήγησε στο απόλυτο χάος! Ακόμα και οι έμπειροι σε τέτοιες συνθήκες οδηγοί μας(βλ. οδήγηση στους ελληνικούς δρόμους) δεν κατάφεραν να αποφύγουν τις επαφές…

GVR Tzive

Εκκίνηση από την 8η θέση για τον νικητή του προηγούμενου αγώνα.. Προσπάθησε να επιζήσει από τα τραγελαφικά της πρώτης στροφής αλλά μάταια. Βρέθηκε 13ος και μετά από την ολοκλήρωση του 1ου γύρου βρέθηκε 11ος. Μπήκε στα pit στον 2ο γύρο αλλά απενεργοποίησε τον περιοριστή ταχύτητας νωρίτερα απ’ ότι έπρεπε με αποτέλεσμα να δεχτεί ποινή διέλευσης από τα pit την οποία και εκπλήρωσε ένα γύρο αργότερα. Έτσι βρέθηκε στην 16η θέση. Μετά από τις ατυχείς συγκυρίες κινήθηκε σε μέτριο αλλά σταθερό ρυθμό και κατάφερε να πραγματοποιήσει την πρώτη προσπεράση στον 14ο γύρο. Ο ρυθμός του άρχισε να ανεβαίνει προς το τέλος του αγώνα. Από τον 20ο γύρο και μετά όταν το μονοθέσιο είχε ελαφρύνει αρκετά, έκανε συνεχόμενους γρήγορους γύρους φτάνοντας στον 24ο να είναι 11ος! Το σερί των καλών γύρων συνεχίζεται μέχρι το τέλος του αγώνα που τον έφερε 9ο! Το συμβάν της πρώτης στροφής και η αμφιλεγόμενη στρατηγική στέρησαν από τον κατά κόσμο Λουκά μια καλή εμφάνιση η οποία όμως δεν θα τον επηρεάσει για το κυνήγι του τίτλου!!

GVRc cbr929

9ος στο grid, κάνει καλή εκκίνηση περνώντας τον Tzive στην ευθεία. Γλίτωσε το χάος της πρώτης στροφής, αλλά στην Κ2 δέχτηκε χτύπημα με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του μονοθεσίου και να βρεθεί στα χόρτα τελευταίος. Δεν το έβαλε κάτω όμως παρά το τραυματισμένο μονοθέσιο του, εκμευταλευόμενος λάθη και τα pit stop των προπορευμένων βρέθηκε 11ος στον 9ο γύρο. Η πίεση αυτή όμως οδήγησε σε υπερθέρμανση των εμπρός ελαστικών, χάνοντας ρυθμό και θέσεις μέχρι τον 16ο γύρο που μπήκε για το δικό του pit stop. Βγήκε από τα pit 16ος και αυξάνοντας ρυθμό μετά τον 20ο γύρο, κατάφερε να προσπεράσει τελικά 4 αντιπάλους, αντικρίζοντας την καρό σημαία 12ος. Άτυχος και ο Γιώργος καθώς είχε την δυνατότητα να πάει πολύ καλυτέρα.

GVR Vrachos

Η 12η θέση στην εκκίνηση τον βοήθησε να αποφύγει σε μεγάλο βαθμό τα ακυβέρνητα μονοθέσια στην αρχή του αγώνα. Παρ’ όλα αυτά είχε μικροεπαφές στον πρώτο γύρο και ένα λάθος κατέβασμα από 3η σε 1η στο τελευταίο S τον έστειλε 16ο. Σωστή στρατηγική, συνετή και γρήγορη οδήγηση ήταν η συνταγή για να κερδίσει χωρίς κόπο αρκετές θέσεις φτάνοντας μέχρι την 9η! Η μάχη για την 8η όμως, τον οδήγησε στα χώματα της Κ1 με απώλεια 4 θέσεων. Αντάλλαξε θέσεις με τον cbr929 στον 16ο γύρο και επισκέφτηκε τα pit στον επόμενο. Οι 19 γύροι που ακολούθησαν εξελίχθηκαν απροβλημάτιστα μέχρι τον τελευταίο, όπου παραχώρησε την θέση του στον διεκδικητή του τίτλου, Tzive. Το λάθος στην μάχη του για την 8η θέση στέρησε, δυστυχώς, από τον Μίλτο μια πάρα πολύ καλή εμφάνιση!

Pool 2

Συμμετέχοντας με 8 οδηγούς στο 2ο pool οι Έλληνες οδηγοί ήταν κάτι παραπάνω από αναμενόμενο να καλύψουν πολλές από τις πρώτες θέσεις και γιατί όχι το podium! Τα κατάφεραν πολύ πιο εύκολα απ’ όσο φαντάζεστε! Φυσικά υπήρχαν και ατυχίες καθώς και σ’ αυτό το pool δεν έλειψαν τα ευτράπελα στην πρώτη στροφή! Αναλυτικά: Ο Scoupegt έιχε Pole position. Έκανε Pit στον 18ο γύρο βγαίνοντας προς στιγμήν 4ος, μέχρι τον 25ο γύρο όπου ανάκτησε την πρωτιά και έμεινε εκεί μέχρι το τέλος! Άξια και άψογη νίκη!

GVRc tech

Εκκίνησε από την 2η θέση και προσπάθησε να ακολουθήσει τον ρυθμό του Scoupegt. Έμεινε σε κοντινή απόσταση, κάνοντας έναν αγώνα χωρίς λάθη μένοντας όμως 2ος. Μπήκε στα pit στον ίδιο γύρο με τον 1ο, βγήκαν μαζί και έμειναν έτσι μέχρι την πτώση της καρό σημαίας. Για άλλη μια φορά ο Βαγγέλης απέδειξε την ταχύτητα και την σταθερότητα του!

GVRc mpakakas

Εκκινώντας 4ος και κάνοντας πολύ καλή εκκίνηση διεκδίκησε την 3η θέση στην Κ1. Μια μικροεπαφή όμως ήταν αρκετή για να βγει εκτός πίστας και να βρεθεί 8ος. Δεν έχασε την αυτοσυγκέντρωσή του, αφού ανέκτησε μια θέση στον 1ο γύρο, φτάνοντας πάλι 4ος μέχρι τον 5ο γύρο. Κράτησε σταθερό ρυθμό αλλά με κατά 4-5 km/h χαμηλότερη τελική δεν μπόρεσε να περάσει τον ομοσταυλο UHU. To κατάφερε στον 10ο γύρο, προσπέραση που προήλθε από λάθος του Γιάννη(UHU). Έτσι βρέθηκε στην 3η θέση όπου και παρέμεινε μέχρι τον 15ο όταν και ανεφοδιάστηκε. Καθαρός δρόμος και σταθερό γυρολόγιο μέχρι τον 23ο γύρο όπου άρχισε να νιώθει την καυτή ανάσα του L.Barbosa. Πάλεψε για 5 γύρους χάνοντας τελικά την θέση του από ένα μικρό λάθος στην έξοδο της Κ2. Τερμάτισε 5ος ρίχνοντας κατάρες στο κιβώτιο και την αλλαγή της τελευταίας στιγμής που του κόστισε αρκετά.. Πολύ καλή εμφάνιση από τον Στέλιο που βελτιώνεται συνεχώς βάζοντας πάνω απ’ όλα τη σταθερότητα.

GVR JRIXM8

Ξεκίνησε 7ος και εκμεταλευόμενος επαφές των μπροστινών βρέθηκε 4ος μετά την Κ2! Είχε μια επαφή με τον UHU στον πρώτο γύρο, ευτυχώς, χωρίς να κοστίσει σε θέσεις και ζημιές. Στον 3ο γύρο παραχώρησε την θέση του στους γρηγορότερους σε εκείνο το σημείο του αγώνα UHU και mpakaka κρατώντας σταθερό αλλά σχετικά αργό ρυθμό χωρίς λάθη. Στα μέσα του άγονα άρχισε να πιέζεται χάνοντας σε 2 διαδοχικούς γύρους 2 θέσεις στα φρένα της Κ1 με τα πίσω λάστιχα να δείχνουν την δυσαρέσκεια τους γλιστρώντας. Η πίεση συνεχίστηκε μέχρι τον 17ο γύρο και στον 19ο ήρθε η ώρα για τον δικό του ανεφοδιασμό. Βγαίνει 10ος και στον 24ο γύρο φτάνει 7ος! Ο ρυθμός του όμως έπεσε στον 29ο γύρο όταν πιέστηκε για ακόμη μια φορά χάνοντας θέσεις και φτάνοντας τελικά στην 9η θέση με τα ελαστικά του υπερβολικά κρύα στο τελευταίο μέρος του αγώνα.

GVR UHU

9ος στο grid ο Γιάννης κατάφερε να κερδίσει 4 θέσεις στον πρώτο γύρο, έχοντας μόνο μία επαφή. Πέρασε 4ος στον 3ο γύρο και ξεκίνησε το κυνήγι για μια θέση στο podium. Μπαίνοντας ο αντίπαλος του στα pit είχε χώρο να δημιουργήσει διαφορά, η πίεση αυτή όμως οδήγησε σε απρόβλεπτα ξεκολλήματα της ουράς και σε μια χαμένη θέση. Ξανά απ’ την αρχή λοιπόν καταφέρνοντας αυτή την φορά όμως να κάνει γρήγορους και αλάνθαστους γύρους με την είσοδο του mpakaka στα πιτ υπερκαλύπτοντας την μεταξύ τους διαφορά. Έτσι με το τέλος του δικού του ανεφοδιασμού και την ολοκλήρωση της διαδικασίας από όλα τα μονοθέσια βρέθηκε 3ος όπου και παρέμεινε μέχρι το τέλος του αγώνα, πραγματοποιώντας μάλιστα το ταχύτερο προσωπικό του πέρασμα στον τελευταίο γύρο!

GVRc Varwnos

Πολύ κακή εκκίνηση από την 12η θέση, που τον έφερε τελευταίο πριν την Κ1. Με προσοχή απόφυγε την επαφή με τα μονοθέσια που βρίσκονταν παντού στην πίστα και ο πρώτος γύρος τον έφερε 15ο. Στον δεύτερο γύρο διευκόλυνε το προσπέρασμα στον sosna, 2 στροφές αργότερα όμως ένα λάθος φρενάρισμα οδήγησε σε επαφή των 2 υτυχώς χωρίς να προκληθούν ζημιές. Με καλό ρυθμό προσπάθησε να πλησιάσει τους αντιπάλους του όμως ένα λάθος στον 14ο γύρο κόστισε σε χρόνο αφού η είσοδος στα πιτ ήταν επιβεβλημένη. Βγήκε 17ος, έβαλε το κεφάλι κάτω και βρέθηκε 15ος. Μάχες, εναλλαγές μεταξύ 15-16ης θέσης υπήρχαν ως τον τερματισμό όπου τελικά παρέμεινε 15ος.

GVR sosna

17ος στην σειρά της εκκίνησης κέρδισε 2 θέσεις μέχρι την Κ1, όπου όσο και αν προσπάθησε δεν κατάφερε να αποφύγει τα μονοθέσια που γυρνούσαν μπροστά του. Παρ όλα αυτά ο 1ος γύρος τον έφερε 15ο. Η επαφή με τον Varwno κόστισε και εδώ σε χρόνο και λίγη ζημιά στον πίσω άξονα. Άρχισε να πιέζει νωρίς και να μειώνει την διαφορά από τους μπροστά όμως στον 7ο γύρο ένα τετ α κε ζέστανε υπερβολικά τα λάστιχα και τον συμπλέκτη του. Έριξε την θερμοκρασία με προσεκτική οδήγηση στους 2 επόμενους γύρους και μέχρι την στιγμή που μπήκε στα πιτ(19ος γύρος) ήταν 10ος. Βγήκε 14ος και κερδίζοντας μια θέση στον 23ο γύρο, συνέχισε να πιέζει πλησιάζοντας στον 26ο γύρο 2 προπορευόμενα μονοθέσια. Μετά από μάχες μέχρι τον τελευταίο γύρο τερμάτισε 12ος.

GVRc Nasoss

Η εκκίνηση από την τελευταία θέση ήταν εντυπωσιακή με πολλές κερδισμένες θέσεις, αφου παρά τις μικροεπαφές στην Κ1 πέρασε 13ος στον πρώτο γύρο και 11ος στον τρίτο! Συνέχισε να ανεβαίνει φτάνοντας 9ος στον έβδομο γύρο. Κράτησε παρόμοιο ρυθμό με τους προπορευόμενους μέχρι τον 15ο γύρο όταν 2 μικρά λάθη του κόστισαν σε χρόνο και λάστιχα. Μη μπορώντας να έχει ανταγωνιστικό ρυθμό, μπήκε στον 18ο γύρο στα pit όντας 8ος. Βγήκε 14ος χωρίς να πιέζεται και μετα τον 22ο γύρο, έριξε αισθητά τον ρυθμό του. Παρ’ όλα αυτά ένα λάθος του προπορευόμενου έφερε τον Νάσο σε θέση βολής! Για τους τελευταίους γύρους παλεύοντας με όσες δυνάμεις του είχαν μείνει, παρ’ όλο που είχε μια μικροέξοδο, τελικά κέρδισε την 13η θέση στην τελευταία στροφή!

Pool 3

GVRc DevilCry

Άσχημη η πρώτη του εμπειρία δυστυχώς. Ξεκινώντας 2ος ,φάνηκε τυχερός στην αρχή καθώς ο 1ος είχε πολύ lag και μεταφέρθηκε στο τέλος. Στην εκκίνηση τον πέρασαν 2 μονοθέσια όντας βαρύς από καύσιμα έχοντας επιλέξει να μπει στον 23 γύρο για pit. Ο πρώτος πρέπει να ήταν πολύ ελαφρύς διότι έκανε αμέσως αισθητή διαφορά, ο 2ος όμως ήταν στα μέτρα του και τον είχε απο κοντά. Όλα αυτά μέχρι τον 3ο γύρο όπου έχοντας πιάσει ρυθμό με τις κατάλληλες θερμοκρασίες στα λάστιχα, απροειδοποίητα, μαύρισε η οθόνη από αστάθεια του υπολογιστή. Έτσι έληξε άδοξα ο αγώνας του. Κρίμα…

Pool 4

GVRc beastie74

1η φορα στο pool 4 και καταστροφική. Από τον 1ο γύρο ήταν τελευταίος. Εκμεταλλευόμενος λάθη των άλλων πέρασε 2-3εις αλλά στην αρχή του 7ου στην Κ1 ο μπροστινός του το έχασε μπαίνοντας κάθετα μπροστά του με αποτέλεσμα η σύγκρουση να οδηγήσει στην αμμοπαγίδα δίνοντας στον αγώνα ένα πρόωρο τέλος. Πολλά νεύρα και απογοήτευση… Για τον άλλον οδηγό? Για τον ίδιο? ίσως και για τα 2…

Pool 5

GVRc Steel

Ήταν να ξεκινήσει 4ος στο grid αλλά στο δεύτερο lag start που κάνανε, περνόντας από το chicane λίγο πριν το πρώτο split για ανεξήγητο λόγω βρέθηκε σε αποκλεισμένη περιοχή της πίστας αναγκάζοντας το σύστημα να τον αποσύρει αυτόματα. Oπότε ήταν «καταδικασμένος» να ξεκινήσει τελευταίος (14ος) τον αγώνα. Με μια καλή εκκίνηση όμως κέρδισε από την έναρξη ως την K1, 4 θέσεις, με αποτέλεσμα να βρεθεί στην 10η. Σταδιακά και παραμένοντας συγκεντρωμένος, κατάφερε να ανέβει μέχρι την 6η θέση, εκμεταλλευόμενος τις εξόδους και τα λάθη των άλλων οδηγών. Τα ελαστικά του από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα βρίσκονταν σε εξαιρετική κατάσταση, με αποτέλεσμα να τον βοηθούν στο μέγιστο βαθμό να οδηγεί γρήγορα. Τελικά τερμάτισε 7ος, απέχοντας μόλις ένα μονοθέσιο στη γραμμή του τερματισμού από τον 6ο Sheepy.

Κείμενο: Νίκος (Horus) , φωτογραφίες: Στέλιος (mpakakas)


Ενέργειες

Information

4 responses

18 08 2008
jrixm8

Πολύ ωραίο το άρθρο! Συνεχίστε έτσι και για τους υπόλοιπους!

18 08 2008
beastie

Great!!! Πολύ καλή δουλειά και ειδικά μπράβο σας λόγο και εποχής…

18 08 2008
SteelGandalf

Είστε άξιοι θαυμασμού. Συνεχίστε την εξαιρετική δουλειά.

Μπράβο σε όλους.🙂

22 08 2008
tech

Μπράβο παιδιά πολύ ωραία δουλειά!!!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Αρέσει σε %d bloggers: