OLFSL Pit for Speed – Αγώνας 6ος (UFR/XFR@FE3)

14 02 2009

Έκτος αγώνας του Πρωταθλήματος. Η πίστα ίδια και απαράλλαχτη με εκείνη του προηγούμενου αγώνα, η Fern Bay Gold. Τα αυτοκίνητα διαφορετικά.  Από τα δύστροπα πισωκίνητα οι οδηγοί έπρεπε να προσαρμοστούν στα πολύ γρήγορα μπροστοκίνητα UFR/XFR.  Το UFR είναι η προσπάθεια μεταφοράς στον προσομοιωτή του πασίγνωστου, σε όλους μας,  θρύλου της αυτοκίνησης Mini Cooper,  ενώ το XFR μπορείτε στο μυαλό σας να το παρομοιάσετε με οποιοδήποτε πολύ γρήγορο hatchback της αγοράς (για παράδειγμα  Seat Ibiza Cupra ).

Δύστροπα,  πολύ δυνατά,  εμπροσθιοκίνητα αυτοκίνητα μεν,  με κοντό μεταξόνιο και άμεση συμπεριφορά αμφότερα δε . Ο εφιάλτης όλων φάνηκε από την αρχή πως θα ήταν ο συγκερασμός τριών παραγόντων… πάω τάπα – δε τουμπάρω – διατηρώ λάστιχα.

Πυρετώδης η προετοιμασία και πάλι.  Ο Αρχιμηχανικός της ομάδας  ( kaynd)  εν μέσω του προγράμματος της εξεταστικής του προσπαθούσε καθημερινά να απομακρύνει το άγχος από όλους μας δημοσιεύοντας συμβουλές και πολλές παραλλαγές στησιμάτων. Οι δε οδηγοί έδειξαν στη πλειοψηφία τους να βολεύονται περισσότερο με το – πιο μακρύ σε μεταξόνιο – XFR. Το UFR όμως έδειχνε και ήταν πιο γρήγορο αλλά η «τουμπάρω με τη σκέψη» συμπεριφορά του… απωθούσε.

Είναι φοβερό τελικά πόσο γρήγορα τρέχει ο χρόνος … κι έτσι άλλες 15 μέρες κύλησαν πολύ γρήγορα φέρνοντας όλους τους συμμετέχοντες στη σχάρα της εκκίνησης,  αδημονώντας από τη μια να μετουσιώσουν τις προπονήσεις σε αποτελέσματα, τρέμοντας όμως από την άλλη μήπως στη διάρκεια 35 γύρων γίνει το λάθος και πάει στράφι η προσπάθεια.

POOL 1

Πραγματική σφαγή με 20 αυτοκίνητα να συμπληρώνουν το grid και η διαφορά του πρώτου από τον 20στό να είναι μικρότερη του ενός δευτερολέπτου!

Ταχύτερος της ομάδας στη διαδικασία των δοκιμών ο Tzive με το XFR του. Εκκίνησε ένατος. Υποψίες lag και διάφορες μικροατυχίες τον έφεραν 10ο στο τέλος. Μπορεί σαν θέση να μη «λέει πολλά,»προσφέρει όμως πολυτιμότατους βαθμούς για την ομάδα και τον ίδιο, δεδομένου ότι το πρωτάθλημα βρίσκεται ακόμα στη μέση του.

Από τη δωδέκατη θέση τελικά – μη μπορώντας να επαναλάβει online τους επιπέδου παγκοσμίου ρεκόρ χρόνους του – ξεκίνησε ο CBR929 τη προσπάθειά του. Αναφέροντας επίσης κάποιες ενδείξεις lag που επηρέασαν το ρυθμό του, βρήκε το σθένος στους τελευταίους  10 – 15 γύρους να γυρίσει σε ρυθμό κατατακτηρίων όταν έγινε σαφές ότι ο μπροστινός του έχανε χρόνο έχοντας – όπως φάνηκε αργότερα – καμμένο συμπλέκτη. Το UFR του ανταποκρίθηκε υπέροχα και η προσπάθεια ανταμείφθηκε τελικά με τη τέταρτη θέση στο τέλος του αγώνα.

POOL 2

Καπαρωμένη από τον UHU η 4η θέση στην εκκίνηση. Με το που άναψαν τα πράσινα φώτα απογείωσε το UFR διατηρώντας σε όλο τον αγώνα έναν γρήγορο ρυθμό ασφαλείας. Δυστυχώς όλα αυτά μέχρι τον 13ο γύρο που αποφάσισε να κάνει το αναγκαστικό – λόγω κανονισμών- pit stop του. Έχοντας χτίσει μεγάλη διαφορά από τους πίσω του έχασε μόνο 2 θέσεις – μπήκε 3ος και βγήκε 5ος – αλλά κατά τη διάρκεια του pit stop έκαψε το συμπλέκτη. Από εκεί και πέρα, παλεύοντας με τη αρνητική του ψυχολογία, τον καμμένο συμπλέκτη και το κυκλοφοριακό που συνάντησε βγαίνοντας, κατετάγη τελικά πανάξια 3ος. Θα μπορούσε να έχει πάρει και τη νίκη, όπως θα μπορούσε να καταστρέψει και τον αγώνα του αν δεν έδειχνε απαράμιλλη ψυχραιμία στους αμέσως επόμενους γύρους του συμβάντος… επομένως μόνο ευχαριστημένος μπορεί να θεωρείται τελικά.

2ος τερμάτισε σε αυτό τον αγώνα ο Ηorus με το XFR, ύστερα από συγκλονιστικές και απολαυστικές μάχες. Διατηρώντας σε όλο τον αγώνα την αυτοσυγκέντρωσή του κατάφερε να κινείται συνεχώς ταχύτατα και έφτασε μέχρι και να διεκδικεί τη πρωτιά. Ακόμα και τότε τα 2 μικρολαθάκια που έκανε δε φάνηκαν ικανά να τον αποσπάσουν από το σκοπό του και τελικά οι 10 ολόκληρες κερδισμένες θέσεις – ξεκίναγε 12ος – τον άφησαν άκρως ικανοποιημένο. Ενδεικτικές της υπερπροσπάθειας οι φράσεις του:

«ΦΟΒΕΡΟΣ αγώνας για μένα, με πολλές μάχες που ευχαριστήθηκα κάθε μια από αυτές! Η δεύτερη θέση με χαροποίησε ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς ότι ξεκινούσα 12ος..«

τις οποίες σημειωτέον κατάφερε να καταθέσει μία μέρα μετά !

Επόμενος Έλληνας ο tech, ξεκίνησε από τη 17η θέση ολοκληρώνοντας τον αγώνα στη 12η. Ήσυχος αγώνας αλλά ταυτόχρονα ουσιαστικός, κατάφερε να φέρει πίσω το XFR και μαζί του πολλούς βαθμούς, αποφεύγοντας κάθε φορά με μαεστρία συμβάντα και ατυχίες συν-αγωνιζόμενων.

Άτυχος ο ScoupeGt, πλήρωσε από τους πρώτους γύρους μία επαφή στη προσπάθεια του να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω, εξαργυρώνοντάς την σε εγκατάλειψη μέσα από μία θεαματικότατη στιγμή που τελικά άφησε μόνο πικρία.

POOL 3

Ο klid εκκίνησε 15ος και τερμάτισε 2ος! Η πιο τρανταχτή απόδειξη ότι οι αγώνες εκτός από προετοιμασία χρειάζονται σταθερότητα και τύχη προκειμένου να χαμογελάσεις στο τερματισμό.

Ευτυχώς τύχη είχε και ο Nassos που από τη 16η θέση ευτύχησε να τερματίσει τελικά 4ος σε έναν αγώνα που όποτε χρειάστηκε πάλεψε και νίκησε είτε τον κακό του εαυτό είτε όποιον προσπάθησε να μπει εμπόδιο. Δώδεκα ολόκληρες θέσεις που μαρτυρούν ικανότητα και πείσμα!

Μία  μικρή απροσεξία ήταν αρκετή για τον JRIXM8 και αγώνας τέλος από νωρίς. Κρίμα.

Κρίμα και για τον Varwno. Στο χάος της εκκίνησης προσπάθησε για το κάτι παραπάνω … γύρισε σχεδόν κάθετα στη πρώτη στροφή κι ο επερχόμενος οδηγός τον εμβόλισε … τουμπάρισμα και αγώνας τέλος νωρίς νωρίς.

POOL 5

Στο τελευταίο pool είχαμε 2 συμμετοχές. Ο Beastie έπεσε θύμα μίας διακοπής ρεύματος που τελεσίδικα και άδοξα τού στέρησε οποιαδήποτε δυνατότητα να προσπαθήσει. Ο Steel, ξεκινώντας ελαφρώς καθυστερημένα, ολοκλήρωσε τελικά μόλις 18 γύρους με τραυματισμένο αυτοκίνητο πριν τελικά εγκαταλείψει τον αγώνα.


Ενέργειες

Information

2 responses

15 02 2009
migf1

Ένα από τα πιο διασκεδασικά race reports που έχεις γράψει μέχρι τώρα Αντρέα! Ειδικά στην αρχή το χαμόγελο ευχαρίστησης μεταμορφωνόταν σταδικά σε γέλιο ικανοποίησης, για να κορυφωθεί σε διακσεδαστικό ξεκάρδισμα διαβάζοντας το… «το UFR όμως έδειχνε και ήταν πιο γρήγορο αλλά η ‘τουμπάρω με τη σκέψη’ συμπεριφορά του… απωθούσε».
Μου αρέσει επίσης σε όλα σου τα reports η αγωνιστική … αργκό που χρησιμοποιείς, ορολογίες που προσδίδουν αμεσότητα στο κείμενο!

16 02 2009
uhu

grats man. Φοβερό και το ότι είχες και το κουράγιο να δεις και στιγμιότοιπα με εξέπληξε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Αρέσει σε %d bloggers: