…migf1…

3 06 2009

logo_interviewΤον λένε Χάρη.  Από τα ιδρυτικά στελέχη της ομάδας αφού ανήκει σε εκείνη την ομάδα που μετουσίωσε το όραμα σε αυτό που όλοι σήμερα ξέρουμε σαν GVRteam.

Ένθερμος οπαδός της διαδικασίας του hotlaping και αντικειμενικά πολύ γρήγορος, δεν είναι λίγες οι φορές  που έχει καταθέσει κορυφαίους χρόνους και παγκόσμια ρεκόρ.

Σήμερα κορεσμένος πια από τη μη εξέλιξη του προσομοιωτή αλλά κυρίως από τα βάρη που είχε επωμισθεί έχοντας απομείνει σχεδόν μόνος του, έχει παραδώσει τη σκυτάλη στο νεό αίμα.  Ωστόσο πάντα πρόθυμος και επειδή «το αίμα νερό δε γίνεται»,  δε χάνει ευκαιρία  όποτε βρει κέφι και όρεξη να βοηθάει τους νεότερους μεταδίδοντας γνώση και εμπειρία.

Μετά το πρώτο αγώνα της νέας σαιζόν του OLFSL του υποβάλαμε κάποιες ερωτήσεις που πολύ πρόθυμα απάντησε. Απολαύστε τον…

Έναρξη της χρονιάς. Δώσε μου το παλμό που κρύβει κάθε έναρξη ενός τόσο παλιού και αναγνωρισμένου Πρωταθλήματος.

Για να είμαι ειλικρινής έχω ζήσει αρκετές ενάρξεις στο OLFSL οπότε δεν είμαι ο πλέον κατάλληλος για να… ξεσηκώσει τα πλήθη.

Το σίγουρο είναι πως η έναρξη κάθε νέας σαιζόν αναθερμαίνει το ενδιαφέρον, καλλιεργώντας προσδοκίες και ευχάριστα συναισθήματα αναμονής σε όσους συμμετέχουν ή παρακολουθούν ως απλοί θεατές το συγκεκριμένο πρωτάθλημα.

Για μας υπάρχει ακόμα ένας λόγος παραπάνω φέτος, αφού ουσιαστικά καλούμαστε να υπερασπιστούμε τον τίτλο που κατακτήσαμε πέρυσι σε επίπεδο ομάδων στο OLFSL.

Είμαστε κιόλας στην επόμενη μέρα. Βλέποντας τους τερματισμούς των μελών της ομάδας, ποια είναι η αίσθηση που σου αφήνει σαν θεατή?

Από χαρακτήρα αποφεύγω να βγάζω συμπεράσματα από τους πρώτους 2-3 αγώνες της σαιζόν. Ξέρω όμως πως τόσο ο Tech όσο και o Cupraman που προστέθηκαν φέτος στo έμψυχο δυναμικό της GVRteam είναι πολύ καλοί και γρήγοροι οδηγοί, με δυναμική, εμπειρία και ιδιαίτερη έφεση σε συνθήκες αγώνα.

Ο Cupraman μου τράβηξε το ενδιαφέρον από πολύ νωρίς και τον είχα βάλει στο… προσωπικό μου μικροσκόπιο για περισσότερο από έναν χρόνο. Δηλώνω εντυπωσιασμένος με την ραγδαία του βελτίωση σε όλους τους τομείς αλλά κυρίως στην ικανότητά του αφενός να κινείται ταχύτατα κι αφετέρου να διαχειρίζεται τα ελαστικά του. Τον Tech λίγο-πολύ τον ξέρουμε όλοι, αφού είναι κοντά μας πολύ καιρό και μεταξύ άλλων είναι και ο νικητής του πρόσφατου UMC. Στις κατά καιρούς παροτρύνσεις μου να ενταχθεί στα αγωνιστικά μέλη (από πριν καν ξεκινήσει το UMC) μου απαντούσε πως δεν είχε τον απαιτούμενο ελεύθερο χρόνο ώστε να ασχοληθεί σε επίπεδο παγκόσμιου πρωταθλητισμού με το LFS. Είμαι λοιπόν ιδιαίτερα ευτυχής που φέτος το αποφάσισε, γιατί πρόκειται για έναν από τους πλέον έμπειρους και γρήγορους οδηγούς που διαθέτει αυτή τη στιγμή η GVRteam.

Είμαι σίγουρος πως αρκετοί αντίπαλοι θα περάσουν δύσκολες στιγμές απέναντι στην ομάδα μας φέτος. Αντικειμενικά είναι πολύ ανταγωνιστική και έχει όλα τα φόντα να θέσει ως ελάχιστο στόχο την 3άδα, αρκεί να δουλέψει με διάθεση, υπομονή και σύστημα. Το ακόμα πιο ευχάριστο είναι πως και στη 2η ομάδα υπάρχουν ταλαντούχα παιδιά που αν το πιστέψουν και δουλέψουν μεθοδικά έχουν λαμπρό μέλλον μπροστά τους.

Φέτος, μετά από 3+ χρόνια αδιάλειπτης αγωνιστικής αλλά και οργανωτικής δράσης, είναι η πρώτη φορά που απέχεις από όλα. Δύο λόγια για τη νέα τάξη πραγμάτων, τη 2η επίσημη ομάδα αλλά και την αίσθηση να βλέπεις αυτό που έχεις χτίσει να προχωράει από απόσταση;

Η ύπαρξη δυο ομάδων με βρίσκει σύμφωνο. Ήμουν μάλιστα ο πρώτος που την είχε προτείνει πέρυσι, αλλά τότε δεν είχε τύχει ευρύτερης αποδοχής από τη κοινότητα. Όπως και τότε έτσι και τώρα εκτιμώ πως διευρύνει τους ορίζοντες διότι παρέχει περισσότερες εναλλακτικές στόχευσης στη διαφορετικότητα των αναγκών που φυσιολογικά χαρακτηρίζουν τα μέλη μιας τόσο πολυπληθούς κοινότητας όπως είναι η GVRteam. Αν χρησιμοποιηθεί σωστά η δομή αυτή, εξασφαλίζει από την μια μεριά πως στην 1η ομάδα αγωνίζονται οι καλύτεροι των καλύτερων της GVRteam (αυξάνοντας έτσι αρκετά τις πιθανότητες υπεράσπισης του τίτλου που κατακτήσαμε πέρυσι). Από την άλλη μεριά, δίνει την ευκαιρία στους νεοεισελθόντες και σε όσους δεν έχουν το χρόνο (ή τη διάθεση) να πιεστούν σε πρωταγωνιστικό επίπεδο, να εκπαιδευτούν ή να μετρήσουν τις δυνάμεις τους σε ένα βαθμολογούμενο περιβάλλον, χωρίς να αισθάνονται την πίεση του πρωταθλητισμού.

Θα έλεγα μάλιστα πως η 2η ομάδα μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει φυτώριο για την 1η ομάδα (αποτελώντας ενδεχομένως κριτήριο προώθησης στην 1η ομάδα, ανάλογα τις επιδόσεις των αγωνιζομένων). Ειδικά τώρα που τα  εσωτερικά πρωταθλήματα της GVRteam (UMC) δείχνουν ολοένα και πιο ανέφικτα σε οργανωτικό επίπεδο.

Σε ότι αφορά τη νέα τάξη πραγμάτων, δεν υπάρχουν ακόμα αρκετά δείγματα γραφής ώστε να μπορέσω να εκφέρω άποψη. Μπορώ όμως βάσει της μέχρι τώρα εμπειρίας μου να παραθέσω κάποια πράγματα τα οποία θεωρώ πως χρειάζεται να κοιτάξει και να βελτιώσει η νέα τάξη πραγμάτων συγκριτικά με τη παλιά τάξη πραγμάτων.

Το βασικότερο είναι το οργανόγραμμα, η εξειδίκευση και η ανάθεση αρμοδιοτήτων. Αυτό ίσως ακούγεται αυτονόητο, αλλά πίστεψέ με δεν είναι. Δεν είναι διότι δυστυχώς αποδείχτηκε τρομακτικά δύσκολο να βρεθούν άνθρωποι με συνέπεια, αφοσίωση και κυρίως διάρκεια στους τομείς που ανέλαβαν. Ο κανόνας ήταν να εκδηλώνουν αρχικό ενδιαφέρον για αρμοδιότητες πολλοί αλλά να ξεφουσκώνει πολύ γρήγορα ο αρχικός τους ενθουσιασμός και απλά να τα παρατάνε στη μέση. Το αποτέλεσμα ήταν να καταλήγουν να ασχολούνται με όλα μονάχα 1-2 άνθρωποι, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Κατά την άποψή μου ο κινητήριος μοχλός είναι οι εσωτερικές υποδομές. Και εννοώ α) αγωνιστικές υποδομές (UMC, UHC), β) υποδομές προβολής (website/blog, forum) και γ) τεχνικές υποδομές (διαδικτυακές υπηρεσίες, προγραμματισμός Η/Υ, γραφικά & γραφιστικά, κλπ). Η σωστή και διαρκής επάνδρωση & συντήρηση των παραπάνω βασικών τομέων θεωρώ πως αποτελούν το κλειδί της επιτυχίας ή της αποτυχίας, αφού είναι ταυτόχρονα τα  θεμέλια αλλά και η βιτρίνα του όλου οικοδομήματος. Αυτοί είναι και οι τομείς στους οποίους αντιμετώπισε πρόβλημα η παλιά τάξη πραγμάτων, αφού είναι φυσικό κι επόμενο να μην μπορούν 2-3 άνθρωποι να ανταπεξέλθουν με διάρκεια κι αποτελεσματικότητα σε τέτοιο εύρος εργασιών.

Θέλω τέλος να σημειώσω πως δεν αποχώρησα από τη GVRteam συνολικά, αλλά από το κομμάτι της που αφορά το Live For Speed. Παραμένω δηλαδή στην οργανωτική δομή της κοινότητας με στόχο να την επεκτείνω και σε άλλους προσομοιωτές, όπως για παράδειγμα το επερχόμενο rfactor2. Απλά χρειάζομαι ξεκούραση και χαλάρωση μετά από τόσα χρόνια συνεχούς κι εντατικής ενασχόλησης με έναν και μόνο προσομοιωτή.

Επισημάνσεις; Συμβουλές; Τι διεκδικεί η ομάδα φέτος και τι πρέπει να προσέξει κατά τη γνώμη σου, μέχρι το τέλος της κούρσας που μόλις ξεκίνησε;

Μιας και προηγουμένως μιλήσαμε για το υπόβαθρο, εδώ θα περιοριστώ στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι και συγκεκριμένα τη συμμετοχή μας στο φετινό OLFSL. Σε επίπεδο ομάδων πιστεύω πως οι βασικοί διεκδικητές του τίτλου θα είναι η 3id, η Karma κι εμείς. Χωρίς αυτό να αποκλείει τις Inferno, SpeedCore και XFusion (ενδεχομένως και άλλες) αν επιστρατεύσουν το… βαρύ πυροβολικό τους (στον 1ο αγώνα δεν το έκαναν).

Η αλήθεια είναι πως φέτος δεν έχω παρακολουθήσει την εξέλιξη των παλαιότερων και νεότερων ομάδων (π.χ. αλλαγές στα roster τους), αλλά έχω ξεχωρίσει την 3id τόσο για το roster της όσο και για τη εν γένει παρουσία και δραστηριότητά της στον κόσμο του Live For Speed. Δείχνουν να κάνουν σωστή, σοβαρή και μεθοδική δουλειά. Έχουν μαζέψει γρήγορους οδηγούς και συμμετέχουν σε αρκετά και γνωστά πρωταθλήματα. Η Karma είναι επίσης μια πολύ καλή ομάδα που χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή και σεβασμό. Διαθέτει οδηγούς που συνδυάζουν ταχύτητα και εμπειρία. Γενικώς νομίζω πως φέτος ο ανταγωνισμός που θα αντιμετωπίσουμε θα είναι μεγαλύτερος και ποιοτικότερος από τον περυσινό.

Ως εκ τούτου, θεωρώ σωστή την φετινή μας κίνηση για δημιουργία 2 ομάδων και ακόμα πιο σωστή την κίνηση να επιλέγονται βάσει επιδόσεων μόνο οι εκ του αποτελέσματος των προκριματικών καλύτεροι ανάμεσα στα μέλη της 1η ομάδας, πριν από κάθε αγώνα ξεχωριστά. Οι υπόλοιποι μπορούν να αγωνιστούν στη 2η ομάδα στον εκάστοτε αγώνα, βοηθώντας την έτσι με την εμπειρία και την ταχύτητά τους στη βαθμολογία των ομάδων.

Για μένα το πλεονέκτημα της GVRteam έναντι των υπόλοιπων ομάδων ήταν και παραμένει η ομαδικότητα. Ανταλλαγή πληροφοριών, συμβουλών, στησιμάτων, στρατηγικών, κλπ σε όλα τα μέλη (αγωνιστικά και μη) και εκ των προτέρων συνεννόηση για τρόπους αντίδρασης σε πιθανά σενάρια πριν την ημέρα του αγώνα. Ενδεχομένως και με χρήση κωδικοποιημένων σινιάλων (φλας, φώτα, κόρνα, κλπ) για να καταλαβαίνουν οι οδηγοί μας τις διαθέσεις των ομόσταυλών τους, αν τύχει να συναντηθούν μέσα στην πίστα.

Και φυσικά χρειάζεται σκληρή προπόνηση τόσο σε συνθήκες προκριματικών όσο και σε συνθήκες αγώνες. Δεδομένου πως μεταξύ δυο αγώνων του OLFSL μεσολαβεί διάστημα 15 ημερών, θεωρώ κρίσιμο να γίνονται τουλάχιστον δυο πρόβες τζενεράλε στα πλαίσια προετοιμασίας των ομάδων μας. Δηλαδή 2 αγώνες με ακριβώς την ίδια διάρκεια, κανόνες και συνθήκες που θα γίνει ο κανονικός αγώνας, και να συμμετέχουν φυσικά όλοι οι οδηγοί της 1ης και της 2ης ομάδας και όποιος άλλος επιθυμεί. Ιδανικό θα ήταν μάλιστα να ανακοινώνονταν εξαρχής συγκεκριμένες μέρες και ώρες προπόνησης (π.χ. Δευτέρα, Τετάρτη) ώστε να υπάρχουν σταθερά σημεία αναφοράς, ξέχωρα δηλαδή από τις καθημερινές προπονήσεις που έτσι κι αλλιώς γίνονται χωρίς προηγούμενη συνεννόηση.

Τελευταίο και σημαντικότερο άφησα το θέμα της… αλαζονείας. Η αλαζονεία είναι ότι χειρότερο μπορεί να συμβεί σε έναν οδηγό και κατ’ επέκταση σε μια ομάδα, είτε επιδεικνύεται απέναντι σε αντιπάλους είτε απέναντι σε ομόσταυλους. Αυτό είναι το βασικότερο μειονέκτημα των περισσοτέρων από τους αντιπάλους μας και κατά την άποψή μου είναι ένα βασικό σημείο που μπορούμε και πρέπει να εκμεταλλευτούμε από πολύ νωρίς στο OLFSL. Να είμαστε δηλαδή εκεί όταν οι αντίπαλοι μας τρώγονται μεταξύ τους ώστε να εκμεταλλευόμαστε υπέρ μας την κατάσταση. Σε ότι αφορά το θέμα της αλαζονείας, εγώ προσωπικά είμαι κάθετα αντίθετος, όσο καλός και να είναι ο οδηγός… που καβαλάει το καλάμι. Σε τέτοια κρούσματα πάντα εισηγούμαι τη διαγραφή του από την ομάδα διότι το παν είναι το καλό κλίμα και η ομαδικότητα.

Ευχαριστούμε θερμά για τις απόψεις που τόσο πρόθυμα δέχτηκε να μοιραστεί μαζί μας.


Ενέργειες

Information

5 responses

4 06 2009
beastie74

Ωραία συνέντευξη για την παλαιά καραβάνα της GVR !!!!

Περίμενα και αναφορά εκτός LFS.

10 06 2009
istrios

Απολαυστική..

10 08 2009
Unnamed

τι βρίσκεται σαν απολαύστικη δεν μπορώ να καταλάβα…Μια αηδία και μισή. Ας βρει άλλον τρόπο να ανεβάσει τον εαυτό του. Όσο καιρό ήταν ανταγωνιστικός μια χαρά…Τώρα που σε κάθε combo που πιάνει έχει τον 6-7-8 χρόνο μέσα στην ομάδα ΗΡΘΕ Ο ΚΟΡΕΣΜΟΣ και το iRacing εγίνε φοβερό sim. Είμαι σίγουρος οτι πλήρωσε και την συνδρομή…

12 08 2009
Unnamed

Φαντάσου πόσοι το διάβασαν…Ούτε ο ίδιος ο Χάρης δεν μπήκε το κόπο να δει τις απαντήσεις σου…Πανηγύρι λέμε….ή μάλλον μανάβικο…

27 08 2009
migf1

Πολύ σίγουρος και ξερόλας είσαι, και κυρίως πολύ… ακριβής στις διαπιστώσεις και τα συμπεράσματά σου! Χαίρομαι επίσης που είσαι παλικάρι και μας βρίζεις επώνυμα.

Εσύ ήρθες σε μας δεν ήρθαμε εμείς σε σένα! Άσε λοιπόν το πανηγύρι και το μανάβικό μας, κι ασχολήσου με πιο ενδιαφέροντα για σένα πράματα.

Πάω να μαζέψω κάτι καφάσια με ντομάτες…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Αρέσει σε %d bloggers: