Αναδρομή & Συνεντεύξεις

1 02 2007

Σεπτέμβριος 2006

Free Image Hosting at www.ImageShack.usΗ πρώτη Ελληνική ομάδα στον αγωνιστικό προσομοιωτή Live for Speed αποκτά το δικό της forum με σκοπό να γίνει το μεγαλύτερο portal των Ελλήνων sim racers.

Οι εγγραφές όλο και περισσότερων μελών ξεπερνά τις προσδοκίες της ομάδας! Και η ώρα για να αρχίσει η δράση πλησιάζει…

Οκτώβριος 2006

Image Hosted by ImageShack.us

Η ομάδα αρχίζει να επεξεργάζεται μια ιδέα για την πραγματοποίηση του πρώτου (ανεπίσημου) Ελληνικού πρωταθλήματος. Οι σκέψεις αρκετές και καινοτόμες, τα μέσα υλοποίησης λίγα, αλλά πάνω από όλα πολύ όρεξη, καλή διάθεση και επιμονή για την οργάνωση ενός πρωταθλήματος, που για τα Ελληνικά δεδομένα έδειχνε ουτοπικό.

Νοέμβριος 2006

Image Hosted by ImageShack.usΜετά από συζητήσεις και πολύ προσπάθεια το όνειρο έδειχνε πως είχε γίνει πραγματικότητα! Ο πίνακας του προγράμματος, οι κανονισμοί, η αγωνιστική δεοντολογία και πάνω από όλα οι συμμετοχές των οδηγών είναι έτοιμες!

Λογική εξέλιξη ήταν το GVR UMC DEMO, το πρώτο πρωτάθλημα, να γίνει με τις πίστες και τα οχήματα που προσφέρονται στην demo έκδοση του εξομοιωτή, ώστε να υπάρχουν όσο το δυνατόν περισσότερες συμμετοχές, αλλά και για να μην αποθαρρυνθούν οι demo users. Όλα δείχνουν πως ο κόπος των οργανωτικών στελεχών της GVR αρχίζει να αποδίδει καρπούς!

Όλα έτοιμα λοιπόν για το πράσινο φως της εκκίνησης! Όλα?
Image Hosted by ImageShack.us

Η προσήλωση των διοργανωτών στην άρτια οργάνωση του πρωταθλήματος δεν τους άφησε περιθώρια να σκεφτούν καθόλου την «προβληματική» Ελληνική πραγματικότητα στον τομέα των ευρυζωνικών συνδέσεων, η οποία δεν ξέχασε να τους το υπενθυμίσει στην πρώτη ευκαιρία που της δόθηκε. Και δεν έπαψε να τους το δηλώνει σε κάθε αγωνιστική, καταστρέφοντας ουσιαστικά ένα μεγάλο μέρος της προσπάθειάς τους.

Το πρωτάθλημα αρχίζει λοιπόν! Και εδώ είναι οι πίστες και τα αγωνιστικά αυτοκίνητα των Ελλήνων επίδοξων πρωταθλητών:

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Ο ανταγωνισμός έντονος ήδη από τον πρώτο αγώνα, κάτι το οποίο χαροποιεί όλους τους συμμετέχοντες. Το πρωτάθλημα αρχίζει να παίρνει φωτιά!

Image Hosted by ImageShack.us

Έτσι και αλλιώς ο ουσιαστικότερος σκοπός του πρωταθλήματος αυτού είναι η βελτίωση των οδηγών και η αποκόμιση εμπειριών για μελλοντικά επίσημα πρωταθλήματα, είτε Ελληνικά είτε διεθνή.

Και καθώς οι αγώνες συνεχίζονται κανονικά, στις αρχές του περασμένου Ιανουαρίου κάτι απρόσμενο έρχεται στα «γραφεία τύπου» της GVR:

[MCM] Jonás

Hi I am leader of MCM Team
The message is to do a friendly competition, a challenge, comment it with your mates. Visit our page.
www.mcm-lfs.tk
Greets

Είναι έτοιμη η GVR να ανταποκριθεί στην πρό(σ)κληση των Μεξικανών για ένα φιλικό challenge;

Image Hosted by ImageShack.us

Το πρωτάθλημα περνά σε δεύτερη μοίρα. Ο πυρετός των συζητήσεων για την επιλογή του καταλληλότερου combo(πίστα+αυτοκίνητο) ανεβαίνει! Αφού λοιπόν έγινε η επιλογή και της ημερομηνίας διεξαγωγής του αγώνα όλα είναι έτοιμα για την εκκίνηση.

Όλα;

Image Hosted by ImageShack.us

Από τους 12 οδηγούς που ξεκίνησαν μετά τους 2 πρώτους γύρους στην πίστα έμειναν 7!Και η υπόθεση της κακής ποιότητας των adsl γραμμών των Ελλήνων χρηστών αρχίζει να γίνεται μόνιμος εφιάλτης…Η τελική κατάταξη του challenge ήταν:

  1. [GVR]rhs
  2. [GVR]harogeo
  3. [McM]Blass
  4. [McM]Fer
  5. [GVR]Jason
  6. [McM]Carlos
  7. [GVR]Vrachos

Ακολουθεί η συνέντευξη του νικητή του αγώνα rhs:

Image Hosted by ImageShack.us

TheReporteR: Καταρχήν καλησπέρα και συγχαρητήρια για την νίκη σου!Ποια είναι η γνώμη σου για την ιδέα των challenges;
rhs
: Είναι μια πολύ καλή ιδέα για πολλούς λόγους, πρώτον γνωρίζεις παίχτες από άλλες χώρες, με ότι συνεπάγεται αυτό, διαφορετική φιλοσοφία στην οδήγηση, για παράδειγμα. Δεύτερον είναι μια ευκαιρία για καλή προπόνηση, για επίσημες διοργανώσεις, μιας και δεν ξέρεις εξ αρχής ποιος είναι ουσιαστικά ο αντίπαλος σου και το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να προετοιμαστείς όσο καλυτέρα μπορείς και να είσαι έτοιμος για κάθε ενδεχόμενο. Επίσης επειδή είμαι και λίγο πιο ρομαντικός σε τέτοια θέματα, αν το προσπαθήσουμε λιγάκι και κάνουμε διάφορα τέτοια events στο τέλος μπορούμε να μαζευτούμε 5-6 ομάδες, ή και παραπάνω και να κάνουμε ένα επίσημο δικό μας champ.

TheReporteR: Ποιες ήταν οι πρώτες σκέψεις σου όταν έμαθες για το challenge με την ομάδα των mcm;
rhs
: Ενθουσιασμός, γιατί δεν είχα ξανά συμμετάσχει σε κάτι τέτοιο στο παρελθόν, αντίθετα από κάποια παιδιά στην GVR και ήθελα πολύ. Οπότε μου δόθηκε η ευκαιρία και πήγε και ανέλπιστα καλά για μένα.

TheReporteR: Σύμφωνα με τους χρόνους σου, τόσο στα practice όσο και στα qualification, πίστευες ότι θα έχει αυτό το φινάλε ο αγώνας σου;
rhs
: Δεν είχα προετοιμαστεί αρκετά καλά, αλλά πίστευα πώς θα κατάφερνα να πλασαριστώ σε αρκετά καλή θέση, δεν ξέρω γιατί αλλά είχα ένα πολύ καλό προαίσθημα εκείνο το βράδυ. Βασικά η μεγαλύτερη ανησυχία μου ήταν οι δύο αρκετά πιο γρήγοροι από την ομάδα μου (migf1και kaynd) αλλά και ο αρχηγός των Μεξικάνων που έδειχνε να είναι πολύ καλά προετοιμασμένος. Ο βασικός μου στόχος όμως ήταν να είμαι μπροστά από όλους τους Μεξικάνους, γιατί έτσι κι αλλιώς δεν θεώρησα από την αρχή ότι έπρεπε να κοντραριστώ με τους υπόλοιπους οδηγούς από την ομάδα μου μιας και αυτό το κάνω σχεδόν καθημερινά.

TheReporteR: Σίγουρα οι «ανατροπές» που έγιναν στους 2 πρώτους γύρους επηρέασαν όλους του αγωνιζόμενους. Μετά από αυτούς τους γύρους, αισθάνθηκες καθόλου πίεση από τους άλλους οδηγούς;
rhs
: Ξεκίνησα με αρκετά προβλήματα λόγω lag στα προκριματικά και δεν κατάφερα να κάνω καλό χρόνο, οπότε με περίμενε δύσκολη δουλειά από την αρχή του αγώνα μιας και είχα αρκετούς μπροστά μου που ήθελα να περάσω. Με την εκκίνηση μετά από την επαφή και την έξοδο που είχα, η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα να βρεθώ έτσι γρήγορα στην πρώτη θέση. Τα πράγματα ήταν κάπως περίεργα με την αποχώρηση του migf1 και των υπολοίπων που ακολούθησαν. Στην αρχή σκέφτηκα κι εγώ να αποχωρίσω αλλά μετά αποφάσισα ότι έτσι είναι οι αγώνες και ότι ο καθένας είναι εκεί μέσα πρώτα για τον εαυτό του και μετά για την ομάδα που εκπροσωπεί και βρεθήκαμε σε αυτόν τον αγώνα για ένα και μόνο σκοπό, τη νίκη.
Όταν λοιπόν βρέθηκα δίπλα στον
Harogeo (που ήταν πρώτος) δεν ήθελα να του στερήσω την πρώτη θέση γιατί ήξερα πόσο πολύ είχε προσπαθήσει για να βελτιωθεί και να είναι ανταγωνιστικός στην πίστα σε σχέση με μένα. Οπότε αποφάσισα να του δώσω χώρο και να κάνουμε έναν καθαρό και ήρεμο αγώνα. Μετά την έξοδο του όμως τα πράγματα άλλαξαν, έμεινα μόνος μπροστά και έπρεπε να αποδείξω ότι δεν ήμουν πρώτος μόνο γιατί απλά το έφεραν οι συνθήκες, αλλά γιατί μπορούσα και ήμουν από τους γρηγορότερους που έμειναν στην πίστα . Έβαλα το πόδι στο πάτωμα οδήγησα για 5-6 γύρους καθαρά και γρήγορα και κατάφερα να κάνω αρκετά ταχύτερα περάσματα στην πίστα. Μου έκλεψε την δόξα όμως τελευταία στιγμή ο Jason γράφοντας ταχύτερο πέρασμα από μένα για ένα χιλιοστό.
Από κει και πέρα είχα κάνει διαφορά 9’’ από τον δεύτερο και για σχεδόν μισό αγώνα απλά περίμενα να φτάσει η ώρα που θα πέσει η καρό σημαία.

TheReporteR: Σκέφτεσαι το ενδεχόμενο να υπάρξει μελλοντικό challenge με την ίδια ομάδα;
rhs
: Όπως είπα και στην αρχή, θα ήθελα πιο συχνά να γίνονται τέτοιες διοργανώσεις όχι μόνο με τους MCM αλλά και με άλλες ομάδες, προς το παρόν όμως έχουμε να τελειώσουμε ένα εσωτερικό πρωτάθλημα. Όταν αρχίσουν οι προετοιμασίες για επίσημα leagues πιστεύω θα μας βοηθούσαν πολύ να διοργανώναμε κι εμείς κάτι παρόμοιο.

TheReporteR: Στα επόμενα challenges τι θα ήθελες να υπάρχει που δεν υπήρχε σε αυτό;
rhs
: Νομίζω ότι είμαστε σε καλό επίπεδο ακόμα, αν προκύψουν κι άλλα τότε μάλλον θα μεγαλώσουν και οι απαιτήσεις μας γιατί όσο πιο συχνά τρέχεις σε τέτοια events τόσο πιο πολλά πράγματα αποζητάς στο τέλος και τόσο πιο απαιτητικός γίνεσαι σε θέματα οργάνωσης.

TheReporteR: Και μια ερώτηση για το εσωτερικό πρωτάθλημα της GVR. Μπαίνοντας στην τελική ευθεία του πρωταθλήματος και καθώς έχει δημιουργηθεί ήδη μια αρκετά μεγάλη διαφορά με την πρώτη θέση, ελπίζεις σε ένα come back στους τελευταίους αγώνες;
rhs
: Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα το παλέψω μέχρι τέλους. Τώρα βέβαια οι δύο πρώτοι της βαθμολογίας είναι αρκετά μακριά και το μόνο που θα μπορούσα να ελπίζω είναι ή εγκαταλείψεις ή μεγάλες κακοτυχίες για να μπορέσω να ανέβω, αλλά αυτό δεν θεωρώ ότι είναι δεοντολογικό γιατί έτσι κι αλλιώς τα παιδιά έχουν αποδείξει και με το παραπάνω ότι έχουν τις θέσεις που τους αναλογούν
Βασικός μου στόχος για το πρωτάθλημα είναι να καταφέρω να περάσω τον
Harogeo και να πάρω την τρίτη θέση, άλλωστε μόνο πέντε βαθμοί μας χωρίζουν, αλλά και αυτό δεν είναι ιδιαίτερα εύκολο μιας και ο Harogeo μην ξεχνάμε είναι το φαινόμενο του πρωταθλήματος που σχεδόν σε κάθε αγώνα είναι στο βάθρο. Πιστεύω πως θα πάνε καλά τα πράγματα αλλά είναι ακόμα νωρίς για προβλέψει., Τα combos που ακολουθούν είναι όλα αρκετά δύσκολα και κανείς από μας δε νομίζω να είναι σίγουρος πως θα τα καταφέρει σε όλα τόσο καλά.

Και μετά το ευχάριστο «διάλλειμα», επιστροφή στο πρωτάθλημα όπου η κατάσταση στην κορυφή δείχνει να ξεκαθαρίζει.

Ο migf1 είναι αγκαλιά με τον τίτλο καθώς έχει δημιουργήσει μια διαφορά ασφαλείας από τους υπόλοιπους οδηγούς. Αλήθεια. ποιες είναι οι σκέψεις του τέσσερις μόλις «στροφές» πριν το τέλος του πρωταθλήματος;

Image Hosted by ImageShack.us

TheReporteR: Η βαθμολογική διαφορά δείχνει αρκετά μεγάλη σύμφωνα με τα μέχρι τώρα αποτελέσματα, πιστεύεις ότι αντικατοπτρίζει και την διαφορά του οδηγικού σου «ταλέντου» από τους υπόλοιπους οδηγούς;
migf
1: Όχι, δεν νομίζω πως για παράδειγμα η βαθμολογική διαφορά μου από τον kaynd αντικατοπτρίζει τη διαφορά μας σε οδηγική ικανότητα. Θεωρώ τον kaynd μεγαλύτερο ταλέντο, όχι μόνο επειδή είναι νέος αλλά κυρίως επειδή όταν μπαίνουμε για προπόνηση σε μια άγνωστη πίστα, εκείνος συνήθως θα γράψει πρώτος καλό χρόνο. Εγώ χρειάζεται να τη δουλέψω λίγο την πίστα πριν αρχίσω να γράφω χρόνους.
Επίσης, η βαθμολογική διαφορά δεν λέει όλη την αλήθεια, διότι πολλοί οδηγοί δεν έχουν τρέξει σε όλους τους αγώνες. Ο
Vrachos για παράδειγμα είναι πολύ γρήγορος όταν είναι προπονημένος, αλλά ήρθε στη μέση του πρωταθλήματος.
Εκεί που νομίζω πως υπερτερώ συγκριτικά με αρκετούς οδηγούς είναι στην επιμονή μου στην προπόνηση, ακόμα και αν δεν μου αρέσει η πίστα ή το αυτοκίνητο.

TheReporteR: Κατά καιρούς και σε πολλούς αγώνες βλέπουμε πολλά προβλήματα λόγω των adsl συνδέσεων των οδηγών.Μήπως ένα μέρος της διαφοράς σου οφείλεται και σε αυτόν το λόγο;
migf
1: Δεν είμαι σίγουρος γιατί κι εγώ υπέφερα από το συγκεκριμένο πρόβλημα, χάνοντας μια περίοδο προκριματικών και έναν αγώνα. Αν και νομίζω ο kaynd έχασε περισσότερους αγώνες λόγω lag… θα πρέπει να το κοιτάξω γιατί δεν το θυμάμαι απ’ έξω. Αν ισχύει, τότε ναι… η διαφορά μου από τον kaynd οφείλεται και σε αυτό τον τομέα.

TheReporteR: Σίγουρα είναι πολλοί οι οδηγοί, αν όχι όλοι, που θα ήθελαν να είναι στην κορυφή. Ποιος πιστεύεις ότι είναι ο «μεγαλύτερος» αντίπαλός σου;
migf
1: Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω κανένα οδηγό, πιστεύω πως στην παρούσα φάση ο μεγάλος μου αντίπαλός είναι ο kaynd. Και θα πρόσθετα μάλιστα ότι τον αδικεί κατάφωρα η βαθμολογική μας διαφορά. Είναι διαβολεμένα γρήγορος και στην άσφαλτο και στο χώμα.

TheReporteR: Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τη βαθμολογία, αισθάνεσαι σιγουριά για την κατάκτηση της πρώτης θέσης στο τέλος του πρωταθλήματος;
migf
1: Σε καμία περίπτωση! Απομένουν ακόμα 4 αγώνες και η διαφορά μου από τον kaynd είναι μόλις 8 βαθμοί. Αυτοί μπορούν να καλυφθούν ακόμα και σε έναν αγώνα. Ακόμα και ο Harogeo, που είναι πολύ καλός στο χώμα, έχει πιστεύω ελπίδες να καλύψει τους 18 βαθμούς που μας χωρίζουν και να χτυπήσει ακόμα και το πρωτάθλημα αν τα πάει καλά στους 2 τελευταίους χωμάτινους αγώνες. Δύσκολο βέβαια, γιατί θα χρειαστεί να κάνουμε σερί άσχημων αποτελεσμάτων και εγώ και ο kaynd στους εναπομείναντες αγώνες, αλλά μαθηματικά είναι πιθανό. Και φυσικά θα πρέπει πρώτα να… ξεκαθαρίσει τους «λογαριασμούς» του με τον Rhs.

TheReporteR: Υπάρχει κάποιος αγώνας στον οποίο αισθάνθηκες «αργός»? Αν ναι σε ποιον;
migf
1: Όχι, δεν αισθάνθηκα αργός σε κανέναν αγώνα. Κρίνοντας μάλιστα από τα μέχρι στιγμής προκριματικά μπορούμε να πούμε ότι μόνο ο kaynd είναι αντικειμενικά ταχύτερός μου. Όμως η ταχύτητα είναι ένα μόνο συστατικό, που πολλές φορές δεν είναι κι απαραίτητο. Άλλωστε δεν είναι λίγοι οι αγώνες που δεν τους κέρδισε ο ταχύτερος. Πάντως για να είμαι ειλικρινής, προτιμώ να είμαι και ταχύς J

TheReporteR: Σε ποιον αγώνα πιστεύεις ότι δεν έδωσες το 100% των δυνατοτήτων σου; Θα ήθελες να ξανατρέξεις τον συγκεκριμένο αγώνα?
migf
1: Σε όλους τους αγώνες δίνω το 100% των δυνάμεών μου. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις που είμαι κουρασμένος ή δεν έχω προπονηθεί όσο θα ήθελα ή θα έπρεπε. Για παράδειγμα, στον προηγούμενο αγώνα (XRG@BL2R) δεν είχα προπονηθεί όσο θα έπρεπε και μου στοίχισε. Είχα μια σύγκρουση με τον Vrachos στη πρώτη στροφή, η οποία ουσιαστικά κατάστρεψε την ανάρτησή μου, με αποτέλεσμα να μείνω τελευταίος και σε μεγάλη απόσταση. Αν είχα προπονηθεί στη συγκεκριμένη πίστα πιστεύω θα μπορούσα είτε να είχα αποφύγει τη σύγκρουση αυτή είτε αν δεν την είχα αποφύγει να ήλεγχα καλύτερα το αυτοκίνητο μετά τη σύγκρουση, ώστε να αποφύγω το βίαιο χτύπημα με τον τοίχο, που ήταν και η αιτία να καταστραφεί η ανάρτησή μου. Αυτός ήταν ένας αγώνας που ναι μεν έδωσα το 100% (τον έβγαλα όλον με κατεστραμμένη ανάρτηση) εν τούτοις θα ήθελα να τον ξανατρέξω J

TheReporteR: Ομολογουμένως είσαι γρήγορος, επιθετικός και πάνω από όλα σταθερός οδηγός. Αλήθεια, θα σε δούμε σε κάποιο επίσημο πρωτάθλημα;
migf
1: Θέλω πολύ να συμμετάσχω σε επίσημο διεθνές πρωτάθλημα, όπως για παράδειγμα στο OLFSL. Το πρόβλημα με το OLFSL είναι πως οι αγώνες γίνονται Κυριακές μεσημέρια, και μάλιστα χωρίς να γνωρίζουμε από πριν ποια ακριβώς ώρα, οπότε δεν θα μπορέσω να κατέβω σε όλους τους αγώνες. Θα ήθελα όμως να συμμετάσχουμε ως GVRteam με αρκετούς οδηγούς και να τρέχουν πάντα τουλάχιστον 3 σε κάθε αγώνα (αυτή είναι και προϋπόθεση για να βαθμολογηθεί μια ομάδα στο OLFSL). Μπορούμε έτσι να κάνουμε αισθητή την παρουσία μας ως ομάδα σε διεθνές επίπεδο, αν και εκεί ο συναγωνισμός είναι πολύ μεγαλύτερος και κυρίως πολύ δυσκολότερος. Η ουσία όμως είναι να κάνουμε την αρχή.

TheReporteR: Ως αρχηγός και οργανωτής της GVR, το πρωτάθλημα εξελίσσεται σύμφωνα με τις ιδέες που είχες αρχικά στο μυαλό σου;
migf
1: Μια μικρή διευκρίνιση πρώτα, ο αρχηγός της ομάδας είναι ο Hijacker, ο οποίος όμως αυτή την εποχή υπηρετεί τη στρατιωτική του θητεία. Επίσης, το πρωτάθλημα αποτελεί προσπάθεια πολλών ανθρώπων: αρχικά εμένα και του kaynd , λίγο αργότερα προστέθηκε και ο Rhs κι εσχάτως ο Harogeo.
Σε ότι αφορά το πρωτάθλημα, ουσιαστικά αποτελεί μια πρόβα τζενεράλε εν όψει ενός επίσημου ελληνικού πρωταθλήματος που σκεφτόμαστε να οργανώσουμε στο κοντινό μέλλον. Σκεφτήκαμε λοιπόν να οργανώσουμε πρόχειρα αυτό το ανεπίσημο πρωτάθλημα που τρέχει τώρα, αφενός για να βολιδοσκοπήσουμε αντιδράσεις και συμμετοχές κι αφετέρου για να μάθουμε κι εμείς στην πράξη κάποιες από τις απαιτήσεις και ανάγκες που θα έχει ένα επίσημο πανελλαδικό πρωτάθλημα. Τα συναισθήματα μέχρι στιγμής είναι ανάμικτα, διότι ναι μεν το
GVR UMC DEMO συνεχίζεται ομαλά και έχει σε κάθε αγώνα κατά μέσο όρο 7 με 8 οδηγούς, αλλά από την άλλη μεριά διαπιστώσαμε ότι υπάρχουν αρκετά προβλήματα με lag, ακόμα και στους εντός Ελλάδας servers μας.
Πέρα από αυτό, υπάρχουν ακόμα κάποια τεχνικά ζητήματα που δεν έχουν επιλυθεί, όπως για παράδειγμα η αυτοματοποίηση των αποτελεσμάτων και των στατιστικών τόσο του κάθε αγώνα ξεχωριστά, όσο και των συγκεντρωτικών. Είμαστε όμως σε καλό δρόμο και πιστεύω πως θα το καταφέρουμε κι αυτό. Όρεξη να υπάρχει και όλα γίνονται
🙂

TheReporteR: Υπάρχει κάτι που θα ήθελες να αλλάξεις ή και να προσθέσεις σε αυτήν την μεγάλη προσπάθεια που λέγεται GVR;
migf
1: Υπάρχουν πάρα πολλά που θα ήθελα να προστεθούν στη GVR. Το όραμά μου είναι να αποτελέσει το σημείο αναφοράς & συσπείρωσης όλων των Ελλήνων simmers, ανεξαρτήτως προσομοιωτή. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να οργανωθεί έτσι ώστε να περιέχει ξεχωριστές ενότητες για τον κάθε προσομοιωτή, με αυτόνομες οργανωτικές δομές οι οποίες όμως θα ελέγχονται και θα λογοδοτούν στην κεντρική επιτροπή της GVRteam. Και να υπάρχει φυσικά κοινή κεντρική στρατηγική προώθησης, διαφήμισης και υποστήριξης όλων των προσομοιωτών και των εικονικών οδηγών τους. Φανταστείτε κάτι σαν το Greek Operation Forces, αλλά πιο εξελιγμένο και πιο οργανωμένο. Το ιδανικό, αλλά συνάμα και άπιαστο όνειρο προς το παρόν, είναι η επαγγελματική, αγγλική ομάδα εικονικής οδήγησης Team Redline.
Εγώ θα ήθελα κάποια στιγμή η
GVRteam να καταφέρει να συνδυάσει τα καλά στοιχείων των δυο αυτών προσπαθειών. Θα είναι πραγματικά πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα.
Αλλά ας προσγειωθούμε στο σήμερα
🙂
Είναι πιο εφικτό και περισσότερο πιθανό να συμβεί στο κοντινό μέλλον, ένας μικρός διαχωρισμός αρμοδιοτήτων στη
GVRteam. Να υπάρξει δηλαδή π.χ. μια ομάδα παιδιών που θα ασχολείται με τα γραφιστικά της ομάδας (π.χ. λογότυπα, skins αυτοκινήτων, διαφημιστικά banners, κλπ), μια άλλη ομάδα παιδιών που θα ασχοληθεί με τις δημόσιες σχέσεις (π.χ. προώθηση της ομάδας σε περιοδικά, ιστοσελίδες, ραδιόφωνο, τηλεόραση, κλπ) και ούτε κάθε εξής. Να δημιουργηθούν δηλαδή, ας τα πούμε, τμήματα μέσα στην GVRteam με στόχο την διαχρονική κάλυψη κάποιων βασικών αναγκών που έχει μια ομάδα εικονικής οδήγησης. Αυτό είναι κάτι που νομίζω δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο να επιτευχθεί και σίγουρα είναι κάτι πολύ χρήσιμο και για την ίδια την ομάδα.

TheReporteR: Αλήθεια θα δούμε σύντομα κάποιο νέο πρωτάθλημα;
migf
1: Καλώς εχόντων των πραγμάτων, μετά τη λήξη του GVR UMC DEMO θα οργανωθεί από τη GVR επίσημο, πανελλαδικό πρωτάθλημα για το LFS. Όπως ανάφερα και παραπάνω όμως, θα πρέπει πρώτα να επιλυθούν κάποια ζητήματα, κυρίως τεχνικής φύσεως.

Ο migf1 μπορεί να είναι πρώτος στο πρωτάθλημα αλλά δεν είναι ο ταχύτερος.

Ο kaynd,ο οποίος είναι δεύτερος στο πρωτάθλημα, έχει τους περισσότερους ταχύτερους γύρους αλλά συγχρόνως έχει και μεγάλη ατυχία. Σε πολλούς αγώνες δεν κατάφερε να τερματίσει λόγω της «αδύναμης» adsl γραμμής του. Επίσης ο kaynd έχει αναλάβει και το δύσκολο έργο του μηχανικού της ομάδας, το οποίο ίσως τον βοηθά να βελτιώνεται και ο ίδιος μέσα στην πίστα.

Σίγουρα ένα μέρος της επιτυχίας του πρωταθλήματος οφείλεται σε αυτήν την καταπληκτική δουλειά του kaynd στα setups των αυτοκινήτων. Αλλά ας τον αφήσουμε να μας αναλύσει τις απόψεις του:

Image Hosted by ImageShack.us

TheReporteR: Έχεις πάρει τις περισσότερες pole positions στο GVR UMC, με πολλούς καταπληκτικούς χρόνους. Έχεις συγκεντρώσει υπερδιπλάσιους βαθμούς στα qualifications παρά στους αγώνες. Γιατί στους αγώνες όχι? Που πιστεύεις ότι οφείλεται αυτή η διαφορά;
kaynd
: To ότι κάνω σχετικά συχνά ταχυτέρους γύρους έχει να κάνει ίσως με την μεγαλύτερη εμπειρία μου πάνω στα road cars καθώς σαν demo έπαιζα ανά τακτά χρονικά διαστήματα 2+ χρονιά πριν την δημιουργία της GVR.
Από εκεί και πέρα λόγω έλλειψης σταθερής και σχετικά γρήγορης σύνδεσης δεν είχα ασχοληθεί ποτέ με δικτυακούς αγώνες μέχρι τις αρχές του 2006. Συστηματικά άρχισα να ασχολούμαι από το καλοκαίρι του 2006 και μετά, οπότε σε αυτόν τον τομέα δεν έχω κανένα πλεονέκτημα σε σχέση με τους συναγωνιζομένους μου. Το να γράφεις χρόνους μόνος σου δεν έχει καμιά σχέση με το να γράφεις σταθερούς και γρήγορους γύρους μέσα σε έναν αγώνα, με τα αλλά αυτοκίνητα γύρω σου να επηρεάζουν το οπτικό σου πεδίο, τις γραμμές σου και την συγκέντρωση σου γενικότερα.
Το ότι δεν έχω αρκετούς βαθμούς σε αγώνες οφείλεται στο ότι δε με ενδιαφέρει το αποτέλεσμα αυτού του πρωταθλήματος βαθμολογικά καθώς ο λόγος ύπαρξης του είναι να αυξήσει την εμπειρία μας σαν ομάδα σε κοντινούς αγώνες… όποιον και να ρωτήσεις αυτό θα σου πει. Αλλά εγώ κατά κάποιον τρόπο το έχω ενσωματώσει στον τρόπο οδήγησης μου. Βοηθά κάπως και ο χαρακτήρας μου αφού δεν είμαι καθόλου ανταγωνιστικός. Για παράδεθγμα, όποτε έχω κάνει λάθος που με έχει οδηγήσει σε τετ-α-κε επανέρχομαι με αυτοσυγκράτηση στην πιστά αποδεχόμενος τις θέσεις που έχασα, και ίσως με κάποιο ανεπιθύμητο πεσιμισμό, αλλά χωρίς άγχος ούτε προσπαθώντας να σώσω το τελευταίο χαμένο
sec μετά το ατύχημα όπως προστάζει το υποσυνείδητο σε τέτοιες καταστάσεις.
Επίσης πάντα εγκαταλείπω τον αγώνα όσο το δυνατόν πιο γρήγορα όταν παρατηρώ συνεχόμενο
lag που δε μου επιτρέπει να βλέπω κανέναν. Lag υπάρχει πάντα και δε γίνεται να βγαίνεις αμέσως μόλις εμφανιστεί, γιατί απλά δε θα ολοκληρώσεις αγώνα ποτέ. Μέχρι τώρα είχα καταφέρει να αποφύγω να προκαλέσω ατύχημα, εκτός από τον 9ο αγώνα όπου το ατύχημα έγινε λίγα secs αφού με χτύπησε το lag. Αν και βραδυπόρησα λίγο, μπροστά μου, λόγω μικροεπαφής, καθυστέρησαν περισσότερο κι εγώ μη βλέποντας έπεσα πάνω τους με όλη μου τη φόρα εκσφενδονίζοντας τον migf1. Αυτά τα ατυχήματα είναι ο χειρότερος μου εφιάλτης σε οποιονδήποτε δικτυακό αγώνα όσο ασήμαντος και αν είναι.
Γενικά προσπαθώ να εφαρμόζω στο έπακρο τους κανόνες αγωνιστικής δεοντολογίας που εκτός των άλλων έχω και έναν παραπάνω λόγο αφού πήρα την πρωτοβουλία να τους μεταφέρω στα ελληνικά με τη βοήθεια του
migf1 και να τους ανεβάσω στο forum.
Αυτά σε συνδυασμό με την μικρή εμπειρία μου σε δικτυακούς αγώνες με κάνουν πιο επιρρεπή σε οδηγικά λάθη, μην επιτρέποντας μου να ανεβώ στην κατάταξη.

TheReporteR: Όπως γνωρίζουμε, είσαι ο «μηχανικός» της ομάδας. Αυτό έχει παίξει ρόλο τόσο στην κατανόηση της συμπεριφοράς των αυτοκινήτων όσο και στην δική σου βελτίωση;
kaynd
: Σίγουρα παίζει πολύ μεγάλο ρολό και πιστεύω ότι είναι ο δεύτερος σημαντικότερος λόγος μετά την σχετικά μακρόχρονη ενασχόληση μου με το LFS που είμαι αρκετά ταχύς σε πολλά και διαφορετικά combos.

TheReporteR: Πιστεύεις ότι μπορείς να πιέσεις για την πρώτη θέση του πρωταθλήματος;
kaynd
: Όχι δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να τα καταφέρω. θα πρέπει να σταματήσει να τρέχει από τώρα ο migf1 στους επόμενους αγώνες για να γίνει κάτι τέτοιο.
Σε αντίθεση με εμένα, η μακρόχρονη πείρα του
migf1 γενικότερα σε δικτυακούς αγώνες και σε άλλους εξομοιωτές του δίνει εξαιρετική σταθερότητα και συγκέντρωση υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, προσπαθώντας πάντα να εκμεταλλευθεί την παραμικρή ρανίδα των μέσων που διαθέτει για την επίτευξη όσο το δυνατόν υψηλότερης θέσης. Εγώ από την άλλη μεριά χάνω εύκολα το σθένος μου στον αγώνα μετά από την παραμικρή ατυχία.

TheReporteR: Η βαθμολογία του πρωταθλήματος μπορεί να δώσει ακριβή εικόνα για τις οδηγικές ικανότητες των υπόλοιπων οδηγών;
kaynd
: Όχι σε καμιά περίπτωση δε μπορεί να δοθεί ακριβής εικόνα, ίσως ούτε καν μια γενικότερη εικόνα. Πολλοί οδηγοί εγκατέλειψαν λόγω δυσλειτουργίας της σύνδεσης τους και η συντριπτική πλειοψηφία των ατυχημάτων στους αγώνες μας οφείλεται σε αυτό. Επίσης πολλοί δεν κατάφεραν να τρέξουν σε μεγάλο μέρος του πρωταθλήματος λόγω σημαντικότατων υποχρεώσεων.

TheReporteR: Θα διακινδύνευες μια πρόβλεψη για τις 3 πρώτες θέσεις του πρωταθλήματος, έστω χωρίς να προβλέψεις τη σωστή σειρά των οδηγών;
kaynd
: Γενικά δεν κάνω προβλέψεις, ούτε δίνω σημασία σε αυτές, αλλά νομίζω ότι εδώ που έχουμε φτάσει (τρεις αγώνες πριν το τέλος του πρωταθλήματος) τις περισσότερες πιθανότητες για τις τρεις πρώτες θέσεις έχουν οι migf1-kayndHarogeo.

TheReporteR: Ποια είναι η γνώμη σου για την οργάνωση και τη λειτουργία τόσο του πρωταθλήματος όσο και της ομάδας;
kaynd
: Η λειτουργία του πρωταθλήματος όσο εξαρτάται από τους οργανωτές δε θα μπορούσε να είναι καλύτερη. Δεν έχει βρεθεί ακόμα λύση στα προβλήματα lag και δυστυχώς αυτό το θέμα μοιάζει άλυτο καθώς έχει αποδειχτεί πια ότι ο server 4TForum ανταποκρίνεται θετικότατα (πχ στον αγώνα με την MCM που έγινε σε αυτόν τον server, είχαμε εμείς lag και δεν είχαν οι Μεξικανοί…) αλλά τα πανελλαδικά προβλήματα του ΟΤΕ και των εκάστοτε ISP δεν αφήνουν ποτέ όλες τις συνδέσεις να δουλέψουν ούτε καν αξιοπρεπώς, οπότε το lag εμφανίζεται σχεδόν πάντα καταστρέφοντας τους αγώνες μας. Πάντως η διοικητική ομάδα της GVR ψάχνει συνεχώς τρόπους για να μειωθεί αυτό το πρόβλημα.
Στην γενικότερη οργάνωση της ομάδας υπάρχει ακόμα μια κάποια ελευθερία, αλλά σιγά-σιγα μπαίνουν τα πράγματα σε μια τάξη με γνώμονα την αξιοπρεπή εμφάνιση της
GVR εντός κι εκτός αγώνων.

TheReporteR: Εσύ προσωπικά σκοπεύεις να συμμετάσχεις σύντομα σε διεθνές επίσημο πρωτάθλημα; Κι αν ναι, σκοπεύεις να το κάνεις ως ιδιωτική συμμετοχή ή να κατέβεις μαζί με άλλους οδηγούς με την επίσημη υποστήριξη της GVR;
kaynd
: Οπωσδήποτε θέλω να συμμετέχω σε ένα επίσημο πρωτάθλημα που θα υποστηρίζει η GVR από εκεί και πέρα αν έχω τόσο ελεύθερο χρόνο στο πρόγραμμα μου και η επίσημη διοργάνωση που επιλεγεί αφήνει μεγάλα χρονικά διαστήματα μεταξύ των αγώνων δε μπορώ να αποκλείσω την αυτόνομη συμμετοχή μου κάπου αλλού και χωρίς την υποστήριξη της GVR. Αλλά αυτό το θεωρώ απίθανο καθώς ο χρόνος ποτέ δεν είναι αρκετός και κατά πάσα πιθανότητα θα είμαι δεσμευμένος στην όποια βοήθεια μπορώ να προσφέρω στην βελτιστοποίηση των χρόνων μας στην επίσημη συμμετοχή μας ως ομάδα.

TheReporteR: Μιας και πιάσαμε τις πιο γενικές ερωτήσεις, ποιος πιστεύεις πως είναι ο λόγος που δεν υπάρχει ούτε ένα ελληνικό παγκόσμιο ρεκόρ στο LFS; Στερούμαστε ικανοτήτων ή απλά είμαστε πολύ λίγοι σε πλήθος; Ένας συνδυασμός ίσως των δύο; Πιστεύεις ότι θα τα καταφέρουμε ποτέ;
kaynd
: Φυσικά και στερούμαστε ικανοτήτων και δε θα πρέπει να πειράζει κανέναν αυτό.
Κατά τη γνώμη μου η ικανότητα στην οδήγηση δεν είναι χάρισμα ούτε μια φυσική λειτουργία του οργανισμού μας που κάποιος μπορεί να αποδίδει σε αυτή καλυτέρα από τη γέννηση του λόγω φυσικών χαρακτηριστικών. Είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον χρόνο που έχει αφιερώσει ο κάθε ένας στην κατανόηση των χαρακτηριστικών του οχήματος που οδηγεί και στην εξέλιξη των οδηγικών του ικανοτήτων πάνω σε αυτό.
Γενικότερα έχουμε μικρότερη εμπειρία σαν Έλληνες καθώς ξεκινήσαμε να ασχολούμαστε συστηματικά με το
LFS πολύ αργότερα ας πούμε από τους Γερμανούς τους Γάλλους η τους Άγγλους. Από εκεί και πέρα φυσικά το μικρό πλήθος των Ελλήνων sim racers μειώνει τις πιθανότητες να βρεθούν άνθρωποι που είναι διατεθειμένοι να αφιερώσουν τόσο χρόνο από τη ζωή τους για την επίτευξη κάποιου επιπέδου στο sim racing, αλλά και στο πραγματικό racing.
Παίρνοντας σαν παράδειγμα εμένα που ας πούμε είμαι από τους εμπειροτέρους Έλληνες αγωνιζομένους στο
LFS , ασχολούμαι συστηματικά με αυτό από τις αρχές του 2006 (παλιότερη ενασχόληση μου δεν μετρά στις αγωνιστικές επιδόσεις καθώς ήταν σποραδική και χωρίς ύπαρξη στόχου, ανούσια) Οι άνθρωποι που βλέπουμε να κάνουν wr ασχολούνται με το LFS τουλάχιστον τα τελευταία 3+ χρόνια και πρέπει να κατανοήσουμε ότι έχουν λιώσει τα χεριά τους στα τιμονιά και στα ποντίκια και σε συγκεκριμένα combos… αν θέλουμε να αποκτήσουμε κι εμείς κάποιο wr θα πρέπει να λιώσουμε κι εμείς πάνω στα χειριστήρια μας για ένα ανάλογο χρονικό διάστημα, ανάλογα και με το combo. Συνεπώς φυσικά και θα τα καταφέρουμε να κάνουμε κάποιο wr αν το θελήσουμε, αλλά θα πρέπει να έχουμε υπομονή.
Πάντως γενικότερα μην δίνετε στα
hotlaps παραπάνω αξία από όση τους αρμόζει. Όσο κι αν φαίνεται παράξενο, είναι πολύ δυσκολότερη η επίτευξη ενός υψηλού επιπέδου σε κατάσταση αγώνα. Εκεί πραγματικά παίζουν ρολό η δεξιοτεχνία του κάθε οδηγού, η προσαρμοστικότητα του εγκεφάλου σε διάφορες καταστάσεις, τα ανακλαστικά, η στρατηγική, κλπ.
Ο βασικότερος στόχος μας θα πρέπει να είναι η συνολική βελτίωση των οδηγικών μας ικανοτήτων σε διάφορους συνδυασμούς πιστών/αυτοκινήτων και αυτό θα επιτευχθεί μέσα από την ενεργή ενασχόληση μας με τους αγώνες.
Τελικά ποιος θα ανακηρυχθεί ο πρώτος Έλληνας
sim racer; Θα επικρατήσει η σταθερότητα και η επιθετικότητα του migf1 ή μήπως ήρθε η ώρα ο kaynd να δείξει την ταχύτητά του και στους αγώνες; Θα καταφέρει ο rhs να «πιάσει» στην βαθμολογία τον Harogeo; Το παγκόσμιο ρεκόρ είναι όντως κοντά; Ποιο θα είναι το επόμενο challenge;

 

Image Hosted by ImageShack.us

Η συνέχεια μετά το τέλος του πρωταθλήματος….


Ενέργειες

Information

7 Σχόλια

1 02 2007
kaynd

Επαγγελματική η κάλυψη των γεγονότων από τον reporter μας 🙂

1 02 2007
migf1

Δυναμική είσοδος του RaceReporter, με μακράν το πληρέστερο μέχρι στιγμής GVR άρθρο του blog μας. Υπέροχη δουλειά!

1 02 2007
racereporter

Σε αυτό το σημείο πρέπει να ευχαριστήσω τα παιδιά για τις συνεντεύξεις τους αλλά ιδιαίτερα τον migf1 για την πολύτιμη και πολύπλευρη βοήθειά του 🙂

1 02 2007
rhsgr

Ότι πιο επαγκελματικό έχω δει στην GVR μέχρι τώρα. άντε και εις ανώτερα 😀

2 02 2007
Tsunami

Συγχαρητήρια παιδιά για την προσπάθεια και καλό κουράγιο για την συνέχεια… 😉

11 02 2007
aristos87

Keep running 😀

16 02 2007
apeiros

Μπραβο παιδια! βλεπω με ευτυχια οτι η ομαδα εξελισσεται και ειναι ικανη για
συμμετοχη σε διεθνους βεληνεκους…

Σχολιάστε