OLFSL Whatever the Weather Αγώνας 2ος ( MRT@AS1)

16 06 2009

Μεσολάβησαν 15 μέρες πριν τον επόμενο αγώνα. Το όχημα που θα οδηγούσαν οι οδηγοί ήταν ένα υπερτροφοδοτούμενο καρτάκι με την ανάλογη οδική συμπεριφορά που δεν έχει όπισθεν !!, ενώ το τεραίν στο οποίο κληθήκαν να δαμάσουν το δύστροπο θηριάκι ήταν η Aston cadet. Για να έχετε μία εικόνα αρκεί να πάρετε τη πρώτη και τη τελευταία στροφή του πρώτου αγώνα και να τις ενώσετε με μία καμπύλη γραμμή που στη μέση της κάνει μία γωνία, κάτι σαν μπούμερανγκ.  Εν τω μεταξύ οι δεκαπέντε μέρες που μεσολάβησαν χαρακτηρίστηκαν από την αδυναμία της οργάνωσης να εφαρμόσει τους κανόνες που η ίδια έχει θεσπίσει. Αφού από 140 συμμετέχοντες μόνο 4  «δεν κατάλαβαν»  ότι υπήρχε αναγκαστικό πιτ στοπ τελικά μετά από 15 ημερών «διαβουλεύσεις» η οργάνωση αποφάσισε με μία διπλωματική στάση να κουκουλώσει το γεγονός δηλώνοντας πως δεν το είχαν αποσαφηνίσει. Τα συμπεράσματα δικά σας…

Στα του αγώνα τώρα

Pool 1

Cupraman. Από τις πρώτες μέρες που έπιασε το combo ( συνδυασμός πίστας/αυτοκινήτου ) ήταν ταχύτατος. Όσο περνούσαν οι μέρες κι έβρισκε τα πατήματα του, τόσο πιο πολύ έπεφταν οι χρόνοι του. Τελικά αυτό κατάφερε στα δοκιμαστικά να το μετουσιώσει σε μία πολύ ελπιδοφόρα 5η θέση. Δυστυχώς όμως ο αγώνας του τελείωσε σχεδόν πριν ξεκινήσει. Στη πρώτη στροφή της πίστας άνοιξε λίγο τη γραμμή του και ο επερχόμενος οδηγός θεώρησε το άνοιγμα αρκετό για να προσπεράσει. Τελικά μετά από μία διαδοχή συγκρούσεων στην οποία ενεπλάκησαν 5 αυτοκίνητα ο Μπάμπης βρέθηκε με τους τροχούς στον αέρα και το κράνος του στο υγρό γρασίσι και εκεί τελείωσαν όλα. Κρίμα και ευχόμαστε στον επόμενο αγώνα να έχει και λίγη τύχη με το μέρος του .

το roll bar σώζει ζωές......

το roll bar σώζει ζωές......

Nasoss. Στη πρώτη του συμμετοχή ως επίσημος οδηγός της Αγωνιστικής Ομάδας είχε μόλις 4 δέκατα  διαφορά  από τον poolman και κατετάγη 13ος στη σχάρα εκκίνησης. Υπό το άγχος της βαθμολογικής σημασίας που είχε η συμμετοχή του για την ομάδα η επίδοση του στον αγώνα ήταν εξαιρετική. Με το πείσμα που τον χαρακτηρίζει δε φοβήθηκε να παλέψει για μία θέση όταν χρειάστηκε, δείχνοντας ταυτόχρονα την απαιτούμενη αυτοσυγράτηση προκειμένου να μη παρασυρθεί από το ρυθμό του ή την πίεση άλλων οδηγών. Είχε έναν αγώνα γεμάτο μάχες, κυνηγητά και στιγμές από τον οποίο κατάφερε να εξασφαλίσει τη 14η θέση χωρίς να εμπλακεί σε κάποιο σοβαρό ατύχημα. Μπράβο γιατί κατάφερε να επιβιώσει σχεδόν αλώβητος και να προσφέρει 109 πολύτιμους βαθμούς για εκείνον και την ομάδα αν χρειαστεί.

λίγο ακόμα και θα τό σωνα .....go go go

λίγο ακόμα και θα τό σωνα .....go go go

Pool 2

CBR929. Και πάλι θύμα του προσωπικού του χρόνου δε κατάφερε να προπονηθεί όσο συνηθίζει. Παρ όλα αυτά η 7η θέση στη σχάρα εκκίνησης απέιχε μόνο 6,5 δέκατα από τον χρόνο του ταχύτερου οδηγού από όλους τους συμμετέχοντες, στοιχείο που δείχνει πόσο έντονος ήταν ο συναγωνισμός. Στον αγώνα είχε σε όλη τη διάρκεια ρυθμό και πίεσε πολλούς συνδυασμούς κυνηγώντας το καλύτερο δυνατόν. Αυτή του η προσπάθεια είχε σαν αποτέλεσμα την 6η θέση στο τερματισμό, με τη συνέχεια να προμηνύεται καυτή.

καλά ε? τύφλα να 'χει ο Kankkunen

καλά ε? τύφλα να 'χει ο Kankkunen

UHU. Η εκκίνηση τον βρήκε στη 17η θέση.  Όταν ξεκινάς τόσο πίσω αυτό που κυριαρχεί στο μυαλό σου  (  λογικά  ) είναι να αποφύγεις το σκοτωμό του πρώτου γύρου.  Ωστόσο τη κατάσταση αυτή ο Γιάννης τη διαχειρίστηκε με εξαιρετική μαεστρία.  Απέφυγε  εξαιρετικά όλες τις  δύσκολες  καταστάσεις και αναρριχήθηκε μέχρι την 6η θέση στους πρώτους γύρους. Ο «με λένε UHU κι έρχομαι» είχε τη στιγμή του, που ευτυχώς στοίχισε μόνο σε χρόνο, και τελικά έχοντας ένα συνολικά πολύ καλό αγώνα τερμάτισε στη 10η θέση, πιστοποιώντας άλλη μία φορά την αξία του .

η "eau rouge" που λέγαμε σε όλο της το μεγαλείο...κατηφορική

η "eau rouge" που λέγαμε σε όλο της το μεγαλείο...κατηφορική

Narayan. Εμείς τον φωνάζουμε Νίκο και είναι το δεύτερο από τα νεώτερα μέλη της επίσημης Αγωνιστικής Ομάδας. Πέρα από καθαρός στην οδήγηση είναι και πολύ γρήγορος με γρήγορο ρυθμό βελτίωσης. Εκκίνησε από την έννατη θέση. Πέρα από τις μικροατυχίες του αγώνα προτίμησε να διασφαλίσει τη συγκομιδή πολύτιμων βαθμών για την ομάδα θυσιάζοντας κάποιες θέσεις που περιείχαν πολύ ρίσκο προκειμένου να κερδηθούν και χωρίς φυσικά το αποτέλεσμα να είναι εξασφαλισμένο. Άλλο ένα βέλος στη φαρέτρα της GVR με το μέλλον να διαγράφεται λαμπρό και ευχές για ότι καλύτερο στη συνέχεια.

τελικά μιά χαρά πάει και στις 2 και κάνω και οικονομία στα λάστιχα

τελικά μιά χαρά πάει και στις 2 και κάνω και οικονομία στα λάστιχα

Steve. Η λήξη των κατατακτηρίων τον βρήκε στη 16η θέση. Εκκίνηση και σταθερότητα ( παροιμιώδης ) όσον αφορά το γυρολόγιο, μάχες ρόδα με ρόδα, πείσμα, θάρρος ( αλλά όχι θράσσος ) εγκράτεια όταν χρειάστηκε και αγωνιστικό ήθος τον έφεραν για περισσότερους από 20 γύρους στην 4η θέση να γλυκοκοιτάζει πόντιουμ. Μέχρι και την ολοκλήρωση του 48ου γύρου σε σύνολο 50 κατείχε τη 5η θέση καιροφυλακτώντας το λάθος των 2 μπροστινών του όντας σε απόσταση βολής. Αλλά… σε εκείνο το σημείο δέχτηκε την απόλυτη ψυχρολουσία. θα προσπαθήσω να το αποδώσω ευγενικά… ένας στιγμιαίος αποσυντονισμός του μόντεμ ( κρατήθηκα έτσι? ) τον πλημμύρισαν απόγνωση και θυμό. Κρίμα γιατί η υπερπροσπάθεια σταμάτησε στο παράγοντα τύχη ( πάλι κρατήθηκα ).  Ευχόμαστε η συνέχεια να είναι αντάξια και όταν όλα δουλέψουν σωστά σίγουρα το όνομά του θα μπει ψηλά στη λίστα των τερματίσαντων του αγώνα.

χμμ ... πως θα περάσω τώρα ένα και δύο και τρία και τέσσερα παιδιάααααα

χμμ ... πως θα περάσω τώρα ένα και δύο και τρία και τέσσερα παιδιάααααα

Pool 3

kleisJ. Στις κατατακτήριες κατετάγη τρίτος αλλά εκμεταλλευόμενος την απουσία του μπροστινού του εκκίνησε από τη 2η θέση. Τα χουμε ξαναγράψει. Πρόκειται για πηγαίο οδηγικό  ταλέντο που έχει ότι χρειάζεται προκειμένου να μετατρέψει, όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν, την καλή επίδοση σε θρίαμβο. Του πήρε 20 γύρους πίεσης για να καταλάβει τη πρώτη θέση και από εκεί και μετά απλά ήλεγξε τη διαφορά ασφαλείας από τον επόμενο – πάνω από 8 δευτερόλεπτα – ανεβάζοντάς την μάλιστα στο τέλος σε διψήφιο αριθμό. Συγχαρητήρια. Απλά ευχόμαστε ανεβάζοντας ολοένα τον πήχη να σταθεί αντάξιος τως «υποχρεώσεων» που δημιουργεί όταν και όποτε οι υποχρεώσεις του, του επιτρέπουν να συμμετέχει.

μα καλά... μόνος μου τρέχω? που είναι οι υπόλοιποι?

μα καλά... μόνος μου τρέχω? που είναι οι υπόλοιποι?

Pool 4

Napster. Εκκίνησε από τη 14η θέση. Το άγχος του αγώνα τον οδήγησε σε 2 οδηγικά λάθη στους πρώτους γύρους φέρνοντάς τον τελευταίο πολύ μακρυά από τους πρώτους. Σε εκείνο το σημείο ξύπνησε από τον λήθαργο και από εκεί και πέρα επιδόθηκε σε ένα ανελέητο κυνηγητό ροκανίζοντας σιγά σιγά τη διαφορά από τους προπορευόμενους. Την οποία όχι μόνο κάλυψε αλλά με λύσσα άρχισε να προσπερνάει ότι βρέθηκε στο δρόμο του. Τελικά η λήξη του αγώνα τον βρήκε στη 12η θέση. Ωστόσο αυτό που του έμεινε δεν είναι ίσως η θέση αλλά το ότι απέδειξε πως είναι μαχητής και, όταν συγκεντρωθεί όσο πρέπει, ικανός να προβληματίσει οποιαδήποτε συμμετοχή.

μεγάλε? θα περάσεις επιτέλους να ξαναβγώ στη πίστα?

μεγάλε? θα περάσεις επιτέλους να ξαναβγώ στη πίστα?

Pool 6

Iziogas. Εκκίνηση από τη 5η θέση. Προσπάθησε να εκμεταλευτεί τους πρώτους γύρους αλλά ενεπλάκη σε ένα ατύχημα που τον οδήγησε σε 2-3 τετ  α κέ. Άγχος και νευρικότητα τον ανάγκασαν σε αλλεπάλληκα οδηγικά λαθάκια και σε ένα απρογραμμάτιστο πιτ στοπ για επισκευές. Του πήρε συνολικά σχεδόν 20 γύρους να χαλιναγωγήσει τη νευρικότητά του και να ξαναβρεί ρυθμό αλλά όταν το κατάφερε, ακολούθησαν 30 μαγευτικοί γύροι. Και τι δε περιείχαν! κυνηγητά, μάχες, προσπεράσεις. Τίποτα δεν ήταν ικανό να του στερήσει τη 4η θέση που τελικά κατέκτησε, ούτε ακόμα και ένα τετ α κε στο τελευταίογύρο.  Σπουδαίος μαχητής μένει μόνο να ωριμάσει οδηγικά και σε συνθήκες αγώνα. Αν συνεχίσει  εντατικά και με πείσμα το ραντεβού με την Ιστορία είναι κάπου στο κοντινό «αύριο».

Άκρηηηηηηηηηηηηηη

Άκρηηηηηηηηηηηηηη

Beastie. Στον λίγο έτσι κι αλλιώς χρόνο που διαθέτει για προπόνση ήρθε να προστεθεί και μία περιπετειούλα με οικογενειακό του μέλος.  Δοκιμαστικά έκανε από το Νοσοκομείο!!  από ένα lap top και φυσικά ούτε λόγος για τιμονιέρα. Τελικά εκκινώντας από τη 14η θέση  κινήθηκε μέχρι τον 40ό γύρο προσεκτικά με σταθερό ρυθμό καταλαμβάνοντας τη 4η θέση. Μία στιγμιαία έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης τον οδήγησε σε μισό τετ α κε και τελικά στο μοναδικό – ίσως – σημείο της πίστας που θα μπορούσε να κολλήσει. Η » κοιλιά» του καρτ ακούμπησε στο έδαφος και οι πίσω τροχοί πατώντας στο γρασίδι δεν είχαν την απαραίτητη πρόσφυση να ξεκολλήσουν το όχημα από την αμμοπαγίδα . Η έλλειψη όπισθεν τον ανάγκασε σε εγκατάλειψη. Υπό τις συνθήκες που αντιμετώπισε το 15θήμερο πριν τον αγώνα ένας προδιαγραφόμενος άθλος τελικά έληξε άδοξα.

εϊ βιαστικέ? να σου πετάξω ένα σκοινί να με τραβήξεις?

εϊ βιαστικέ? να σου πετάξω ένα σκοινί να με τραβήξεις?

Οι οδηγοί BlackV ( Δημήτρης ) και Ghost ( Πάρης ) για άγνωστους λόγους δεν εμφανίστηκαν στον αγώνα του ο καθένας, παρά το ότι είχαν πάρει κανονικά κατάταξη.

Επόμενο ραντεβού το Monaco του LFS ( south City ) με όπλο ( ??? ) το XFG… μείνετε συντονισμένοι. Το Πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμα και οι μάχες αναμένονται συναρπαστικές.


results_race02

Ακολουθήστε τα links παρακάτω για να δείτε τις γενικές κατατάξεις στο OLFSL:

Γενική Οδηγών

Γενική Ομάδων

Γενική  Χωρών


Ενέργειες

Information

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Αρέσει σε %d bloggers: