OLFSL – Whatever the Weather Race 3 ( XFG @ SO4 )

5 07 2009

eikona olfslΤο ημερολόγιο δείχνει 14 Ιουνίου 2009. Η ημέρα είναι κλασσικά μία Κυριακή και μάλιστα αρκετά καυτή αφού το καλοκαίρι έχει μπει στη χώρα μας με άγριες διαθέσεις. Το τσίρκο του OLFSL αυτή τη φορά επισκέπτεται μία διαδρομή πόλης  ( South City ). Πρόκειται για μία διαδρομή που το πλάτος της το οριοθετούν μπαριέρες και τοίχοι σε όλο το μήκος της διαδρομής και εύλογα ,οι διψασμένοι με τον παραλληλισμό προσομοιωτή και πραγματικής ζωής, το αποκαλούμε το Monaco του LFS. Tο αυτοκίνητο που έχει επιλεγεί από τη διοργάνωση είναι το XFG, ένα μικρό σε μέγεθος επιβατικό αυτοκίνητου τύπου gti με ιπποδύναμη 115 ίππους στις 7500 σ.α.λ.

Μετά από 15 ημέρες πραγματικά σκληρής προπόνησης λοιπόν όλοι είναι έτοιμοι για τον αγώνα, για έναν σκληρό αγώνα αφενώς γιατί τα προσπεράσματα είναι πολύ δύσκολα σε μία τόσο σφιχτή διαδρομή με τις μπαριέρες να σου κλείνουν συνέχεια το μάτι και αφετέρου γιατί σχεδόν όλοι οι οδηγοί είναι στο χιλιοστό σε επιδόσεις με τους κοντινούς τους αντιπάλους, που πρακτικά σημαίνει ότι οι επιδόσεις είναι ανατριχιαστικά παραπλήσιες.  Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στο πρώτο pool 26 οδηγοί στριμώχτηκαν σε μόλις ένα δευτερόλεπτο και ένα χιλιοστό !

Pool 1

Cupraman. Στα δοκιμαστικά πέταγε και τελικά εκκίνησε από την τέταρτη θέση όντας και ο μοναδικός οδηγός της ομάδας που κατέβηκε στο 2.03 μαζί με τους 3 πρώτους. Από την εκκίνηση κι όλας δε χαρίστηκε πουθενά και πίεσε σκληρά εαυτόν και αυτοκίνητο. Κρατήθηκε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα «κολλημένος» στον μπροστινό του – και οι 2 τους μαζί πολύ κοντά στους 2 πρώτους –  καιροφυλακτώντας να πετύχει τη στιγμή και το άνοιγμα για να κερδίσει. Είδε 2 φορές σε διάρκεια 22 γύρων κυριολεκτικά από μισή ευκαιρία να του παρουσιάζεται αλλά δυστυχώς στη πρώτη περίπτωση ήταν λίγο πιο μακρυά απ’ όσο χρειαζόταν για να την εκμεταλευτεί και τη δεύτερη – σοφά – δε ρισκάρισε να προκαλέσει επαφή ή ατύχημα. Τερμάτισε τελικά στη 4η θέση μετά από 22 συναρπαστικούς γύρους γεμάτους ένταση και οριακές στιγμές δείχνοντας τη στόφα του σιγά σιγά και κερδίζοντας το σεβασμό των αντιπάλων.

Λίγο ακόμα και θα τους φάω τους 3 πρώτους....

Λίγο ακόμα και θα τους φάω τους 3 πρώτους....

Nasoss. Εκκίνησε από την 7η θέση του grid. Μετά την εκκίνηση έπεσε όγδοος, ανεβηκε έβδομος, ξαναέπεσε όγδοος ( αποτέλεσμα επαφής από πίσω ) και τελικά στο 4ο γύρο επανέκτησε τη θέση του και επί 4 γύρους κόλλησε ασφυκτικά στον μπροστινό του προσπαθώντας να βρει τρόπο να το προσπεράσει. Με πραγματική λύσσα προκάλεσε το προσπέρασμα αφού πρώτα το φαντάστηκε και στον 6ο γύρο ήταν ήδη 6ος. Για έξι ολόκληρους γύρους έτρεχε με κολλημένο στις εξατμίσεις του, τον οδηγό που είχε προσπεράσει  υπερασπίζοντας με επιτυχία τη θέση του όποτε χρειάστηκε. Στον 12 ο γύρο η πολιορκία έληξε αφού οι 2 επερχόμενοι κοντινοί του οδηγοί έκαναν το υποχρεωτικό τους πιτ. Από εκείνο το σημείο και μετά ακολούθησε μέχρι το δικό του πιτ στοπ έναν πολύ γρήγορο μεν, safe ρυθμό δε προκειμένου να διατηρήσει τη θέση όταν  θα έμπαινε κι εκείνος. Τελικά αποφάσισε να μπει στον 17 ο γύρο από την 6η θέση για να βγει προσωρινά 10ος και όταν όλοι οι οδηγγοί ολοκλήρωσαν τη διαδικασία ήταν 7ος θέση στην οποία και τερμάτισε τελικά. Ένας πολύ όμορφος αγώνας που είχε ρυθμό, οριακές στιγμές, μάχες και στοιχεία στρατηγικής συμπλήρωσε το μέχρι τώρα αγωνιστικό παλμαρέ του αφήνοντάς του ένα πλατύ χαμόγελο.

Φρένα, κατέβασμα, γράμμωμα και βουρ... έλα και σας έχω λέμε.

Φρένα, κατέβασμα, γράμμωμα και βουρ... έλα και σας έχω λέμε.

CBR929. Εκκίνησε από την 9η θέση και η χαρά της συμμετοχής κράτησε μισό γύρο. Μία στιγμιαία διακοπή ρεύματος ήταν η αιτία να πάει στα σκουπίδα η καθημερινή επί 15 ημέρες επίπονη προπόνηση σε προσωπικό επίπεδο και ουσιαστικά να πάει στράφι όλη η προσπάθεια της ομάδας αφού ανήκε στους 4 δηλωμένους στη διοργάνωση οδηγούς που θα βαθμολογούνταν. Δεύτερη άδικη και ατυχής εγκατάλειψη σε τρεις αγώνες και πραγματικά ευχόμαστε να ήταν η τελευταία.

Γιατί ξαφνικά έχουν παγώσει όλα ? Δεν πιστεύω να.... ωχ !

Γιατί ξαφνικά έχουν παγώσει όλα ? Δεν πιστεύω να.... ωχ !

Varwnos. Εκκίνησε από την 14η θέση, πρόλαβε να πάρει μία στροφή ανεβαίνοντας στη 13η και στη δεύτερη στροφή της πίστας… τού έπεσε ο ουρανός στο κεφάλι. Σε μία φάση που ένα σκούντημα μερικές θέσεις πιο μπροστά προκάλεσε συνωστισμό αντέδρασαν όλοι σωστά αλλά ένα στιγμιαίο lag και κυρίως ο επερχόμενος από τη 15η θέση PSantos της ομάδας Inferno αποφάσισε να κολλήσει το γκάζι στο πάτωμα και να περάσει μέσα απο τους βραδυπορούντες μπροστινούς οδηγούς. Κάποιοι βγήκαν σχετικά αλώβητοι από αυτό, άλλοι με σοβαρές υλικές και ο Varwnos απλά δε ..βγήκε καθόλου. Το αυτοκίνητο απογειώθηκε ολόκληρο για λίγο για να καταλήξει με το πλάϊ στο δρόμο και τέλος. Για την ιστορία εκκρεμεί ένσταση κατά της αντιαθλητικής συμπεριφοράς του συγκεκριμένου οδηγού ( Santos ) που περιμένουμε να εκδικαστεί.

Χμ... κάτι μου λέει ότι ο αγώνας δεν θα εξελιχθεί όπως τον φανταζόμουνα...

Χμ... κάτι μου λέει ότι ο αγώνας δεν θα εξελιχθεί όπως τον φανταζόμουνα...

Pool 2

Steve. Εκκίνησε από την 3η θέση και στη δεύτερη στροφή βρέθηκε 4ος. Από εκεί και πέρα ένα τραινάκι από πέντε αυτοκίνητα άρχισε να απομακρύνεται με την απόσταση μεταξύ πρώτου και τελευταίου να ξεπερνά οριακά τα 2 δευτερόλεπτα. Από τον 7ο γύρο άρχισε να ζυγίζει τον τρίτο και δύο γύρους μετά τον πέρασε αριστοτεχνικά παίρνοντας τη τρίτη θέση πίσω. Με τη διαφορά να αυξομειώνεται με μικρές διακυμάνσεις και έχοντας πάντα οπτική επαφή με τους δύο πρώτους τερμάτισε τελικά στη 3η θέση. Ιπτάμενος και Τζέντλεμαν και καλή συνέχεια για το υπόλοιπο του Πρωταθλήματος.

Ωραία ! Τους "μάγκωσα" σιγά σιγά. Τώρα θα τους καταπιώ και θα κερδίσω !

Ωραία ! Τους "μάγκωσα" σιγά σιγά. Τώρα θα τους καταπιώ και θα κερδίσω !

Pool 3

Metallas. Εκκινώντας από την 6η θέση πριν ακόμα ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος έχει κερδίσει 2 και βρίσκεται τέταρτος, με τους τέσσερις πρώτους να έχουν σχηματίσει ένα τραινάκι και σιγά σιγά να απομακύνονται. Μένοντας σε σταθερό ρυθμό και κοντά στους μπροστινούς του συνδυασμούς, άλλοτε σε απόσταση βολής και άλλοτε λίγο πιο πίσω τήρησε στάση αναμονής προσβλέποντας σε πιθανά σταβοπατήματα. Στον 16ο γύρο από τη 3η θέση ( ελέω πιτ του μπροστινού ) πραγματοποίησε το υποχρεωτικό του πιτ στοπ και βγήκε και πάλι στη πίστα στην 6η θέση. Με μία σχεδόν υπεράνθρωπη προσπάθεια στους τελευταίους κατάφερε να επαναλαμβάνει σε κάθε πέρασμα τον εαυτό του με απόκλιση +/- μισού δευτερολέπτου. Η δικαίωση της προσπάθειας ήρθε με τη μορφή της 4ης θέσης που άξια κατέκτησε.

Τι? Τελείωσε κι όλας ? Θέλω κι άλλοοοοο

Τι? Τελείωσε κι όλας ? Θέλω κι άλλοοοοο

Pool 4

Saxoman. Ο χρόνος του στα δοκιμαστικά του έδωσε τη πρώτη θέση. Από εκεί και πέρα αντίπαλο είχε μόνο τον κακό του εαυτό ο οποίος … ήταν απλά άφαντος. Ξεκίνησε και απλά διακτινίστηκε. Ενδεικτικά μέχρι να μπει για πιτ είχε ήδη καλύψει τον απαραίτητο χρόνο που διαρκούσε το πιτ στοπ, οπότε ο αγώνας του τελικά όπως εξελίχθηκε είχε απλά διαδικαστικό χαρακτήρα. Εύγε Μάρκο.

Άναψε πράσινο? Τα λέμε στον τερματισμό παιδιά ... βζουμμμμμμ

Άναψε πράσινο? Τα λέμε στον τερματισμό παιδιά ... βζουμμμμμμ

Napster. Από τη 13η θέση ήξερε ότι οι συνθήκες θα ήταν δύσκολες σε μία στενή πίστα με αυτοκίνητα γύρο γύρο από αυτόν. Ωστόσο η μεθοδικότητα και η υπομονή του έκαναν το αποτέλεσμα να φαίνεται εύκολο και τελικά αφού πίεσε και προσπέρασε πολλούς αντίπαλους συνδυασμούς τερμάτισε 7ος. Με τσαμπουκά όποτε μπορούσε και χρειάστηκε, αμυνόμενος όταν απαιτήθηκε και υπομονετικός ( χαραμίζοντας γύρους ) όταν δε υπήρχε άλλος τρόπος είναι σε καλό δρόμο αγωνιστικά δείχνοντας συνέχεια σημάδια βελτίωσης.

Έχω μία απορία ... με έπαιρνε να ξαγκρίσω λίγο πιο δεξιά ή δε με έπαιρνε?

Έχω μία απορία ... με έπαιρνε να ξαγκρίσω λίγο πιο δεξιά ή δε με έπαιρνε?

Pool 5

Aytomatos. Πρώτος αγώνας με τα επίσημα χρώματα της κοινότητας για ένα από τα νεότερα μέλη της. Η 4η θέση στην εκκίνηση είναι από μόνη της επιτυχία. Στον αγώνα κατάφερε να τιθασεύσει το άγχος του και μέχρι τον 17ο γύρο ήταν στη 2η θέση ακολουθώντας από κοντά τον επικεφαλή. Δυστυχώς λάθος υπολογισμός στο φορτίο καυσίμου τον ανάγκασε σε μία απογοητευτική εγκατάλειψη. Κρίμα γιατί η προσπάθεια μέχρι εκείνο το σημείο ήταν άξια μνείας. Παρά το ατυχές αποτέλεσμα άφησε υποσχέσεις για τη συνέχεια εάν εξακολουθήσει την εμπλοκή του με το άθλημα.

Κάνα διανυκτερεύων βενζινάδικο εδώ κοντά? Καίει τ' άντερα του το ρημάδι.

Κάνα διανυκτερεύων βενζινάδικο εδώ κοντά? Καίει τ' άντερα του το ρημάδι.

Beastie. Από τη 16η θέση στην εκκίνηση είχε έναν αγώνα γεμάτο στιγμές και διακυμάνσεις στη κατάταξη. Πίεσε και πιέστηκε, δέχτηκε κάποιες φορές οριακά αντιαθλητικά σπρωξίματα και τελικά επιβίωσε και κατέκτησε πανάξια τη 10η θέση αποδεικνύοντας ότι είναι σκληρό καρύδι.

Ουφ..τον περάσαμε κι αυτόν . Έλα ο επόμενος ...

Ουφ..τον περάσαμε κι αυτόν . Έλα ο επόμενος ...

Pool 6

TRANE. Ο Μάνος, από τα πιο καινούρια μέλη της κοινότητας. Διψασμένος για οδήγηση, διατεθειμένος να ακούσει, να μάθει, να συμβουλευτεί και να εξελιχθεί, στο πρώτο του αγώνα πάλεψε ενάντια σε πολλές αναποδιές και αντιξοότηττες. Η θέση εκκίνησης που πέτυχε ήταν η 11η. Ο αγώνας του όμως ξεκίνησε με το καλημέρα επεισοδιακά. Πριν συμπληρώσει μισό γύρο δέχτηκε χτύπημα από πίσω τραυματίζοντας το αυτοκίνητο και χάνοντας αρκετές θέσεις. Από την 18η ξαναξεκίνησε ουσιαστιικά αλλά στο 5ο γύρο και ενώ βρισκόταν στη 15η θέση ήρθε άλλη μία καταστροφική στιγμή. Ένα λάθος πάτημα τον οδήγησε στισ μπαριέρες και μετά από μία μεγαλορεπή τούμπα ευτυχώς ξανακάθισε με τους τροχούς στη πίστα. Με την εμπρός δεξιά ανάρτηση κατεστραμένη ολοσχερώς και τον συμπλέκτη σε .. πυρετώδη θερμοκρασίες αναγκαστικά πραγματοποίησε πιτ στοπ για επισκευές. Ξεκινώντας  όμως ξεπέρασε τα 80 χιλ στο pit lane και δέχτηκε ποινή διέλευσης. Ποινή που σοφά εξέτισε 4 γύρους αργότερα και αφού είχε επαναφέρει τη θερμοκρασία του συμπλέκτη σε ανεκτά επίπεδα. Μέχρι τον 17ο γύρο όλα έδειχναν να πηγαίνουν καλά αφού είχε ανακτήσει και μία από τις χαμένες θέσεις αλλά κάπου εκεί επανέλαβε το προηγούμενο λάθος στο ίδιο σημείο και με τα ίδια αποτελέσματα, επομένως αναγκάστηκε σε δεύτερο πιτ και εκ νέου επισκευές. Τελικά τερμάτισε στη 17η θέση έχοντας πάρει το βάπτισμα του πυρός .

Παρακαλείται όποιος γύρισε τη πίστα ανάποδα να την επαναφέρει αμέσως στη σωστή της θέση !!!

Παρακαλείται όποιος γύρισε τη πίστα ανάποδα να την επαναφέρει αμέσως στη σωστή της θέση !!!


Ενέργειες

Information

One response

6 07 2009
migf1

Πλάκωσαν οι… παπαράτσι🙂

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Αρέσει σε %d bloggers: