OLFSL Whatever the Weather Αγώνας 1ος ( UFR, XFR @ AS7)

30 05 2009

Την Κυριακή 17 Μαΐου 2009 είχαμε την έναρξη του Πρωταθλήματος OLFSL για τη περίοδο 2009 – 2010. Το παλαιότερο οργανωτικά πρωτάθλημα του LFS συγκέντρωσε και πάλι τριψήφιο αριθμό συμμετοχών ( 147 ) και ο αριθμός για την ώρα έχει αυξητικές τάσεις.

Η πίστα που επιλέχθηκε για την έναρξη του Πρωταθλήματος ήταν η απαιτητική οδηγικά Aston North. Πρόκειται για μία διαδρομή που τα έχει όλα. Ανοιχτές καμπές που τις παίρνεις με όσα, γρήγορες στροφές με ανάποδη κλίση, πονηρά S που απαιτούν υψηλή ταχύτητα διέλευσης προκειμένου να αξιοποιηθούν οι επερχόμενες ευθείες και ένα κατηφορικό S από εκείνα που αν τα πάρεις όπως πρέπει στη πραγματική ζωή νιώθεις το στομάχι σου να φλερτάρει το λαρύγγι ( φανταστείτε τη πασίγνωστη Eau Rouge του Βελγικού Γκραν Πρι αλλά με ανάποδη φορά, κατηφορική).  Τώρα που φτιάξατε μία εικόνα στο μυαλό σας, προσθέστε και διάφορες ανωμαλίες στο οδόστρωμα και… καλές βόλτες. Όχι με ότι κι ότι έτσι; Με ένα δύστροπο, μικρό σε μεταξόνιο θηριάκι (UFR) ή με ένα πολύ δυνατό GTI (XFR). Αμφότερα προσθιοκίνητα με ιδιαιτερότητες και την επιλογή αυτοκινήτου από την οργάνωση ελεύθερη ανάλογα με το βαθμό μαζοχισμού του καθενός.

Η επιλογή του UFR αποτέλεσε ομόφωνη επιλογή της κοινότητας  ( βαθμός μαζοχισμού που λέγαμε? ). Όλοι προσπαθούσαν καθημερινά να βελτιώσουν περάσματα και χρόνους, τα σετάπ έδιναν κι έπαιρναν και κάπως έτσι η ώρα του πρώτου «go» της χρονιάς έφτασε.

Pool 1

Cupraman (scoupegt)
Κατά κόσμον Μπάμπης. Πηγαίο οδηγικό ταλέντο, ο άνθρωπος που αισθάνεται οικεία σε οτιδήποτε έχει τιμόνι και εύκολα το κάνει δικό του πετυχαίνοντας αξιοσημείωτες επιδόσεις σε σύντομα χρονικά διαστήματα. Ο χρόνος θα δείξει που μπορεί να φτάσει αφού, ανάλογα της αφοσίωσης και της συνέπειας που θα ή δεν θα δείξει,  είναι ικανός για κάθε αποτέλεσμα με έμφαση στα θετικά. Ο αγώνας του κρίθηκε σε μεγάλο βαθμό από ένα αγωνιστικό συμβάν στο δεύτερο μόλις γύρο. Η έξοδος και το χάσιμο πολλών θέσεων ήταν η κακή μεριά του νομίσματος. Το πείσμα, η ψυχραιμία και ο ρυθμός ήταν εκείνα που τελικά του επέτρεψαν να καταλάβει την έννατη θέση ελαχιστοποιώντας τις απώλειες.  Μία απροσεξία του όσον αφορά το χρονικό σημείο που έκανε το αναγκαστικό πιτ στοπ ευτυχώς δεν είχε συνέπειες. Ο ίδιος μας είπε

«To φετινό OLFSL δείχνει να είναι πιο ανταγωνιστικό! Ο παράγοντας αέρας εν μέρει με βρίσκει σύμφωνο από την άποψη ότι τα λεγόμενα ‘alien’ δεν θα μπορούν να είναι τόσο γρήγορα! Απ την άλλη αν ο αέρας είναι σε λάθος σημείο της πίστας τότε χρειάζεται μεγάλη προσοχη αφου ειναι πολυ πιο δυσκολο να προβλεψεις πως ακριβως θα συμπεριφερθει το αυτοκινητο!
Οι προσδοκιες φετος για την ομαδα ειναι να υπερασπιστει τον περσινο τιτλο που με τοσο κοπο καταφερε να κατακτησει! Δηλαδη ο στοχος ειναι να κρατησει τα σκηπτρα! Οσο για μενα ο στόχος ειναι μια αξιοπρεπής εμφανιση και η βελτιωση μου σε καθε αγωνα ωστε να ανεβαινω ενα σκαλι παραπανω καθε φορα!
Η προετοιμασια ηταν σοβαρη με πολυ προσπαθεια με ακετους γυρους ωστε να καταφερω το καλυτερο δυνατο για μενα αλλα και για την ομαδα!Ο αγωνας δεν ξεκινησε καλα για μενα αφου εμεινα 17ος απο 6ος αφου ενας οδηγος με χτυπησε απο πισω! Στη συνεχεια ομως καταφερα να ανακτησω καποιες θεσεις και να πλασσαριστω μεσα στην δεκαδα ανετα!
Ο καθε αγωνας ειναι και μια εμπειρια που σιγουρα με βελτιωσε σε πολλους τομεις οπως στη σταθεροτητα μου αλλα και στην υπομονη μου!»

cupraman_500

έπεσε σύρμα ότι κάποιος πάει ανάποδα …. αλλά τελικά είναι πολλοί !!

Tech (kalabas)
Ο Βαγγέλης.. με πολλά αγωνιστικά χιλιόμετρα στα χέρια, κάτοχος του τίτλου «Πρωταθλητής UMC3»  της χρονιάς που πέρασε. Πάντα γρήγορος και μαχητής με ραγδαία βελτίωση όσο μεγαλώνει η εμπειρία. Κύριο στοιχείο του η οδηγική καθαρότητα και ο σεβασμός στους αντιπάλους που με συνδυασμό με τη πίεση που ασκεί τον κάνουν εφιαλτική παρουσία για όποιον τον βλέπει στο μεσαίο του καθρέφτη να ακολουθεί.  Κρίμα που δεν έχει όσο ελεύθερο χρόνο θα ήθελε ώστε να προπονείται πιο εντατικά.  Ο αγώνας του ήταν ώριμος, καθαρός και χωρίς περιττά ρίσκα και η 14η θέση που τελικά κατετάγη είναι το επιστέγασμα της προσπάθειας. Με πολύτιμους βαθμούς για τον ίδιο και την ομάδα μόνο με αισιοδοξία μπορεί να κοιτάζει το μέλλον. Η καλύτερη περιγραφή είναι τα δικά του λόγια

«Ο πρώτος επίσημος αγώνας μου ήταν στο περσινό OLFSL, από τότε έχω αλλάξει πολύ ως οδηγός οπότε έχουν ανέβει και οι προσδοκίες. Σωστό βήμα η αλλαγή στους κανονισμούς κάνοντας το πρωτάθλημα πιο σοβαρό και πιο ρεαλιστικό-δύσκολο με την προσθήκη του αέρα. Δεν βλέπω να έχω τόσο χρόνο όσο θα ήθελα για προπόνηση οπότε απλά προσπαθώ για το καλύτερο. Κάνοντας από νωρίς πολύ καλό χρόνο στο 2:01high περίμενα κάτι καλύτερο αλλά πάλι δεν είχα χρόνο για προπόνηση. Οπότε ευχαριστημένος που οριακά έτρεξα στο pool1.
Ήταν ο πρώτος αγώνας που το αποτέλεσμα μου θα είχε σημασία για την βαθμολογία της ομάδας, οπότε προτίμησα την ασφάλεια και απλά τερμάτισα κερδίζοντας όσες θέσεις μπορούσα προσπαθώντας να μην εγκαταλείψω για κανέναν λόγο. Αυτό που μου άφησε ο πρώτος αγώνας της χρονιάς είναι ωραία συναισθήματα από τον καθαρό αγώνα αλλά και θέληση για πιο πολύ προσπάθεια στην συνέχεια της σαιζόν
. »

kalabas_500

εχμ… φιλαράκι έτσι όπως είσαι ενοχλείς κομματάκι.. το ξέρεις ε;

Varwnos (Varwnos)
Στον έξω κόσμο Ανδρέας.  Στις κατατακτήριες έφερε το καλύτερο του αποτέλεσμα μέχρι στιγμής στο θεσμό του OLFSL καταφέρνοντας για πρώτη φορά να εκκινήσει στο πρώτο pool. Η εκκίνηση ήταν καλή και άφησε ελπίδες για όνειρα που κράτησαν μόνο 1,5 γύρο. Λόγω λαγκ τη στιγμή που πέρναγε δίπλα από το ατύχημα του Cupraman …. έχασε το κόσμο. Είδε όλα τα μήκη και πλάτη του ορίζοντα και όταν τελικά οι τούμπες και οι στούκες σταμάτησαν οδήγησε «το χρέπι» που είχε απομείνει στα πιτς. Μαραθώνιο πιτ στοπ και όσο πιο γρήγορα και με ασφάλεια για το τερματισμό αφού βγήκε τελευταίος 40 δεύτερα πίσω από τον προτελευταίο. Τα 40 έγιναν 20 αλλά μέχρι εκεί. Τερμάτισε τελικά στη 17η θέση κερδίζοντας εμπειρίες και φέρνοντας πολύτιμους βαθμούς. Μας είπε

» Η αλλαγή των κανονισμών ενισχύει την αίσθηση του απροσδόκητου αφού εκτός των δεδομένων δυσκολιών κάθε αγώνα πρέπει στο μυαλό μου να έχω πάντα ενδεχόμενες αποκλίσεις στην αίσθηση του αυτοκινήτου λόγο αέρα. Με βρίσκει σύμφωνο κάνοντας τη πρόκληση ακόμα μεγαλύτερη. Ο στόχος της ομάδας είναι προφανώς να επαναλάβει τον άθλο που πέτυχε πέρυσι ώστε να πιστοποιήσει ότι η επίδοση δεν ήταν πυροτέχνημα αλλά και να εδραιωθεί σιγά σιγά στη συνείδηση της ευρύτερης κοινότητας ως μία ομάδα ικανή να παλεύει και με το σεβασμό που της αξίζει.Η προετοιμασία για τον αγώνα ήταν όπως πάντα πολύ σκληρή. Η πρώτη μου φορά στο πρώτο pool αν και αυτό ήταν περισσότερο ελέω πολλών συμμετοχών σε κάθε pool και λιγότερο θέμα απόλυτης επίδοσης.
Δυστυχώς τον αγώνα μου τον έκρινε μία ατυχία για την οποία δε φέρω καμία ευθύνη. Μπορούσα σίγουρα να έχω πολύ καλύτερο αλλά με τα «αν» και τα «ίσως» δεν έρχονται αποτελέσματα.  Ωστόσο ήταν η πρώτη φορά που ένα αγωνιστικό συμβάν δε με επηρέασε ψυχολογικά αφού παρέμεινα ήρεμος και ψύχραιμος διατηρώντας σε όλο τον υπόλοιπο αγώνα το καλύτερο δυνατό γυρολόγιο τηρουμένων των αναλογιών.Κάθε αγώνας που συμμετέχω αφήνει πίσω του εμπειρία που θέλω να ελπίζω ότι με βελτιώνει ως οδηγό και ως άνθρωπο. Άφησε επίσης πείσμα για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα και διάθεση για ακόμα πιο σκληρή δουλειά – προετοιμασία

varwnos_500

‘Οταν κοιτάζω από ψηλάααααα … μοιάζει ο κόσμος ζωγραφιάαααα…

Pool 2

Narayan (narayan1)
Ο Νίκος.. συμμετείχε ως οδηγός της GVRc αφού ακόμα δεν έχει ενταχθεί στην επίσημη αγωνιστική ομάδα. Πρόκειται για έναν οδηγό που σε κάθε του εμφάνιση είναι όλο και πιο γρήγορος, αποτέλεσμα της συνεπούς προετοιμασίας και ενασχόλησης. Ικανότατος και καθαρός οδηγός γενικά  » το έχει»  και όσο αυξάνεται η εμπειρία σε συνθήκες αγώνα τόσο πιο πλήρης γίνεται οδηγικά.  Ο αγώνας του ήταν πλήρης σε «στιγμές» που τελικά τον κατέταξαν στη 10η θέση. Σε καμμία περίπτωση αντιπροσωπευτική των ικανοτήτων του η θέση αλλά δυστυχώς πολλές φορές οι αγώνες κρίνονται  από εξωγενείς παράγοντες που άλλοτε ευνοούν και άλλοτε όχι τη προσπάθεια κάθε οδηγού. Στα μεινονεκτήματά του …. κοιλιόδουλος πράγμα που θα διαπιστώσετε μόνοι σας παρακάτω..

«Οι κανονισμοί είναι για να τους σέβεσαι και να προσαρμόζεσαι σε αυτούς, αλλιώς μένεις μόνος σου και αγναντεύεις τα αστέρια. Πρώτος αγώνας του πρωταθλήματος και έκανα ότι περνούσε από τα χέρια μου (και τα πόδια μου) για να ετοιμαστώ σωστά και να έχω έναν ανταγωνιστικό χρόνο. Δυστυχώς δεν κατάφερα να δηλώσω κάποιον χρόνο κοντά στο pb μου, αλλά τουλάχιστον η ικανοποίηση ήταν μεγάλη που μπόρεσα να είμαι στο 2ο pool.
Η αδρεναλίνη στα ύψη, ειδικά στην εκκίνηση. Μετά την πρώτη στροφή φρόντισε κάποιος να με στείλει να φτιάξω χορτόπιτα χάνοντας όλες τις θέσεις. Ουσιαστικά ήταν σαν να ξεκίνησα τελευταίος. Συγκρατήθηκα σαστισμένος καταφέρνοντας να κερδίζω σταδιακά τις χαμένες θέσεις, ανεβαίνοντας στην 8η. Μία ακόμα προσπέραση 2 γύρους πριν το τέλος αλλά ο αμυνόμενος δεν το χειρίστηκε σωστά και με δίπλωσε. 10η θέση και θα μπορούσα πιο ψηλά, αφού οι μπροστινοί δεν είχαν μπει ακόμα στα pits. Στους τελευταίους 10 γύρους με την άκρη του ματιού μου λιγουρευόμουν το φαγητό που μου είχε φέρει η γυναίκα για το τέλος του αγώνα
Smile

Μόνο δίψα μπορεί να αφήσει πίσω της μια τέτοια εμπειρία. Δίψα για βελτίωση και ικανοποίηση. Μία δίψα που υπάρχει σε κάθε άνθρωπο που ασχολείται με το μεράκι του.«

narayan_500

Ψιτ κύριος, τρέχουν κι άλλοι στη πίστα! έχεις ακουστά κάτι που το λένε αγωνιστική γραμμή;

CBR929 (cbr929)
Έμπαινε Γιώργο, έμπαινε … Γρήγορος,  έμπειρος, ικανότατος. Φέτος όμως επαγγελματικά το πρόγραμμά του είναι φορτωμένο και  αυτό δε του επέτρεψε να κάνει ένα χρόνο στο συνηθισμένο του pool 1.  Εκκινώντας από τη 5η θέση, πίσω από τον Νίκο, άφηνε υποσχέσεις ακόμα και για νίκη του pool αλλά η έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης κατά την είσοδο στα πιτ και το ξαφνικό της απόφασης ώστε να μη χάνει χρόνο πίσω από άλλους οδηγούς έφερε τη καταστροφή. Χτύπησε το αυτοκίνητο στο τοίχο καταστρέφοντάς το ολοκληρωτικά. Αμέσως μετά σταματώντας στα πιτς δε πρόλαβε να ενεργοποιήσει τις επισκευές κι έτσι αναγκάστηκε να κάνει έναν ολόκληρο γύρο, προκειμένου να ξαναμπεί, σε ρυθμό χελώνας. Κατά τη δεύτερη έξοδο από τα πιτς υπέπεσε και στο λάθος της υπερβολικής ταχύτητας διέλευσης και με τη τελική 17η θέση μόνο ευχαριστημένος μπορεί να αισθάνεται. Αλλά η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο…

cbr929_500

Μα γιατί πάει όπου να ‘ναι; Εγώ μόνο ένα μικρό γκντουπ άκουσα…

Steve (x-treamracer)
Ο…  μπαρμπα Σταύρος.  Παππούλη … σκοτώνουν τα άλογα όταν γεράσουν?  Όχι δε τα σκοτώνουν.  ΄Ηδη έχει δώσει δείγματα γραφής αφού σε λίγο καιρό το προσωνύμιο «Παππούς» θα το συμπληρώνει μάλλον η λέξη «ιπτάμενος». Από την έννατη θέση του pool τελικά τερμάτισε στη 15η σε έναν αγώνα που περιλάμβανε άτυχες στιγμές αλλά και λάθη ενθουσιασμού. Εν τέλει ο αγώνας του κρίνεται επιτυχημένος και το χάρισμά του να αντιμετωπίζει τις δύσκολες καταστάσεις – ατυχίες με χαμόγελο αισιοδοξίας ένα από τα μεγαλύτερα του χαρίσματα. Ενδεικτικά…

Δύο λόγια για το φετινό OLFSL. Πως βλέπεις τους καινούργιους κανονισμούς και τη προσθήκη του παράγοντα αέρας και ποίες οι προσδοκίες της ομάδας και οι δικές σου?

Μην έχοντας εμπειρίες από προηγούμενες διοργανώσεις μιας και είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω, πιστεύω πως οι διοργανωτές προσπαθούν για όσο το δυνατόν καλύτερο αποτέλεσμα. Πχ. η προσθήκη διαφορετικών καιρικών συνθηκών με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.  Όπως είπα και πιο πάνω είναι η πρώτη μου επαφή με τον θεσμό οπότε ο μοναδικός στόχος μου είναι συλλογή εμπειριών με όσο το δυνατόν περισσότερους τερματισμούς.
Τώρα για την ομάδα, την GVRc μα φυσικά η προσδοκία μας είναι να βγούμε πρωταθλητές
Smile.

Πως ήταν η προετοιμασία σου μέχρι και τις κατατακτήριες και τα συναισθήματα σου από τη διαδικασία?

Το κατά δύναμη έκανα, κάνω και θα κάνω, σίγουρα χρειάζεται περισσότερη και ποιοτικότερη προετοιμασία μιας και τον περισσότερο χρόνο αναλώνω στο να στήσω όσο καλύτερα μπορώ το αυτοκίνητο για τον αγώνα (…όπως και οι περισσότεροι φαντάζομαι ). Η διαδικασία με άφησε αρκετά ικανοποιημένο, οι επίσημοι αγώνες και μάλιστα οι παγκόσμιοι όπως το olfsl πάντα έχουν αίγλη προκαλώντας μου δυνατά συναισθήματα, ικανοποίησης, απογοήτευσης, ανταγωνιστικότητας, όπου διαδέχονται το ένα το άλλο σε τρελούς ρυθμούς, αυτό είναι που με κάνει να νιώθω ωραία.

Μία σύντομη περιγραφή του αγώνα σου από τη θέση του οδηγού?

Ο αγώνας για μένα ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις μιας και από την 10η θέση που εκκινούσα βρέθηκα στον 6ο γύρο να είμαι 3ος και μάλιστα να πλησιάζω τους πρώτους, σ’ εκείνη ακριβώς την φάση δεν μπόρεσα να ελέγξω τα δυνατά συναισθήματα με συνεπήρε ο ρυθμός και μπήκα άτσαλα στο κατηφορικό ες με αποτέλεσμα μια έξοδο από το πουθενά, αποτέλεσμα 15η θέση στο pool 2. Είπαμε συλλογή εμπειριών .

Τελειώνοντας, τι άφησε πίσω της αυτή η εμπειρία;

Εάν δεν πάθεις δεν θα μάθεις, σωστές οι παροιμίες, μέσα απ τον αγώνα εντόπισα πολλά σημεία που παίρνουν βελτίωση και πιστεύω με τον καιρό και τα αγωνιστικά χιλιόμετρα κάτι θα γίνει. «

steve_500

το ‘χω… το ‘χω…

Pool 3

UHU (uhu)
Γιάννης. Σταθερή αξία καθώς πάντα καταφέρνει μέσα από τη σταθερότητά του να κάνει καλές εμφανίσεις. Σε σχέση δε με το χρόνο που αφιερώνει σε προπονήσεις οι επιδόσεις του είναι κάτι παραπάνω από πολύ καλές, δείχνοντας ότι αν κάποια στιγμή καταφέρει να βρει τον απαιτούμενο χρόνο είναι ικανός για όλα. Ο αγώνας του ήταν ίσως ο ορισμός της έννοιας «αγωνιστική προσομοίωση» αφού η αλληλουχία συναισθημάτων διαδεχόταν τις καταστάσεις του αγώνα. Εκκίνησε από την 11η θέση και από εκεί βρέθηκε μέχρι και να οδηγεί τη κούρσα.  Τελικά μετά από μία απροσεξία της στιγμής υπέπεσε στο παράπτωμα της διέλευσης με μεγάλη ταχύτητα από τα πιτς και μόνο αυτό τον ανάγκασε να τερματίσει τέταρτος κυριολεκτικά μία ανάσα από τον τρίτο κολλημένος στις εξατμίσεις του. Είναι χαρακτηριστικά και απολαυστικά τα λόγια του που περικλείουν αρκετή από την ένταση του αγώνα όπως την έζησε…

«Έχω να δηλώσω εκστασιασμένος από τον αγώνα αφού ο ρυθμός του με συνεπήρε από την πρώτη στιγμή. Τελικά τερμάτισα 4ος παρόλο που είχα φτάσει να ηγούμε σε ενα αγώνα που τα είχε όλα. Μάχες, εγκαταλείψεις, προσπεράσεις, διαφορετικές στρατηγικές.
Ο αγώνας ξεκίνησε πολύ καλά αφού με επιθετικές κινήσεις και παλικαρίσιες εσωτερικές που μερικές φορές κινούνταν στο όριο του αντικανονικού έφτασα σε λιγότερο από 5 γύρους απο τη 10η στην 3η θέση σε έναν αγώνα στον οποίο οι προσπεράσεις ήταν αντικειμενικά δύσκολες.
Στην συνέχεια πίεσα και με λίγη τύχη κατάφερα να φτάσω προσωρινά 1ος μέχρι τον ανεφοδιασμό μου στον 18 γύρο.   Εκείνη τη στιγμή ο τελικός νικητής του αγώνα μου είχε γίνει βδέλλα και έσπαγε τα ρεκόρ αγώνα το ένα μετά το άλλο.
Η πίεση του γρήγορου πιτ στοπ και η έλλειψη επιπλέον κουμπιών στην G25 με οδήγησε σε βεβιασμένες κινήσεις και σε ποινή διέλευσης.  Βγαίνοντας από τα πιτ ήμουν 2ος, θέση που μπορούσα να κρατήσω άνετα αν δεν είχα να εκτελέσω την ποινή.
Στον αμέσως επόμενο γύρο όμως για να βαθμολογηθώ έπρεπε να μπω.  Μετά την 2η επίσκεψη στα πιτ βρέθηκα 4ος με εναν πιο αδύναμο οδηγό μπροστά σε θέση βολής. Στην προσπάθεια μου να τον φτάσω έκανα pb 2,02,66 χρόνος που με κάνει να νιώθω περήφανος  και έφτασα να περνάω την καρό σημαία κολλημένος στον 3ο με τη διαφορά να μετριέται σε κλάσμα του δευτερολέπτου

uhu_500

τι… ζμπρώχνεις μαν;

Pool 4

kleisJ (kleisj)
Όποιος βρήκε ότι τον λένε Κλεισθένη …. ε μπράβο του.  Πραγματικά γρήγορος οδηγός με προσαρμοστικότητα στις ανάγκες του οχήματος που οδηγεί. Μόνο το άγχος του και το ανηλεές κυνήγι των τέλειων γραμμών – πατημάτων τον ωφελεί μεν αλλά ενίοτε τον αποσυντονίζει αποτελώντας σε μερικές περιπτώσεις τροπέδη. Ωστόσο η βελτίωση είναι συνεχής και σαφής και σε συνάρτηση με ήθος και πάθος είναι δεδομένο το καλύτερο «αύριο». Υπό τη πίεση του χρόνου για αυτό τον αγώνα αναγκάστηκε να λείπει από το «αγωνιστικό περιβάλλον εργασίας» του και τελικά ήταν αμφίβολο αν θα κατάφερνε να τρέξει. «Απ τα ψηλά στα χαμηλά και πάλι πίσω στα ψηλά» είναι μία φράση που αντικατοπτρίζει συνοπτικά τον αγώνα του. Ξεκινώντας από τη 10η θέση επωθελήθηκε από τις συνθήκες αλλά και υπέπεσε σε λαθάκια πίεσης και απειρίας για να περάσει σταδιακά από όλες τις θέσεις από 6ος – 20ς και πάλι 6ος. Αυτό δεν ήταν το «βάπτισμα του πυρός» ήταν το «βάπτισμα διά πυρός». Έχοντας πλήρη επίγνωση των πεπραγμένων μας είπε

«Για μένα ήταν η 1η μου συμμετοχή σε αγώνα OLFSL οπότε δεν έχω κάποια άποψη για να συγκρίνω. Η προσθήκη του αέρα δεν μπορώ να πω αν είναι σωστή ή όχι. Άλλωστε είναι για όλους το ίδιο οπότε δεν με πειράζει. Προφάνως προσθέτουν ρεαλισμό, οπως πχ θα μπορούσε να υπήρχε κ τυχαία βροχή. Προσδοκίες της ομάδας είναι πάντα η αξιοπρεπή κ ανταγωνιστική παρουσία. Δικές μου είναι η διασκέδαση κ η συλλογή εμπειριών προσπαθώντας για το καλύτερο στον χρόνο που μπορώ να διαθέσω.Η προετοιμασία δεν ήταν η σωστή από την αποψη οτι δεν διέθεσα τον απαραίτητο χρόνο. Είναι κανόνας πως όσα περισσότερα χλμ γράψεις τόσο καλύτερα θα πας, δεν το έκανα αυτό λόγω περιορισμένου χρόνου όποτε κ το αποτέλεσμα ήταν ανάλογο. Είχα πολλά λάθη στους γύρους μου κ ο τελικός μου χρόνος με ευχαρίστησε μια κ φοβόμουν πως θα πάω αρκετά χειρότερα. Η διαδικασία κατάταξης ήταν πολύ ευχάριστη κ συναρπαστική. Μ άρεσε!
Αφού ξεκινήσαμε (μετά από 20 λεπτη καθυστέρηση) μετά την 1η στροφή κ αφού «σκούντηξα» κ κάποιον βρέθηκα 6ος από 10ος που εκκινούσα. Ολά καλά είπα από μέσα μου…. Όμως λίγο μετά το 1ο σπλιτ στις καμπές άρχισε να «γυρνάει», λόγω κρύων ελαστικών προφανώς, κ οι πίσω μου να με μαζεύουν. Είχα φτιάξει τρενακι 5-6 αυτοκινήτων. Μετά το 2ο σπλιτ στο S έκανα μεγάλο λάθος, γλύστρισα έχασα ταχύτητα κ το έβγαλα έξω ηθελημένα για να μην γίνει Βατερλώ από πίσω μου κ χαλάσω τον αγώνα τον δικό μου κ των άλλων. Αποτέλεσμα 20ος στο τέλος του 1ου γύρου ευτυχώς όμως χωρίς ζημιές. Μπήκα αμέσως για πιτ τουλάχιστον να το γλυτώσω στην συνέχεια, αλλα δεν πρόσεξα με τον περιοριστή κ έφαγα ποινή…! Αφού τελείωσα κ με την ποινή σιγά σιγά αρχισα να βρίσκω ρυθμό να πλησιάζω μερικούς αντιπάλους κ παράλληλα να φυλάω τον συμπλέκτη μου. Μετά από αρκετές κ συναρπαστικές μάχες, κ αφού επωφελήθηκα κ από το πιτ που έκανα νωρίς αλλά κ κάποια ατυχήματα άλλων τελικά πήρα την 6η θέση 2-3 γύρους πριν το τέλος.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την θέση έτσι όπως εξελίχθηκε ο αγώνας μου μεν αλλά πιστεύω ότι χωρίς τα λάθη του 1ου γύρου κ με τον ρυθμό που είχα σε σχέση με τους άλλους κ η 2-3 θέση ίσως να ήταν εφικτή. Anyway ευχαριστήθηκα πολύ τον αγώνα ήταν πολύ καλός κ συναρπαστικός.
Ο αγώνας μου άφησε ευχαρίστηση και μαθήματα από τα λάθη που έκανα. Ελπίζω κ θέλω στον επόμενο αγώνα που θα πάρω μέρος να είμαι πιο καλά προετοιμασμένος ώστε να μπορέσω να προσφέρω κ στην ομάδα περισσότερα.
»

kleisj_500

τελικά αυτή είναι η πιο γρήγορη γραμμή… είμαι σίγουρος…

Napster (nikosk31)
Άλλος ένας Νίκος. πρωτοεμφανιζόμενος σε τέτοιου βεληνεκούς αγώνα στάθηκε παληκαρίσια απέναντι σε όλους αντέχοντας τη πίεση και το άγχος. Έκανε λάθη? Ναι και είναι φυσιολογικότατο σε τέτοιες συνθήκες πίεσης. Έδωσε μάχες? Ναι προς τιμή του αφού δε φοβήθηκε το συναγωνισμό και κατάφερε να κυριαρχήσει πρώτα απ όλα απέναντι στον εαυτό του και μετά απέναντι σε όποια δυσκολία παρουσιάστηκε. Τελικά έδωσε δείγματα γραφής και επιβίωσε στο χάος κατακτώντας πανάξια τη 10η θέση. Η περιγραφή μέσα από τα δικά του μάτια…

«Φετος ειναι η πρωτη μου ουσιαστικα συμμετοχη στο OLFSL ως οδηγος αλλα και ως μελος της GVRc. Ηταν κατι το οποιο περιμενα αρκετο καιρο και θα βαλω τα δυνατα μου για την καλυτερη δυνατη εμφανιση. Ως ομαδα πιστευω βαζουμε τον καλυτερο μας εαυτο για να επιτυχουμε ενα στοχο ο οποιος μοιαζει απλος ομως η παραμικρη ελλειψη συγκεντρωσης μπορει να καταστρεψει ολη την προσπαθεια. Ο στοχος αυτος ειναι η αποφυγη εγκαταληψεων οσο αυτο ειναι δυνατον και τερματισμος στις καλυτερες δυνατες θεσεις.

Οσον αφορα την προετοιμασια, υπηρχε η μεγιστη βοηθεια απο παλιοτερους και εμπειροτερους οδηγους της ομαδας, με οδηγικες συμβουλες στησιματα οχηματων και υποδειξη επικινδυνων σημειων μεσα στην πιστα. Απο προσωπικης αποψης δεν απαιτησα απο τον εαυτο μου χρονους επιπεδου WR μιας και ηταν η πρωτη φορα ενασχολησης οχι μονο με το combo αλλα και με την πιστα γενικοτερα. Προσπαθησα να επιτυχω ενα σταθερο γυρολογιο και απολυτο ελεγχο του αυτοκινητου σε ολη τη διαρκεια των δοκιμων και του αγωνα.

Τον αγωνα μου μονο επιτυχημενο μπορω να τον χαρακτηρισω μιας και απ’αρχης ο στοχος μου ηταν ο τερματισμος. Δεν ελειψαν ομως ουτε οι μαχες για τις πιο πισω θεσεις ουτε ομως και οι ατυχιες και τα μικροατυχηματα. Αρχικος στοχος να αποφυγουμε το μπαχαλο του πρωτου γυρου και αφου σιγα σιγα διαμορφωθουν οι θεσεις να παλευω για την καλυτερη δυνατη. Στον 3ο γυρο αρχιζω και αισθανομαι το αυτοκινητο αρκετα καλα στο δρομο και προσπαθω να αποφυγω τα λαθη. Δυστηχως ενα ατυχημα στην τεέυταια στροφη με ριχνει στην τελευταια θεση και με αποσυντονιζει. Βρισκω και παλι ευκολα ρυθμο και σιγα σιγα ανεβαινω. Προς το τελος του αγωνα η θερμοκρασια του συμπλεκτη δεν με αφησε να παλεψω οσο ηθελα, ομως ισως και να ηταν καλυτερα ετσι αφου τη στιγμη που συνεβη η περιπτωση λαθους απο πλευρας μου ηταν μεγαλη αφου ο υπερβολικος ενθουσιασμος και η ελλειψη εμπειριας σιγουρα με ειχαν αποσυγκεντρωσει.

Ολη η διαδικασια των δοκιμαστικων, των κατατακτηριων και του αγωνα μονο ευχαριστα συναισθηματα θα μπορουσε να αφησει ανεξαρτητα απο το αποτελεσμα του αγωνα. Ο ρυθμος προπονησης, η εμπειρια, τα χιλιομετρα,η ομαδικοτητα και η ψυχολογικη εξασκηση για να περασει κανεις απο αυτη τη διαδικασια θα μπορουσαν να χαρακτηριστουν εμπειριες ζωης και αισθανομαι τυχερος που τις ζω.«

napster_500

Κλεισθένη να σου πω… για τα πιτς καλά πάω;

Pool 5

beastie (beastie74)
Κώστα… brava ! Το γνωστό Survivor θύμισαν οι πρώτοι γύροι του αγώνα αλλά και μερικοί γύροι στο μεσοδιάστημα και όποιος κατάφερνε να επιβιώσει μέσα στο χάος μόνο κέρδος είχε εξασφαλισμένο. Σχετικά αλώβητος κατάφερε να βγει από όλη αυτή τη κατάσταση ο Κώστας και τελικά μας θύμισε για άλλη μία φορά ότι η ταχύτητα από μόνη της δεν αρκεί. Πολλές φορές είναι προτιμότερο να τη θυσιάσει κανείς χάρην της σταθερότητας και αυτή ήταν η συνταγή της επιτυχίας και στη προκειμένη περίπτωση. Επιτυχία που μεταφράζεται σε κέρδος 11 ολόκληρων θέσεων αφού η αρχικά 20η στον τερματισμό ήταν 9η.

«1. Το φετινό olfsl προβλέπω ότι θα είναι συναρπαστικό γιατί σπάνια γίνεται η χρήση του ανέμου σε άλλους αγώνες. Αυτό θα δώσει και νέο ενδιαφέρον στην διοργάνωση. Δεν έχω μελετήσει τα Cobmos αλλά σίγουρα δεν θα είναι εύκολα. Χάρηκα που η Gvr και εγώ προσωπικά συνέβαλα στην αλλαγή της βαθμολόγησης των ομάδων σε κάτι ποιο ορθολογικό. Πέρυσι σκοπός ήταν η εμπειρία. Φέτος η σύνεπεια και ίσως και οι χρόνοι.

2. Η φετινή προετοιμασία ήταν λίγο διαφορετική και δεν έλειψαν και τα λάθη. Εδώ είμαστε να τα βρούμε και να τα διορθώσουμε Smile Σίγουρα θέλει περισσότερο προσοχή σε προπόνηση αγώνα.

3. Εκκίνηση από τα πίσω του 5ου Pool. και στις πρώτες στροφές αργά και ανάμεσα στα συντρίμμια!!! Στην τρίτη στροφή έπεσα στα φρένα και δυστυχώς το αμάξι πήγε ευθεία χωρίς να σταματάει. στον 2ο γύρο στο ίδιο σημείο έγινε το ίδιο αλλά με άλλους πρωταγωνιστές και από θύτης έγινα θύμα. Μπήκα 1ος λοιπόν για Pits όπου και γέμισα και από καύσιμα για όλο τον αγώνα. Χωρίς να είμαι από τους πιο γρήγορους έκανα ένα σταθερό αγώνα αλλά με συχνά λάθη (χορταράκια). Τελικά κέρδισα θέσεις από τα pits και τα ατυχήματα και τελείωσα στην 9η θέση. σίγουρα θα μπορούσα να πήγαινα καλύτερα αν το setup ήταν πιο «ευκολοδηγητο» ή εγώ είχα περισσότερη εμπιστοσύνη σε αυτό.

4. Αλλος ένας αγώνας που δεν κερδισα αλλά ούτε έχασα. Στα πισω pool είναι μεγάλος ο κίνδυνος των ατυχημάτων και η σταθερότητα είναι το ζητούμενο. Αλλη μία φορά ένα ατύχημα με πήγε πίσω αλλά τελικά η αντοχή έφερε την 9η θέση. Κέρδος από την υπομονή μέσα στον αγώνα, ειδικά όταν βρίσκεσαι πίσω. Ο αγώνας δεν τελειώνει ποτέ σε μία στροφή.«

Beastie_500

ωχ…….. φρένααααααααααααα!!!

Pool 6

iziogas (iziogas)
Ο χρόνος του τον έφερε να εκκινεί από τη δεύτερη θέση. Όταν ξεκινάς από τη 2η θέση το σεμνότερο όνειρο που μπορείς να κάνεις είναι να κερδίσεις τη πρώτη.   Κάνοντας καλή εκκίνηση για μισό γύρο βρέθηκε επικεφαλής. Ένα λάθος άγχους τον έφερε 20στό. Στους επόμενους 5 γύρους έφτανε μέχρι τη 13η θέση και μετά κάποιο λαθάκι τον έφερνε τελευταίο και μετά πείσμα και επανάληψη σκηνικού. Στους τελευταίους 5 γύρους του, έχοντας βρει ρυθμό πλησίαζε συνέχεια τους προπορευόμενους όντας 12ος αλλά .. η προσπάθεια του τελικά σταμάτησε δυστυχώς στην αρχή σχεδόν του 11ου γύρου. Σε μία δύσκολη αριστερή 180 μοιρών και αφού μετά από μία πλήρη τούμπα στάθηκε προσωρινά στους τροχούς το … περιπτεράκι του ( UFR ) δε του έκανε το χατήρι και τελικά έγειρε στη δεξιά πλευρά και αγώνας τέλος.  Ήταν 10 γύροι γεμάτοι ένταση όμως. Μαχητής απέδειξε πως έιναι. Μένει μόνο να εντατικοποιήσει τις προσπάθειες του και μετά θα μπορεί να κοιτάει όσο «ψηλά»  θέλει.

iziogas_500

κατσ’ κατ λέμε… μη… μη…

Ο πρώτος αγώνας της χρονιάς τελείωσε. Κάποιοι μάζεψαν εμπειρίες , άλλοι έπεσαν θύματα ατυχιών και άλλοι θύματα του άγχους. Αυτό που μετράει όμως είναι ότι όλοι απέδειξαν ότι ξέρουν να διασκεδάζουν και αν αυτό συνδυαστεί και με εμπειρία, προετοιμασία και τελικά συγκομιδή βαθμών, βρισκόμαστε σε ένα Πρωτάθλημα που μόλις ξεκίνησε και θα πουλήσουμε ακριβά το τομάρι μας… αν τελικά το πουλήσουμε.

results_race01

Ακολουθήστε τα links παρακάτω για να δείτε τις γενικές κατατάξεις στο OLFSL:

Γενική Οδηγών

Γενική Ομάδων

Γενική  Χωρών


Ενέργειες

Information

5 responses

30 05 2009
Napster

Αριστη περιγραφη, εχει απ’ολα. Πραγματικα με εβαλε στο κλιμα του αγωνα. Οσο για τα σχολια στις φωτογραφιες, απλα κορυφαια… Αφηνουν ιστορια….!!!!!!

30 05 2009
Narayan

Ξαναέζησα όλες τις στιγμές! Ενα μεγάλο μπράβο στον Αντρέα αλλά και σε όλη την ομάδα για τις όμορφες στιγμές που ζούμε.

30 05 2009
Beastie74

Πολυ καλή δουλειά Ανδρέα!!!

30 05 2009
Steve

Άξιος !!!

5 06 2009
uhu

Τα comments είναι όλα τα λεφτά!!!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Αρέσει σε %d bloggers: